Седани в Америці — це вимираючий сорт. Минулого року автомобілі всіх видів становили лише 21 відсоток продажів. Це не віщує нічого доброго для одного з наших улюблених автомобілів — спортивного седана. Навіть у BMW, батьківщині спортивних седанів, у 2022 році автомобілі становили лише 34 відсотки продажів. Десятьма роками раніше вони були на 30 процентних пунктів вищими. І 3-series , автомобіль, який ми давно вважали ядром бренду BMW, не був лідером продажів з 2018 року. Або X3, або X5 — або обидва — перевершили ці компакти, навіть разом узяті. з 4 серією .

BMW M340i xDrive photo

Тому приємно бачити, що BMW продовжує докладати зусиль, щоб підтримувати ці моделі сучасними та конкурентоспроможними. У 2023 році 3-серія, чотири роки після свого останнього покоління, отримала Life Cycle Impulse (LCI) — BMW-speak для оновлення в середині циклу.

Нижній повітрозабірник виглядає більшим за рахунок затемненої верхньої частини, а кутові повітрозабірники простіші та зрозуміліші. На щастя, у 3-ї серії позбавили вигляду з вертикальними ніздрями. Задні бампери тепер більш скульптурні, а чорна зовнішня окантовка тепер стандартна. M340i також отримав трапецієподібні вихлопні труби та стандартний тонкий задній спойлер. Загалом нова модель зберігає чудові пропорції та гарно виглядає.




Всередині найочевиднішою зміною є вигнутий дисплей BMW, який містить 12,3-дюймовий екран для приладової панелі та 14,9-дюймовий сенсорний екран для інформаційно-розважальної системи iDrive 8, останньої версії. Цей екран набагато більший, ніж 10,3-дюймовий у попередніх 3-х серіях, але це має свою ціну.

Замість довгої смуги фізичних перемикачів 13 кнопок HVAC під центральним регістром тепер зникли, як і елементи керування аудіосистемою та попередні налаштування радіо. Тепер є лише одна смужка, що складається з двох кнопок аудіосистеми та двох кнопок розморожування, а також бажаної ручки регулювання гучності. Щоб увімкнути обігрівач сидінь, потрібно виконати кілька дій, щоб перейти до потрібного екрана, або ввести голосову команду — будь-яка з них є повільнішою та громіздкішою, ніж просте натискання перемикача.




Ще однією великою зміною є втрата важеля коробки передач, замінений на втоплений тумблер. Обидва механізми працюють подібним чином у трансмісіях з електронним керуванням, але, безперечно, є щось більше естетично задовільне у правильному важелі, особливо тому, що, здається, немає переваги для зберігання чи підстаканника від конструкції перемикача. Принаймні є дві добре розташовані пелюстки на кермі для ручного перемикання передач.

Восьмиступінчаста автоматична коробка передач, керована цим перемикачем, залишається чудовою ZF 8HP, вдосконаленою 48-вольтовою гібридною системою, яка поширюється в лінійці BMW. Стартер-генератор, підключений до колінчастого вала двигуна та розташований у корпусі коробки передач, забезпечує крутний момент 147 фунт-фут, але лише близько 13 кінських сил, щоб доповнити двигун внутрішнього згоряння. Електроживлення надходить від невеликої 48-вольтової батареї під дном багажника, де була встановлена ​​попередня 12-вольтова батарея.




Ця електрифікована коробка передач розумно та плавно перемикає передачі та, здається, підбирає ідеальну передачу для будь-яких умов водіння. Трансмісія пропонує три різні графіки перемикання передач, що відповідають режимам автомобіля Comfort, Sport і Sport+, а також повне ручне керування за допомогою пелюсток. Як ми вважаємо за краще, трансмісія не перемикається на підвищену передачу на червоній лінії в ручному режимі.

Робота трансмісії полегшується завдяки поєднанню з чудовою 3,0-літровою рядною шестициліндровою двигуном BMW B58 з турбонаддувом. Незважаючи на нові гібридні компоненти, максимальна потужність і крутний момент — 382 кінські сили при 5800–6500 об/хв і 369 фунт-фут крутного моменту в діапазоні від 1800 до 5000 об — не змінилися порівняно з попередніми негібридними ітераціями. Цей поштовх доставляється дуже плавно і без дисонансу.

BMW M340i xDrive

Продуктивність нашого тестового повнопривідного автомобіля подібна до попередніх задньопривідних автомобілів, які ми тестували. Завдяки додатковому зчепленню модель xDrive кидається сильніше та розганяється до 60 миль/год за 3,7 секунди, що на десяту частину швидше, ніж наш довгостроковий M340i із заднім приводом. І він долає чверть милі за 12,2 секунди зі швидкістю 112 миль/год, на десяту частину швидше, але на 3 милі/год повільніше, ніж раніше. Зі збільшенням швидкості дефіцит прискорення цього M340i збільшується завдяки додатковим 160 фунтам, що накладаються апаратним забезпеченням повного приводу та гібридної системи. Розганяючись до 130 миль на годину, тобто за 17,0 секунди, xDrive відстає приблизно на секунду від свого брата із заднім приводом. Тим не менш, цей автомобіль легко встигає за Cadillac CT4-V Blackwing .

Під час нормальної їзди цей M340i виглядає дуже швидким і м’язистим без зусиль. Поєднання двигуна з турбонаддувом, чудової трансмісії та гібридної системи забезпечує безперебійну потужність. Turbo lag по суті не існує, якщо ви не натиснули газ з мертвої зупинки. За таких обставин ви зачекайте добру секунду, перш ніж трансмісія набере повну тягу. На щастя, є достатньо рушійної сили, навіть без прискорення, що ви не помічаєте цього під час більшості водінь.




Наші провідні ноги в середньому складали лише 19 миль на галон у Bimmer, але наш середній показник на шосе зі швидкістю 75 миль на годину становив відмінні 33 милі на галон. Ми підозрюємо, що більшість власників матимуть пробіг до середини 20-х, що відповідає оцінкам EPA для комбінованої їзди містом і шосе. Не завадить те, що це покоління 3-ї серії має коефіцієнт лобового опору 0,27 і не пробиває діру розміром із SUV в атмосфері.

На жаль, шасі M340i не зовсім відповідає його трансмісії. Максимальна потужність чудова: зчеплення на поворотах становить 0,95 г, а гальмівний шлях становить 155 футів зі швидкості 70 миль/год. Але рульове управління має погане відчуття центральності та непостійне зусилля під час поворотів, можливо, пов’язане зі змінною рульовою рейкою, яка є стандартною для всіх 340-х. Відчуття гальмування не набагато краще, оскільки уповільнення є більш пропорційним ходу педалі, ніж зусиллям педалі.




Тим не менш, ви можете дуже швидко покрити землю на звивистих дорогах. Рульове керування може не здаватися чудовим, але воно точне, гальма потужні та не зникають, а контроль над кузовом хороший, навіть із підвіскою в режимі Comfort.

Звичайно, сенс спортивного седана полягає в тому, щоб дарувати радість у горах, а також бути практичним для повсякденних завдань. У цій ролі M340i накладає кілька покарань. Навіть у комфортному режимі підвіска напрочуд жорстка та хибка, а спортивний – забагато для регулярного використання. Тут відіграє важливу роль високий тиск у шинах, літні шини вимагають 44 psi для швидкості понад 100 миль/год. Зниження тиску до 39 фунтів на квадратний дюйм для швидкості нижче 100 миль/год трохи покращує їзду.

Хоча ми виміряли рівень шуму на швидкості 70 миль/год лише 68 дБА, наш автомобіль звучав голосніше. В іншому це було дуже комфортно з чудовими сидіннями та пристойним внутрішнім простором, хоча внутрішній об’єм мало чим відрізняється від 3-ї серії старшого покоління E90, незважаючи на кузов приблизно на сім дюймів довший. Він вміщає чотирьох дорослих людей середнього зросту, якщо ті, хто сидить ззаду, не захочуть схрестити ноги. Все, що ми просимо, це рульова колонка, яку можна було б регулювати приблизно на дюйм нижче, ніж зараз.




Загалом, важко сперечатися з об’єктивними характеристиками BMW M340i. Він надзвичайно швидкий, досить комфортний і легко долає складні гірські дороги. Але, мабуть, він надто хоче прийняти половинчасте майбутнє. Ми б із задоволенням обміняли його світлове шоу на приладову панель із круглими датчиками та достатнім затемненням, щоб він не відблискував на порожній сільській дорозі. Ми б обміняли тумблер на справжній важіль перемикання передач, бажано керуючи сучасною механічною коробкою передач, навіть якщо це коштуватиме кілька миль на галлон. Більше кнопок на приладовій панелі та менше значків на дисплеї може спонукати нас зосередитися на водінні більше, ніж на електроніці.

Але в епоху, коли майбутнє обіцяє море позашляховиків з електричним приводом, ми вдячні за те, що все ще маємо такий потужний і потужний спортивний седан. Навіть з деякими недоліками.

2023 BMW M340i xDrive
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан




ЦІНА
Базова/як перевірено: $59 395/$70 020
Опції: охолодження та пакет високопродуктивних шин (літні шини, додатковий масляний радіатор, більш потужний вентилятор охолодження), $2400; Чорна шкіра з синьою строчкою, $1500; Пакет Premium (підігрів керма і передніх сидінь), 1350 $; Harman/Kardon стерео, $875; Пакет Shadowline (розширена обробка Shadowline, гальма M Sport, світлодіодні ліхтарі), 850 доларів США; Пакет допомоги при паркуванні (камери кругового огляду, датчики паркування), $700; Пакет допомоги водієві (попередження про виїзд зі смуги руху, активне виявлення сліпих зон), 700 доларів США; фарба Melbourne Red Metallic, 650 доларів; адаптивна підвіска, $550; приладова панель Sensatec, 350 доларів; дистанційний запуск двигуна, 300 доларів; Емблеми BMW M 50 років, 200 дол

ДВИГУН Двигун
із турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 183 дюймів 3 , 2998 см 3
Потужність: 382 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 369 фунт-фут при 1800 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична




ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 13,7-дюймовий вентильований диск/13,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Pilot Sport 4S
F: 225/40R-19 93Y ★
R: 255/35R-19 96Y ★

РОЗМІРИ
Колісна база: 112,2 дюйма
Довжина: 185,9 дюйма
Ширина: 71,9 дюйма
Висота: 56,7 дюйма
Пасажирський об’єм: 95 футів 3
Об’єм багажника: 17 футів 3
Споряджена вага: 3988 фунтів