BMW є одним із автовиробників, які наполягають на звільненні від електронного палива, щоб подовжити термін служби двигунів внутрішнього згоряння, а також готують водневі автомобілі до продажу до середини цього десятиліття, але це не означає, що він відмовляється від своїх зобов’язань щодо живлення від акумуляторів.




Зовсім навпаки. Тепер автовиробник каже, що досягне мети 50 відсотків продажів виключно електричних транспортних засобів набагато раніше, ніж сама заявлена ​​ціль компанії до 2030 року. За оцінками BMW , частка електромобілів становитиме 15 відсотків продажів цього року, зросте до 20 відсотків у 2024 році та 25 відсотків у 2025 році, досягнувши паритету з продажами двигунів внутрішнього згоряння «задовго до» 2030 року.

Це оголошення було зроблено лише через кілька місяців після того, як BMW оприлюднила дані про продажі за 2022 рік, цифри, які показали, що минулого року продажі повністю електричних моделей BMW і Mini подвоїлися, незважаючи на проблеми з виробництвом, представлені у вигляді обмежень на постачання через дефіцит мікросхем і війни в Україні.

На відміну від свого конкурента Audi, BMW не встановила час для повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння в своїх автомобілях під брендом BMW, але вона пообіцяла, що Mini та Rolls Royce стануть марками лише для електромобілів у 2030 році, за п’ять років до настання ефективної заборони на ICE. у гру в Європі, Каліфорнії та багатьох інших штатах, намагаючись наслідувати приклад Каліфорнії.




Запровадження в Європі норм нульових викидів для нових автомобілів, починаючи з 2035 року, виглядало як завершена справа, але існує загроза бути зірваною через відмову Німеччини підписати це правило в закон, якщо не буде надано винятків для електронного палива. Німеччина та інша Італія, яка виступає проти неї, стурбовані впливом оптового переходу на електромобілі на автомобільну промисловість, яка є основними гравцями в економіках обох країн, але генеральний директор Volvo Джим Роуен описав кроки, спрямовані на послаблення закону 2035 року за допомогою концесій для електронного палива, як «глибоке занепокоєння і розчарування».

Цього тижня BMW також оголосила, що очікує зростання прибутку в своєму автомобільному бізнесі з торішніх 7-9 відсотків до 8-10 відсотків у 2023 році, чому сприятимуть продажі нових моделей високого класу, таких як останній седан 7-Series.