BMW Group очікує, що BEV та моделі високого класу, такі як 7 серія, X7 та модельний ряд Rolls-Royce, будуть головними драйверами зростання у 2023 році.
На щорічній конференції BMW Group 2023, що відбулася 15 березня, автовиробник заявив, що прогнозує зростання виробництва електромобілів на акумуляторах у високому двозначному відсотковому діапазоні, що означає, що продажі BEV цього року зростуть майже вдвічі.
Минулого року BMW Group більш ніж подвоїла продажі BEV до понад 215 000 одиниць , поставивши клієнтам більше повністю електричних транспортних засобів, ніж її прямі європейські конкуренти, зокрема Mercedes-Benz і Audi, і «значно більше, ніж більшість нових гравців в Азії та США. » – за винятком Tesla, очевидно.
У 2023 році баварський автовиробник очікує, що BEV становитиме 15 відсотків його загальних продажів. У компанії відзначили, що її повністю електричні моделі вибирають не тільки власники BMW з двигуном ДВС, а й клієнти інших брендів, що дозволяє їй завоювати частку ринку.
Ці ознаки є обнадійливими: за перші два місяці року BMW більш ніж подвоїла продажі повністю електричних транспортних засобів порівняно з тим же періодом минулого року. Найбільше зростання компанія спостерігала в Китаї, де її продажі BEV зросли більш ніж втричі з січня по лютий.
Із запуском повністю електричного седана BMW i5 цього року автовиробник матиме пропозицію BEV практично в усіх основних сегментах свого бізнесу. Повністю електрична модельний ряд розшириться кросовером BMW iX2 до кінця року, а наступного року – універсалом i5 Touring.
Ці запуски будуть супроводжуватися довгоочікуваними електромобілями Neue Klasse з другої половини 2025 року, виробництво яких відбудеться на заводі в Дебрецені в Угорщині з седаном 3-ї серії.
Окрім бренду BMW, автовиробник незабаром також випустить три електричні Mini – Countryman (на початку 2024 року) , Cooper (влітку 2024 року) та Aceman (на початку 2025 року) – і цього року розпочне поставки Rolls-Royce Spectre.
Завдяки всім наявним і майбутнім моделям BMW Group очікує значного зростання в найближчі роки. У 2024 році принаймні кожен п’ятий новий автомобіль компанії матиме повністю електричний привід; до 2025 року кожен четвертий поставлений новий автомобіль має бути BEV, а до 2026 року — приблизно кожен третій.
Залежно від ринкових умов у другій половині десятиліття, зміни цін на сировину та її доступності, а також темпів розвитку зарядної інфраструктури, BMW Group очікує досягти більш ніж 50-відсоткової частки BEV задовго до 2030 року.
Компанія прагне перевищити 2 мільйони BEV, поставлених клієнтам, до 2025 року та 10 мільйонів до 2030 року.