Його підвищений клиренс і міцний зовнішній вигляд дозволяють Subaru Outback 2023 вписатися серед позашляховиків , але його кузов універсал надає вам додаткової практичності. Незважаючи на те, що він може їздити по бездоріжжю далі, ніж традиційний універсал, ви не побачите траси Outback у Моабі поруч із Jeep Wranglers або Ford Broncos.
Покупці можуть вибрати чотирициліндровий двигун без турбонаддуву або з турбонаддувом, але всі Outbacks стандартно оснащені повним приводом і безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT). Конкуренти, в тому числі Audi A4 Allroad і Volvo V60 Cross Country , мають подібний вигляд, але Outback має естетику піднятого універсала та здатність коштувати на тисячі менше, ніж ці розкішні автомобілі.
Subaru внесла кілька змін в Outback 2023 року. Змінений стиль передньої частини включає більшу решітку радіатора, оновлені фари та новий передній бампер. Функції допомоги водієві автомобіля вдосконалено завдяки камерам із ширшим полем огляду.
Ми вважаємо, що модель Premium має найкращий набір стандартних і додаткових функцій за таку ціну. Хоча він доступний лише зі стандартним чотирициліндровим двигуном потужністю 182 к.с., оновлення до двигуна з турбонаддувом потужністю 260 к.с. коштує щонайменше 6000 доларів. Ми не вважаємо, що покращене прискорення турбіни та додаткова тягова здатність на 800 фунтів варті цих грошей, враховуючи те, що покупці шукатимуть у автомобілі.
Outback Premium стандартно оснащений 11,6-дюймовим сенсорним екраном, мобільною точкою доступу 4G LTE, передніми сидіннями з підігрівом, сидінням водія з електроприводом регулювання, додатковими USB-портами та опціями, які не пропонуються в базовій моделі. Серед них ми вибрали б більш доступний пакет, який додає моніторинг сліпих зон, двері багажника з електроприводом і пасивний вхід із кнопковим запуском.
Модельний ряд Outback включає пару плоских чотирициліндрових двигунів: 2,5-літровий двигун потужністю 182 к.с. є стандартним і 2,4-літровий двигун потужністю 260 к.с. з турбонаддувом є опціональним. Обидва поєднуються з безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT), яка імітує восьмиступінчасту коробку передач, щоб зменшити набридливий гул двигуна. Звичайно, усі Outbacks мають стандартний повний привід, який є основним продуктом Subaru (за винятком задньопривідного спортивного купе BRZ ). Outback, який ми тестували зі стандартним двигуном, забезпечив неймовірне прискоренняі поведінка ледачої передачі. Хоча версія з турбонаддувом була значно швидшою, її мучила така ж непокірна трансмісія.
Тим не менш, більшість власників Outback більше стурбовані якістю їзди та здатністю автомобіля впоратися з легким бездоріжжям. Завдяки дорожньому просвіту 8,7 дюйма та повному приводу універсал легко їздить у негоду та навіть на брудних дорогах із коліями; для максимальної можливості їздити куди завгодно виберіть модель Wilderness, яка може похвалитися дорожнім просвітом 9,5 дюймів, а також посиленою підвіскою, захисними пластинами для захисту нижньої частини та селектором режимів водіння з режимами «Сніг» і «Брязь». Підвіска Outback забезпечує слухняну їзду, а його кермо точне та легке в управлінні на шосе. Однак йому бракує будь-якої атлетичності, що могло б здивувати WRX фанати переходять на більш практичний універсал. Стандартний двигун універсала також може буксирувати 2700 фунтів, тоді як версія з турбонаддувом може тягнути 3500.
За оцінками EPA, стандартний Outback буде витрачати 26 миль на галон у місті та 33 милі на галон на шосе. У версії з турбонаддувом спостерігається значне зниження ефективності, з рейтингами 23 милі на галон у місті та 30 на шосе. На відміну від цього, його колега Legacy має економічніші силові агрегати. Його базовий двигун, як очікується, зароблятиме 27/35 миль на галон місто/шосе, а варіант з турбонаддувом має оцінки 24/32 миль на галон місто/шосе. Ми протестували Outback з кожним із цих двигунів на нашому 200-мильному шосе з економією палива, і вони показали однакові 28 миль на галлон. Седан із чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом у цьому ж тесті отримав 34 милі на галлон.
Інтер’єр Outback більшою мірою схожий на Legacy, обидва мають комфортабельні номери та якісні матеріали. Хоча дизайн салону Subaru межує з нудним, він функціональний і має високу висоту сидіння. Окрім базової моделі, кожен Outback має двозонний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, водійське сидіння з електроприводом регулювання та велику кількість USB-портів. Більш висококласні функції, такі як підігрів керма, вентильовані передні сидіння, електрорегулюване переднє пасажирське сидіння та підігрів задніх сидінь, доступні в модніших комплектаціях. Outback також має просторе заднє сидіння, яке забезпечує додатковий простір для ніг на 1,4 дюйма порівняно з попереднім поколінням. Його задня вантажна область забезпечує 33 кубічних футів простору; під час нашого тестування він містив 11 ручних валіз з піднятим заднім сидінням і 23 сумки в складеному пласкому стані.
Базові Outbacks оснащені двома розташованими один на один 7,0-дюймовими сенсорними екранами, але всі інші моделі мають масивний 11,6-дюймовий вертикально орієнтований сенсорний екран. Поряд із великими сенсорними піктограмами та швидким часом відгуку великий екран має поворотний регулятор гучності та налаштування, а також кілька фізичних кнопок для налаштувань клімату, що полегшує використання. Хоча вбудована навігація, точка доступу Wi-Fi і бездротова зарядка пристрою є необов’язковими, інтеграція Apple CarPlay/Android Auto є стандартною. Покупці, які обирають найвищі комплектації Limited і Touring, отримують аудіосистему Harman/Kardon з 12 динаміками і потужністю 576 Вт.