У восьмому поколінні найуспішнішого у світі бізнес-седана гібридні моделі, що підключаються до електромережі, характеризуються надзвичайно спонтанною подачею потужності, помітно підвищеною ефективністю та значно збільшеним запасом ходу на електротягі. Обидві моделі оснащені новітньою технологією BMW eDrive для плагін-гібридних систем, яка поєднується в седані BMW 530e з чотирициліндровим бензиновим двигуном і в седані BMW 550e xDrive з рядним шестициліндровим бензиновим двигуном від BMW. Останнє покоління модулів групи Efficient Dynamics.
Високоінтегрований привід з особливо високою ефективністю
Електродвигун, спеціально розроблений для гібридного приводу, також інтегрований у 8-ступінчасту трансмісію Steptronic Sport разом із силовою електронікою. Високоінтегрований привід є особливо ефективним і забезпечує до 145 кВт/197 к.с. (седан BMW 550e) або 135 кВт/184 к.с. (седан BMW 530e) у максимальну потужність системи двох гібридних седанів, що підключаються до електромережі.
У поєднанні з технологією BMW eDrive останнього покоління для гібридних моделей, 3,0-літровий рядний шестициліндровий бензиновий двигун у новому седані BMW 550e xDrive створює системну потужність до 360 кВт/489 к.с. максимальний крутний момент системи 700 Нм (516 фунт-фут). Плагін-гібридна система передає свою потужність на дорогу за допомогою інтелектуального повного приводу BMW xDrive. Він розганяється від нуля до 100 км/год (62 милі) за 4,3 секунди. Максимальна швидкість седана BMW 550e xDrive обмежується електронікою на позначці 250 км/год (155 миль/год). У чисто електричному режимі можлива максимальна швидкість 140 км/год (87 миль/год).
Новий седан BMW 530e оснащений 2,0-літровим рядним чотирициліндровим бензиновим двигуном з технологією BMW TwinPower Turbo, який разом із високоінтегрованим блоком електронного приводу забезпечує максимальну потужність системи 220 кВт/299 к.с. Завдяки максимальному системному крутному моменту 450 Нм (332 фунт-фути) новий седан BMW 530e розганяється від нуля до 100 км/год (62 милі) за 6,3 секунди. Максимальна швидкість становить 230 км/год (143 милі/год) і до 140 км/год (87 миль/год) у повністю електричному режимі.
Збільшений запас ходу та висока маневреність завдяки інноваційним технологіям BMW
Запатентована інновація BMW використовується в нових гібридних моделях для підвищення потужності електродвигуна: номінальний крутний момент до 280 Нм (207 фунт-фут) збільшується до 450 Нм (332 фунт-фут) попередньою передачею, яка ефективно подається на вхід трансмісії з боку двигуна. Таким чином, компактний електродвигун створює додатковий крутний момент, який інакше був би можливий лише з більшим електродвигуном. Додатковий крутний момент добре помітний як при прискоренні, так і під час проміжних спринтів.
Запас ходу на електроприводі тепер становить від 83 до 90 кілометрів (49 - 56 миль) згідно з WLTP для нового седана BMW 550e xDrive та від 93 до 103 кілометрів (54 - 62 миль) згідно з WLTP для нового седана BMW 530e. Таким чином, також можливі довші поїздки без утворення локальних викидів. Обидві гібридні моделі від електромережі також завдячують чудовим запасом ходу на електротягі своїм аеродинамічним властивостям. Як і в усіх інших варіантах нового седана BMW 5-ї серії, спеціальні панелі та елементи повітровідведення створюють оптимізовану структуру днища, яка мінімізує опір повітря. Особливу увагу також було приділено аеродинамічній оптимізації днища, щоб додатково зменшити викиди CO2 і збільшити запас ходу на електротягі до десяти кілометрів.
Під час водіння остання версія адаптивної рекуперації допомагає відновити електроенергію під час фаз розгону та гальмування. Завдяки інтелектуальній мережі система керування приводом може використовувати навігаційні дані та інформацію від датчиків систем допомоги водієві, щоб регулювати, скільки енергії рекуперується відповідно до відповідної дорожньої ситуації.
Компактне розташування літій-іонної високовольтної батареї в днищі автомобіля позитивно впливає як на центр ваги автомобіля, так і на багажне відділення. Загальний об’єм багажного відділення 520 літрів у гібридних моделях, що підключаються до електромережі, такий же великий, як і у варіантах із двигуном внутрішнього згоряння. Високовольтний акумулятор забезпечує збільшений корисний вміст енергії до 19,4 кВт/год. Максимальна потужність зарядки подвоїлася порівняно з попередніми моделями і тепер становить 7,4 кВт, тож високовольтну батарею можна зарядити від нуля до 100 відсотків її ємності протягом 3 годин 15 хвилин. У звичайній побутовій розетці процес заряджання завершується протягом 11 годин 45 хвилин.
Широкий вибір стандартного та основного обладнання
Як новий седан BMW 530e, так і новий седан BMW 550e xDrive мають розширений діапазон стандартного обладнання порівняно з моделями з 48-вольтовою технологією м’якого гібрида. Крім 19-дюймових легкосплавних дисків, він також включає BMW IconicSounds Electric. У чисто електричному режимі роботи ця система забезпечує особливий звуковий ландшафт: кожен рух педалі акселератора супроводжується автентичним акустичним відгуком. Прозорі та сферичні звуки були розроблені у співпраці між BMW Group та відомим композитором кіномузики Гансом Циммером.
BMW 550e xDrive Sedan також поставляється в стандартній комплектації з адаптивним шасі Professional, яке включає амортизатори з електронним керуванням і занижену підвіску, а також інтегроване активне рульове управління. Це робить маневрування більш комфортним, покращує маневреність на середніх швидкостях і передає впевненість під час зміни смуги руху та проходження поворотів на високих швидкостях.
Панель BMW Interaction Bar поєднує в собі сучасну функціональність і захоплюючий дизайн як частину освітлювального обладнання. Функціональний блок із яскравим підсвічуванням із кристалічною структурою поверхні простягається по всій ширині приладової панелі аж до дверних панелей і включає сенсорні панелі керування для керування вентиляцією та кондиціонуванням повітря та для активації аварійної світлової сигналізації.