JD Power і LMC Automotive прогнозують загальний обсяг продажів нових автомобілів у США на березень 2023 року, включаючи роздрібні та нероздрібні операції, на рівні 1 330 700 одиниць, що на 6,2% більше, ніж у березні 2022 року.

У березні 2023 року кількість продажів така ж, як і в березні 2022 року.

Очікується, що загальний обсяг продажів нових автомобілів у першому кварталі 2023 року досягне 3 526 700 одиниць, що на 7,3% більше, ніж у першому кварталі 2022 року, з урахуванням днів продажу.

Спільний аналіз двох компаній вказує на те, що ринок підвищується через відкладений попит після дефіциту пропозиції та покращення доступності. Однак аналіз також показує, що пропозиція на ринку все ще обмежена, а рекордно високі ціни угод продовжують зростати, особливо тому, що більше продажів призначається покупцям автопарків.




Томас Кінг, президент відділу даних і аналітики JD Power, сказав: «Березень виглядає ще одним позитивним місяцем для галузі. З огляду на те, що роздрібні продажі зростуть майже на 2%, а середні ціни транзакцій зростуть на 3,5%, споживачі мають намір витратити майже 50 мільярдів доларів цього місяця, що на 5,5% більше, ніж вони витратили на нові автомобілі рік тому.

«Роздрібний попит на транспортні засоби залишається високим, головним чином через значний відкладений попит. Наявність нових транспортних засобів в асортименті роздрібних торговців покращується, що призводить до пом’якшення маржі дилерів і збільшення витрат на стимулювання виробників. Але загалом пропозиція в галузі залишається обмеженою, а прибутковість значно перевищує історичні норми.

«Такій динаміці високих цін транзакцій, незважаючи на збільшення рівня виробництва, сприяє підвищена увага виробника до продажів клієнтам автопарку. Замість того, щоб збільшувати виробництво роздрібним торговцям, виробники продають більше автомобілів покупцям автопарків. Очікується, що продажі покупцям автопарків зростуть на 31% порівняно з минулим роком».

Ціни на трансакції нових транспортних засобів продовжують зростати, середня ціна досягла березневого рекорду в 45 818 доларів США. Це на 3,5% більше, ніж рік тому.




Рекордні ціни трансакцій означають, що споживачі на шляху до того, щоб витратити майже 50,0 мільярдів доларів на нові транспортні засоби цього місяця — другий показник за березень і зростання на 5,5% порівняно з березнем 2022 року. У першому кварталі 2023 року споживачі витратили понад 132 мільярди доларів США на нові транспортні засоби – найвищий показник за будь-який квартал і на 4,4% більше, ніж у першому кварталі 2022 року.

Кінг додав: «Як і очікувалося, завдяки покращенню пропозиції, прибутки дилерів зменшуються, але залишаються значно вищими за рівень до пандемії. Загальний прибуток роздрібного продавця на одиницю, включно з валовою вартістю, фінансовим і страховим доходом, становитиме 3761 долар. Це на 23,4% менше, ніж рік тому, але все ще більш ніж удвічі більше, ніж у 2019 році. Зниження пов’язане насамперед із меншою кількістю автомобілів, які продаються вище MSRP. У березні 30% нових автомобілів продано за рекомендованою роздрібною ціною, порівняно з найвищим показником у 48% у липні 2022 року».

Очікується, що загальний сукупний прибуток роздрібної торгівлі від продажу нових автомобілів у березні знизиться на 22% порівняно з березнем 2022 року, досягнувши 4,1 мільярда доларів США, став другим за показником березнем за всю історію спостережень.

Кінг каже, що дилерські центри все ще попередньо продають значну частину свого запасу, але збільшення пропозиції означає, що більше покупців купують автомобілі, які є в наявності в дилерському центрі. «Цього місяця 44% автомобілів буде продано протягом 10 днів після надходження в дилерський центр, порівняно з 57% у березні 2022 року. Середня кількість днів, протягом яких новий автомобіль знаходиться у дилера, перш ніж його продадуть, зростає. становитиме 30 днів — порівняно з 18 днями рік тому — але все ще менше половини середнього показника до пандемії, який становив 70 днів.




«Знижки виробників трохи зросли порівняно з місяцем тому та значно зросли порівняно з роком тому, але вони залишаються історично низькими. Середні витрати на заохочення на автомобіль досягають 1558 доларів США, що на 45,2% більше, ніж рік тому. Стимулюючі витрати на транспортний засіб, виражені у відсотках від середньої роздрібної ціни транспортного засобу, мають тенденцію до 3,3%, що на 0,9 відсоткового пункту менше, ніж у березні 2022 року. Одним із факторів, що сприяють низькому рівню витрат, є відсутність знижок на транспортні засоби, взяті в лізинг. Цього місяця на лізинг припадає лише 20% роздрібних продажів. У березні 2019 року лізинг становив 31% усіх роздрібних продажів нових автомобілів.

«Підвищені ціни в поєднанні зі збільшенням процентних ставок продовжують завищувати щомісячні платежі по кредиту. Після того, як у липні 2022 року вперше було подолано позначку в 700 доларів США, середній місячний фінансовий платіж у березні, як очікується, становитиме 711 доларів США, що на 46 доларів США більше, ніж у березні 2022 року. Це означає збільшення щомісячних платежів на 6,8% порівняно з минулим роком. Очікується, що середня відсоткова ставка для позик на придбання нових автомобілів становитиме 6,7%, що на 228 базисних пунктів більше, ніж рік тому.

Елізабет Крір, віце-президент відділу електромобілів JD Power, зазначила, що коли частка ринку електромобілів досягла 8,5%, індекс JD Power EV, який відстежує перехід від ДВС до електромобілів, зріс на 2 пункти в лютому і зараз становить 49.

Креар сказав: «Інтерес до електромобілів залишається сильним у сегменті масового ринку, причому Ford F-150 Lightning є найбільш розглянутою моделлю, за нею йде Toyota bZ4X. Інтерес до брендів преміум-класу слідує за коливаннями цін, при цьому Cadillac LYRIQ зафіксував найбільший приріст у 2023 році», – сказала вона. «Ландшафт електромобілів швидко змінюється. Новіші моделі приваблюють більше масових покупців, які вперше купують, які очікують, що якість збірки та надійність будуть на одному рівні з автомобілями з ДВС».

Глобальну картину зруйнував у березні Китай

Глобальний рівень продажів легкових автомобілів впав у лютому до 81 мільйона одиниць з 83 мільйонів одиниць у січні. Однак у порівнянні з минулим роком обсяг зріс на 10% до 6,5 мільйонів одиниць, оскільки глобальні обмеження поставок залишаються фактором, що впливає на показники місяця. Індивідуальні ринки продовжують змінювати шляхи відновлення, хоча в лютому спостерігалася певна послідовність. Японія та Корея очолювали розвинені ринки, обсяги яких зросли на 21% та 20% відповідно. Північна Америка, Західна Європа, Китай та Індія зросли приблизно на 10% порівняно з лютим 2022 року.




Джефф Шустер, голова групи та виконавчий віце-президент з автомобільної промисловості компанії GlobalData, материнської компанії LMC, очікує, що світовий ринок підніметься в березні, але річний рівень продажів знизиться. Він сказав: «Ми очікуємо, що до кінця березня глобальні продажі легкових автомобілів досягнуть 7,7 мільйона одиниць, що майже на 5% більше, ніж у березні 2022 року. Очікується, що рівень продажів знизиться до 79,1 мільйона одиниць, що все ще є зростанням з 76,7 мільйона одиниць. у березні 2022 р. Очікується, що з основних ринків Китай скоротить продажі в березні, а обсяг буде на 2% нижчим за рік.

«Автомобільна ситуація в 2023 році залишається складною, і хоча в банківській галузі та економіці в цілому є певні тривожні ознаки, прогноз щодо глобальних продажів автомобілів збільшився на 200 000 порівняно з місяцем тому до 86,1 мільйона одиниць, що на 6,2% більше, ніж у 2022 році. . Очікується, що перебої в постачанні продовжуватимуть зменшуватися, переносячи рівень відновлення на вибір споживача».