Небагато автомобілів здатні служити богам як комфорту, так і спортивності так добре, як седан BMW 3-ї серії 2023 року. Цей незмінний фаворит може бути оснащений спортивним седаном із різьбою по кутах або добре обладнаним автомобілем класу люкс — або як комбінацією обох. Його три доступні силові агрегати з турбонаддувом спритно проходять межу між потужністю та блиском. 330i початкового рівня та гібрид 330e, що підключається до електромережі, пропонують вражаючу продуктивність із економією палива вище середнього, тоді як рядна шістка з турбонаддувом у топовому M340i містить 382 найбільших і найсильніших коня по цей бік Баварських Альп. У 3-ї серії немає стилю Alfa Romeo Giulia або списку цінних функцій Genesis G70, але він настільки всебічний, спортивний і привабливий для керування, що стоїть на самій вершині нашого рейтингу в сегменті.

BMW 3 price 2023

Квінтесенція спортивного седана BMW у 2023 році отримала технічні зміни, які включають оновлений зовнішній стиль і ефектну нову повністю цифрову панель приладів. Пильне око помітить, що цей самий монолітний дисплей, який займає дві третини приладової панелі 3-ї серії, має такий самий дизайн, як і у флагманській 7-й серії та електричному SUV iX. На стіні екранів працює інтерфейс BMW iDrive 8 і включає стандартну навігацію, голосовий помічник і точку доступу 5G Wi-Fi.




Ми вибрали б чотирициліндровий 330i з турбонаддувом за його дивовижну потужність і притаманну спритність. Ми б оснастили наш екземпляр пакетом M Sport, який приносить додаткові функції, унікальні елементи стилю та спеціально налаштовану підвіску. З ним ми обрали б пакет Premium, який включає пасивний доступ без рук, проекційний дисплей, підігрів керма тощо. Ми також хотіли б придбати пакет Dynamic Handling, який оптимізує динаміку седана за допомогою адаптивних амортизаторів і оновлених гальм — і наближає його до пам’ятних седанів 3-ї серії минулого.




Серія 3 пропонує два плавні та потужні газові двигуни. 330i оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який розвиває 255 кінських сил і крутний момент 295 фунт-фут, і виглядає так, ніби він має ще більше потужності. M340i поставляється з 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном з турбонаддувом і 48-вольтовою гібридною системою; загальний вихід становить 382 поні та 369 фунт-футів. 330e plug-in hybrid поєднує в собі турбований 2,0-літровий двигун з електродвигуном, які разом генерують 288 кінських сил і 310 фунт-фут. Підключається трансмісія забезпечує гармонійне співвідношенняміж газовими та електричними елементами, і нам подобається функція Xtraboost, яка забезпечує сплеск потужності, що відчувається як невелика порція азоту.

BMW 3 price

Кожен силовий агрегат поєднується з телепатичною та надзвичайно плавною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним приводом на задні колеса. Ви можете привести всі чотири колеса в дію за певну ціну, але ні за які гроші ви не отримаєте механічну коробку передач. Покупці можуть вибирати між декількома налаштуваннями підвіски на 3: базовою компонуванням, жорсткішим налаштуванням M Sport або пакетом Dynamic Handling із адаптивними амортизаторами. Чотирициліндровий Bimmer довів свою цінність, вигравши порівняльний тест з іншими спортивними седанами.




Ми аплодували його здатності переходити від розслабленості та вишуканості до різкості та грайливості. 330i також забезпечив своє місце на вершині свого класу, перешкоджаючи чудовомуAlfa Romeo Giulia в порівнянні з двома автомобілями . Наш довгостроковий M340i ще більше підтверджує повернення до форми фірмової таблички з його приголомшливим шестициліндровим двигуном і чудовим контролем кузова.




EPA оцінює, що чотирициліндровий 330i буде витрачати до 26 миль на галон у місті та 36 миль на галон на шосе. Більш потужний шестициліндровий M340i має максимальну витрату 23 милі на галон у місті та 32 милі на галон на шосе. Задньопривідний гібридний варіант має сумарну оцінку 28 миль на галлон і запас ходу на повністю електриці 23 милі. Обидва показники впали на 3 для повнопривідного PHEV. Ми випробували 330i із заднім приводом на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму тестування , і побачили вражаючі 42 милі на галлон. Так само ми провели той самий тест із повнопривідним M340i, який заробив 33 милі на галлон.

BMW 3 interior

Всередині 3 має сучасний дизайн із чудовими матеріалами та вражаючою якістю збірки. Усередині 3-ї серії немає нічого дешевого, а елементи керування добре розташовані. Стандартні спортивні сидіння добре підкріплені та підтримують, а також пропонують широкі можливості регулювання, щоб легко розташуватися комфортно. Додаткові комплектації автомобіля включають детальний проекційний дисплей, настроюване внутрішнє освітлення, підігрів передніх і задніх сидінь, дистанційний запуск і бездротову зарядку. Серія 3 має великий багажник із доступною кришкою палуби з електроприводом. Маючи 17 кубічних футів вантажного простору, седан з газовим двигуном може вмістити туди шість ручних валіз і 17 загалом зі складеним заднім рядом. Для порівняння, у седані Mercedes-Benz C300 було на одну валізу менше в обох тестах і в Alfa Romeo Giulia могло поміститися п'ять і 15 відповідно. 330e має менше місця в багажнику (13 кубів) через акумуляторну батарею, і ми не перевіряли його ємність для ручної поклажі.




Об’єднані на одній панелі 12,3-дюймовий дисплей і 14,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи м’яко пливуть над панеллю приладів 3-ї серії. Дисплеї з високою роздільною здатністю виглядають чудово і читаються навіть під прямими сонячними променями. Інтерфейс BMW iDrive 8 швидкий і простий у навігації. Безліч функцій є стандартними, включаючи вбудовану навігацію, бездротові Apple CarPlay і Android Auto, супутникове радіо SiriusXM і точку доступу 5G Wi-Fi; додатковий пакет Premium додає проекційний дисплей. Доступна бездротова зарядна панель для смартфона, а також стереосистема Harman/Kardon.