Вам важко зрозуміти сьогоднішній наплив важких, абсурдно потужних електромобілів? Чи спроба відрізнити одну форму позашляховика від іншої викликає тривогу та депресію? Тоді ви можете страждати від перехідного автомобільного розладу. Запитайте свого дилера BMW , чи підходить вам купе M2 другого покоління . (Побічні ефекти можуть включати радісний сміх на нелегальних швидкостях, підвищену толерантність до перевантажень і тягу до порожніх, звивистих доріг.)

Рецепт нового M2 простий: візьміть роботу однієї з найкращих культур BMW M, збільшеного M4 , і зменште його до більш грайливого розміру. Заснований на оновленому купе 2-ї серії , виробленому в Мексиці, це все ще компактний задньопривідний автомобіль із двома обмеженими задніми сидіннями, хоча його колісна база та загальна довжина збільшилися на 2,1 та 4,1 дюйма відповідно до 108,1. і 180,3 дюйма. Він також тепер трохи нижчий на зріст, але на 1,3 дюйма ширший у промені, з ширшими передньою та задньою гусеницями, які тепер відповідають M4. Вам доведеться перейти до повсякденної моделі M240iякщо вам потрібен повний привід, M2 має тільки задній привід. У той час як повітропроводи на стилізованих бамперах M2 здаються розрізненими під певними кутами, помітно розширені крила надають цьому вертикальному трикутному купе пишноту, схожу на красивого вінтажного гонщика IMSA. На щастя, зубчаста паща більшого брата не включена.

BMW дійсно включила практично всі інші основні елементи M4 (та механічно ідентичного седана M3 ) у M2, включаючи його 3,0-літровий рядний шестициліндровий твін-турбо. Незважаючи на те, що орієнтовна споряджена вага нового автомобіля значно зросла до приблизно 3800 фунтів, завод BMW S58 генерує цілих 453 кінських сили в цьому застосуванні — на 20 коней менше, ніж у стандартного M4, але на 48 більше, ніж рядний шестициліндровий S55 від M2 Competition . (це сильніша доза, ніж навіть обмежена серія 444-сильних M2 CSнадається). Шестиступінчаста механічна коробка передач залишається стандартною, а безкоштовним варіантом є восьмиступінчаста автоматична коробка від ZF замість попередньої семиступінчастої коробки з подвійним зчепленням (ми ще не їздили на цьому авто). EPA прив’язує обидві установки до 19 миль на галлон разом, приблизно так само, як у M2 Competition попереднього покоління. Не те, щоб ми потребували додаткових стимулів для вибору саморобної коробки передач, але згідно з EPA, вона буде мандрувати на милю далі за галон на шосе.




Система Launch Control має допомогти самоперемикаючому M2 розганятися до 60 миль на годину приблизно за 3,6 секунди, подібно до останнього тестованого нами автоматичного M2 CS.. Робота ручного точного ще дещо гумового shifter через його ворота певно коштуватиме декілька десятих секунди, але нас don''t піклування. Ця трансмісія залишається одним із найпотужніших способів боротьби з нудьгою за кермом BMW, а педалі M2 ідеально розташовані для танцю п’ят і ніг. Від мелодійної гонки двигуна до його червоної лінії 7200 обертів за хвилину до оксамитового гарчання, яке він видає через чотири вихлопні труби, все як завжди для цієї чудової рядної шестициліндрової двигуна. Основна відмінність полягає в тому, що в той час як M2 створює той самий крутний момент 406 фунт-фут при тих самих 2650 обертах на хвилину, що й більш швидка настройка M4, його тяга зростає прогресивніше зі збільшенням обертів. Завдяки трохи меншому турбонаддуву (17,4 psi проти 18,9 у базової моделі M4) легше збільшити потужність, не порушуючи зчеплення автомобіля з дорогою.

Посилений корпус кузова M2 містить задню вісь M4 з диференціалом обмеженого тертя з електронним керуванням, а також тяги підвіски, адаптивні амортизатори та гальма цього автомобіля (15,0-дюймові ротори з шестипоршневими супортами спереду, 14,6-дюймові одно- поршневі агрегати ззаду). Незначні зміни в налаштуваннях, такі як пружини, які стали трохи жорсткішими спереду та м’якшими ззаду, допомагають зменшити готовність M2 обертатися на колісній базі, яка на 4,4 дюйма коротша, ніж у старшого брата. Але навіть 19-дюймові передні та 20-дюймові задні літні шини Michelin Pilot Sport 4S у M4 залишаються. Має бути можливе зчеплення з ковзною накладкою принаймні 1,00 г. Зі стартовою ціною 63 195 доларів — на 3 300 доларів більше, ніж M2 Competition, але на 12 500 доларів менше, ніж початкова ціна M4 — це початкова ціна для бренду M, і тому вона виграє t пропонують вуглецево-керамічні гальма. Однак будуть доступні шини Michelin Pilot Sport Cup 2, орієнтовані на трек, а також можна замовити легший дах із вуглецевого волокна.

Вигнутий дисплей BMW (комбінована 12,3-дюймова цифрова панель приладів і 14,9-дюймовий центральний сенсорний екран) домінує в повсякденному бізнес-інтер’єрі та містить багато елементів керування клімат-контролем, які раніше мали окремі кнопки та перемикачі. Незважаючи на додаткову ширину всередині та достатній простір для ніг спереду, ви все одно більше носите цей автомобіль, ніж сидите в ньому, особливо якщо ви виберете пакет Carbon за 9900 доларів США та його ковшеподібні сидіння M Carbon з жорстким каркасом — ми уникатимемо їх, якщо ви не плануєте регулярно відвідувати трек дні. Незважаючи на те, що вони мають надвисоку підтримку та хороші для заявленої економії ваги на 24 фунти, їх міцна підкладка та відсутність регулювання попереку покарали нашу нижню частину спини. М’якші стандартні спортивні сидіння з щедрими бічними підкладками, які щільно тримали нас на місці, набагато приємніші.




Безліч налаштувань приводу M2 спочатку може вас перевантажити, але знайте, що головні режими Sport і Track (є також налаштування Comfort за замовчуванням) забезпечують спрощений дисплей, який легше читати на швидкості. Поєднайте найспортивніший режим роботи двигуна з найм’якшим режимом підвіски, оскільки їзда M2 все ще напружена та коротка, але з достатньою податливістю, щоб не відчувати себе жорстоким на більш гладких поверхнях. Ми також рекомендуємо вимкнути функцію підбору обертів у ручному режимі, встановити реакцію керма на Comfort (Sport збільшує зусилля, але не тактильність) і залишити лише відчуття педалі гальма (ми не могли розрізнити режими). Аналізатор дрейфу в M4 доступний для оцінки ваших ковзань на гоночній доріжці, але більш бажаною є оновлена ​​система контролю стійкості з 10 етапами втручання контролю тяги.

Найважливіше те, що M2 все ще насичує ваші почуття, коли він звивається над хвилястим тротуаром, його потужність на середніх частотах дозволяє вам ретельно регулювати його положення за допомогою педалі газу. Реакція на поворотах чітка, оскільки шасі приймає набір і чітко орієнтується на нерівності в середині кута, тонко телеграфуючи перенесення навантаження на ваш зад. Враховуючи те, що він схожий на систему кермового керування M4, його масивне кермо легше на дотик, ніж, скажімо, у Porsche 718 . Але загальна витонченість і стабільність покращилися на користь впевненості водія, завдяки чому життєздатність цього баварського масляного купе стає більш приємною.

Науці ще не вдалося знайти ліки від перехідного автомобільного розладу, оскільки він природним чином поширюється на відкритому ринку, спричинений екологічними та суспільними стресами. Але багато в чому завдяки щедрому нальоту на смітник запчастин BMW, новий M2 пропонує потужне полегшення, успішно націлюючись на області мозку, пов’язані із задоволенням і контролем тонкої моторики. Це сильні ліки для душі водія.




2023 BMW M2
Тип автомобіля: передній двигун, задній привід, 4 пасажири, 2-дверне купе

ЦІНА
Базова: $63 195

ДВИГУН Двигун
із подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє впорскування палива. Об’єм
: 183 дюймів 3 , 2993 см 3
Потужність: 453 к.с. при 6250 об./хв.
Крутний момент: 406 фунт-фут при 2650 об./хв.

КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ
6-ступінчаста механіка, 8-ступінчастий автомат

РОЗМІРИ
Колісна база: 108,1 дюйма
Довжина: 180,3 дюйма
Ширина: 74,3 дюйма
Висота: 55,2 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 52/33 футів 3
Об’єм багажника: 14 футів 3
Споряджена вага ( C/D est): 3750–3850 фунтів

ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 3,6–3,8 с
100 миль/год: 9,0–9,2 с
1/4 милі: 12,1–12,3 с
Максимальна швидкість: 155–177 миль/год