BMW M GmbH, підрозділ автовиробника, який спеціалізується на високопродуктивних варіантах, не застрахований від електрифікації.
Навпаки, значок M дочірньої компанії вже присутній на двох акумуляторних електричних транспортних засобах – i4 M50 та iX M60 – і ще два, які будуть додані до лінійки цього року, i7 M70 та i5 M60.
Про це заявив керівник BMW M Франк ван Міл на полях презентації M2 і XM. Під час презентації графік показав, як автовиробник очікує розвитку продажів електрифікованих автомобілів до 2030 року.
Графік , отриманий Bimmer Today , показує, що продажі повністю електричних і гібридних моделей BMW M становитимуть менше 20 відсотків у 2023 році. Проте електрифіковані моделі спостерігатимуть швидке зростання протягом наступних п’яти років, обігнавши продажі ICE- двигунами автомобілів у 2027 році, коли останні впадуть нижче 50-відсоткової позначки.
BMW M очікує, що у 2028 році BEV продовжить рости набагато швидше, ніж PHEV, коли на них припадатиме понад 50 відсотків продажів порівняно з меншою третиною продажів двигунів з двигуном. У 2030 році частка двигунів внутрішнього згоряння становитиме лише близько 10 відсотків.
Хоча електромобілі зі знаком M, які зараз продаються, не є повноцінними автомобілями BMW M, очікується, що така модель з’явиться в найближчі роки. Компанія вже тестує прототип на базі розширеного i4 M50, який має чотиримоторний AWD з одним електродвигуном на кожному колесі.
Ця модель виступатиме як флагман BMW M і може запропонувати до одного мегавата потужності, або 1341 кінських сил.
Також очікується, що BMW M запропонує повністю електричні варіанти своїх звичайних моделей M3 і M4 на основі платформи Neue Klasse , що, ймовірно, пояснює очікуваний стрибок продажів BEV з 2027 року.
Крім того, очікується, що наступник BMW M2 стане повністю електричним, коли він буде випущений десь у 2030 році на основі звичайних модельних циклів автовиробника.