Назвіть їх універсалами чи універсалами, насправді не має значення. Важливим є той сумний факт, що падіння глобального попиту швидко призводить до зникнення жанру, який є втіленням стилю, простору та вуличної довіри. Що ще гірше, індустрія одночасно ввійшла в звичку замінювати кожен окремий сімейний багаж іншим анонімним позашляховиком або кросовером. Зараз Центральна Європа є останньою фортецею колишнього бажаного стилю кузова, який часто називають Touring, T-model, Variant або Avant, і зазвичай оснащений надихаючими силовими агрегатами та аксесуарами, орієнтованими на стиль життя.
Дорогий хрестовий похід автомобільної промисловості від бензинових і дизельних двигунів до гібридних силових агрегатів і електромобілів продовжуватиме розріджувати ряди універсалів , але BMW, наприклад, вирішив розширити свої пропозиції. 503-сильний M3 Touring 2023 року дебютував минулого року, а на початку 2025 року за ним послідують абсолютно новий 650-сильний PHEV M5 Touring Competition і ще більш потужний 740-сильний M5 Touring Label Red.
M3 Touring — перший у своєму роді — поділяє решітку радіатора та адаптивну систему AWD/RWD з дещо менш дорогим седаном M3 Competition xDrive . Обидва також мають однакову силову установку, що складається з 3,0-літрової рядної шестициліндрової двигуна з подвійним турбонаддувом, з’єднаної болтами з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Повністю завантажений екземпляр ми провезли наклейки за колосальні 120 000 доларів.
Незважаючи на те, що 53 кубічних футів багажного простору зі складеним заднім сидячим місцем є бажаним бонусом для відпустки на наступних вихідних або поїздки до супермаркету DIY, M3 Touring найкраще використовувати шість днів із семи в його характерній ролі як найкраща машина для водіння. Вірний цьому прозвіщу, він іде, як сморід, керується, як герой гімхани, випромінює присутність, навіть коли припаркований, і видає всі необхідні звуки, коли ні.
За даними BMW, розгін від нуля до 60 завершується за 3,4 секунди. Дорогий M Driver's Package підвищує максимальну швидкість до 274 миль/год. А від 2750 до 5500 обертів на хвилину максимальний крутний момент становить 479 фунт-фут, який можна передавати на всі чотири колеса або лише на два задні. Економія палива при натисканні? Наступне питання.
Гостре, як скальпель, кермо отримало схвалення Німецького товариства хірургів. Навіть на зимових шинах Michelin наші M3 Touring забезпечують чудове зчеплення, вуглецево-керамічні кріплення можуть витягнути очні яблука з орбіт, а додаткове сидіння з тонкої підкладки з легкого композитного ковша притискає людину до машини. Подібно до оновленої 3-ї серії , M3 Touring оснащено новітньою інформаційно-розважальною системою з широкоекранним цифровим дисплеєм, яскравою графікою інструментів і надто великою кількістю нових функцій (наприклад, M Drift Analyzer), які можна обробити за один сеанс.
M3 Touring — це хардкорний високопродуктивний універсал із грубими краями, який яскравіше сяє під час агресивної їзди. Завзяті водії знайдуть звуковий супровід без фільтрів, безкомпромісну їзду, вузьку зону переговорів на межі, а на нерівному асфальті — сумнівну курсову стійкість канатоходця.
У той час як вища та довша задня частина покращує розподіл ваги на крихітну відстань, вона зміщує центр ваги вгору за такою ж мірою. Оскільки перекалібрована задня підвіска налаштована на ширшу різноманітність навантажень на вісь, ніж у седана, Touring іноді демонструє жорсткість, яку ми не можемо пригадати у його брата із заднім ходом.
Більш розсудливі покупці будуть тяжіти до M340i xDrive Touring, але шанувальники фарбованої вовни M3 захочуть справжній McCoy. Але будьте обережні: Touring потужністю 503 к.с. не є шкільним автобусом на неповний робочий день; Суботній ранковий кошик для покупок; або єдиний автомобіль у родині з двома дитячими сидіннями ззаду. Натомість цей суперспеціальний автомобіль M заслуговує на те, щоб прожити своє життя у швидкісній смузі.