На підході нове покоління BMW M5 під кодовою назвою G90.
Він поділиться гібридною силовою установкою, що підключається до мережі електроживлення, з позашляховиком BMW XM.
Для Америки розглядається універсал M5.
Нове покоління BMW 5-ї серії вже в дорозі під кодовою назвою G60. Але найцікавіші новини надійдуть у липні 2024 року, коли підрозділ M випустить новий M5. Топова модель під назвою G90 буде доступна лише у високопродуктивному варіанті Label Red з потужністю 735 кінських сил і крутним моментом 735 фунт-фут. Ви вже здогадалися — наступний M5 ділиться гібридною трансмісією з підзарядкою від електромережі з поляризаційним позашляховиком XM, який вийшов цього літа. Хоча він знову буде пропонуватися як седан, ми чуємо, що універсал M5 Touring (G99), який має надійти у виробництво наприкінці 2024 року, нарешті розглядається для експорту до Північної Америки.
Джерела кажуть, що новий M5 повинен мати запас ходу на електриці близько 60 миль і максимальну швидкість 87 миль на годину в режимі EV. Щодо дебетової сторони, то він несе покарання за вагою понад 440 фунтів порівняно з попереднім M5. Хоча додаткове бурчання, як кажуть, скорочує час прискорення до 60 миль/год на кілька кроків (нам уже вдалося досягти неймовірно швидкого 2,8 секунди в поточному M5 Competition ), ще невідомо, який вплив (якщо взагалі) має додатковий жир на організм найкраща в своєму класі керованість.
За словами тих, хто знає, наступний M5 залишається лояльним до класичної сталевої підвіски, але представляє задні колеса, більші гальма та додаткові 22-дюймові колеса. Водії можуть вибирати між трьома етапами рекуперації енергії, двома калібруваннями для рульового керування та гальм і п’ятьма різними режимами руху, включаючи eControl, який надає пріоритет електродвигуну. Агрегат потужністю 644 к.с., встановлений на «базовому» XM, не буде пропонуватися в новому M5. У будь-якому випадку, може бути ще більш м’язистий високолітник Label Black, який би поєднав 627-сильний V-8 неіснуючого M5 CS з більшим електродвигуном.
А як щодо i5 M, запитаєте ви? Лінійка електричних i5, ймовірно, скомпрометує ці три моделі: i5 eDrive40 і xDrive40 (340 к.с.), i5 M50 xDrive (544 к.с.) і i5 M70 xDrive (650 к.с.). M70 є не тільки найпотужнішою версією, вона також може заряджатися швидше, оснащена спеціальними високопродуктивними батареями, має активне рульове керування, більші 21-дюймові колеса та зміни підвіски, а також звичайну ліврею M всередині та зовні, але це все ще не повноцінний хардкорний автомобіль M.
Ця роль належить i5 M, який не схилиться раніше 2026 року як широкофюзеляжний чотиридверний і чотиримоторний двигун потужністю 1136 к.с., який буде слідувати за 1000-сильним повністю електричним M4. Нова високопродуктивна електрична трансмісія під кодовою назвою Katharina може похвалитися надшвидким розподілом крутного моменту колесо за колесом, багатоступеневим охолодженням, додатковою системою рекуперації енергії гальмування двигуном і новими динамічними функціями, такими як пілотований дрейф і можливість виконання поворотів танка. Ключем до нового рівня таланту є складний вдосконалений блок керування, відомий як «Рука Бога».