Незважаючи на те, що поточний i8 не виправдав спортивних намірів BMW щодо нього, це, очевидно, не відкинуло німецький люксовий бренд від дорогих гібридних спортивних автомобілів. Розробка наступного i8 — ми любимо називати його i8 M, вважаючи, що він має представляти значне покращення продуктивності в порівнянні з поточною моделлю — триває, і концепт Vision M Next від BMW з середини 2019 року тому підтвердження. Очікується, що значне збільшення потужності, довший повністю електричний запас ходу, оновлений стиль і більш потужне шасі відрізнятимуть i8 M від моделі, яку він зрештою замінить.

BMW i8 M 2024

i8 M — або як BMW вирішить назвати свій гібридний спортивний автомобіль нового покоління — буде абсолютно новим для 2024 модельного року. Ми очікуємо дізнатися більше, коли ми наближаємось до дати початку продажу автомобіля, яка, як прогнозується, відбудеться десь у 2023 році як модель 2024 року.




Не знаючи, як буде оснащений i8 M або які опції можуть бути доступні, важко рекомендувати конкретну модель. Ми очікуємо, що i8 M пропонуватиметься як у кузові купе з фіксованим дахом, так і в родстері , подібному до поточної лінійки моделей.




Очікується, що гібридна трансмісія i8 M матиме ті ж базові налаштування, що й поточний i8, що означає електродвигун, що приводить в рух передні колеса, і розташовані посередині бензиновий двигун і електродвигун для задніх коліс. Замість 1,5-літрового трициліндрового газового двигуна i8 з турбонаддувом BMW заявила, що новий автомобіль буде пропонувати чотирициліндровий двигун з турбонаддувом; Компанія також стверджує, що загальна потужність системи — газ і електрика разом — становить 591 кінську силу, що набагато більше, ніж потужність i8 у 369 к.с. Цей покращений силовий агрегат допоможе i8 M конкурувати з такими конкурентами, як Acura NSX , Lexus LC500h і Polestar 1 .




28-мильний запас ходу поточного i8 на електриці, м’яко кажучи, не вражає. BMW замовчувала такі деталі, як розмір батареї, але заявила, що запас ходу на електромобілі для концепту Vision M Next становив 62 милі. Це означає, що або інженери BMW знайшли спосіб вичавити набагато більше миль із поточного автомобільного акумулятора ємністю 11,6 кВт/год, або вони знайшли місце для набагато більшого блоку. Майже напевно останнє. Більше інформації щодо батареї i8 M, діапазону ходу та можливостей заряджання буде доступно ближче до дати продажу автомобіля.

BMW i8 M

EPA не тестувало i8 M і не оприлюднило оцінки його споживання палива, що не дивно, оскільки автомобіля ще не існує. Окрім покращення запасу ходу на електроприводі, ми очікуємо, що i8 M запропонує трохи кращі показники економії палива, ніж поточний i8, незважаючи на очікуване покращення прискорення та їздових характеристик.




Про салон i8 M поки що мало що відомо, але ми сподіваємося, що BMW вирішить проблему складного входу та виходу i8, обладнавши новий автомобіль дверима на передніх петлях і нижніми бічними порогами, щоб полегшити доступ до салону. Як і нинішній автомобіль, i8 M стане ігровим майданчиком BMW для майбутнього стилю та має містити унікальні матеріали, передові функції та карколомний дизайн. Ємність для зберігання та вантажу, ймовірно, залишатиметься обмеженою, але передній багажник (або «фрунк») може виглядати, щоб забезпечити додатковий простір для багажу.




Багато чого може змінитися у світі автомобільних інформаційно-розважальних систем за три з лишком роки, тому про подробиці того, що може бути запропоновано в i8 M, можна тільки здогадуватися. У концепті Vision M Next BMW продемонструвала футуристичний погляд на інформаційно-розважальний комплекс, який компанія називає Boost Pod; він складається з кількох скляних екранів і проекційного дисплея, що забезпечує водієві доступ до інформації, пов’язаної з автомобілем, і бортових розважальних функцій.