Навіщо живий концерт без публіки? Захоплюючий седан BMW M5 наступного покоління вийде на сцену в липні 2024 року з оновленою силовою установкою, яка обіцяє підняти людей на ноги.

bmw m5 photo review

Cьома ітерація ускладнена гібридною установкою, запозиченою з позашляховика XM , але доданий диплом з електротехніки окупається приблизною потужністю 735 кінських сил і 735 фунт-фут крутного моменту.




Будучи найдикішою версією 5-ї серії на сьогоднішній день, новий M5 збільшить вагу на кілька сотень фунтів, а для роботи з божевільнішою потужністю знадобляться більші гальма та рульове керування заднім колесом. Ми очікуємо, що сторона спалювання палива M5 буде виглядати дуже схожою на 627-сильний V-8 від неіснуючої M5 CS, що, ймовірно, покращитьнинішнє покоління вже злий 2,8-секундний стрибок до 60 миль/год . На жаль, ми все ще занадто далекі від очікуваної дати запуску в липні 2024 року, щоб отримати список повних специфікацій, але ми оновлюватимемо цей розділ, коли вони стануть доступними.

BMW M5 2025

BMW готує щось пікантне для наступного покоління M5. Найгарячіший седан з підрозділу M вийде з печі десь у липні 2024 року з передбачуваною потужністю 735 кінських сил і 735 фунт-фут крутного моменту. Цього разу йому допомагає не один, а чотири електродвигуни. Кажуть, що новий M5 буде використовувати подібну трансмісію, як і гібридний позашляховик XM Label Red, і продовжуватиме продаватися як седан, хоча ходять чутки про можливий універсал M5 Touring для північноамериканського ринку.




Новий M5 сподівається проїхати до 60 миль у режимі EV, якщо швидкість не перевищує 87 миль/год. Він матиме абсолютно новий вигляд із свіжим обладнанням під новим блискучим листовим металом. M5 наступного покоління представляє кермо задніх коліс, більші гальма та додаткові 22-дюймові колеса. BMW оприлюднить додаткові відомості, коли ми наближатимемося до дати випуску в 2024 році.

bmw m5 photo

Не було б дивно, якби BMW зберегла ще більш агресивну мелодію для моделі M5 Competition для свого нового виконавця PHEV. Традиційно M5 був повним пакетом, який включав усе, що пропонувала б найвища комплектація 5-ї серії, з набагато більшою продуктивністю та дизайнерськими налаштуваннями, які додавали йому більше атмосфери. Незважаючи на те, що новий M5 перетворюється на електрифіковану ракету, одна річ, яка не зміниться, це його карколомне прискорення.




Ходять чутки щодо майбутнього наступного покоління M5, припускаючи, що потужна 5-серія запозичить трансмісію PHEV від позашляховика XM Label Red із потужністю 735 к.с. і передаватиме крутний момент 735 фунт-фут на всі чотири колеса. Це загальна потужність, отримана від 4,4-літрового подвійного турбонаддува BMW V-8 і літій-іонного акумулятора M5. Як і в XM Label Red, очікується, що M5 використовуватиме восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Поточний бензиновий M5 розганявся до 60 миль на годину всього за 2,8 секунди з меншою потужністю та без допомоги швидкодіючих електродвигунів, тому ми не здивуємося, якби додаткові кінські сили та крутний момент призвели до швидшого прискорення. Хоча передбачається, що трансмісія PHEV додасть принаймні 400 фунтів.

bmw m5 car design

Поки що занадто рано точно знати, якого розміру батарея матиме майбутній плагін-гібрид M5, але оскільки він ділиться більшою частиною силового агрегату з уже анонсованим XM, було б розумно припустити, що він також має 25,7 кВт-год. акумулятор, знайдений у великому позашляховику BMW PHEV. Очікується, що запас ходу лише на електриці становить 60 миль, а налаштування повинні дозволяти розвивати швидкість до 87 миль на годину, поки батарея не досягне порогу заряду. Якщо M5 використовує ідентичний блок, як бортовий зарядний пристрій і акумулятор на 7,4 кВт XM, перезарядка до 100 відсотків трохи більше ніж за три години не буде й мови.




Найновіші пропозиції BMW, включаючи повністю електричні транспортні засоби, такі як i4 та iX , змінили підхід автовиробника до дизайну інтер’єру. Оскільки M5 буде і моделлю з максимальною продуктивністю, і багатофункціональним ракетним кораблем, очікуйте сидінь з підігрівом і вентиляцією, настроюваного зовнішнього освітлення та управління жестами інформаційно-розважальної системи. Наповнення додаткових компонентів PHEV може обійтися втратою вантажного та пасажирського простору M5, оскільки додаткова батарея та електродвигун повинні кудись подітися, але це навряд чи втримає споживачів від наміру купувати 700-сильний клуб.




Хоча офіційні деталі ще не оприлюднені, ми вважаємо очевидним, що M5 матиме останнє програмне забезпечення iDrive 8 від BMW на величезному вигнутому дисплеї, який займає дві третини приладової панелі. Бездротовий зв’язок Apple CarPlay і Android Auto повинні бути стандартними, а додаткові переваги, такі як бездротова зарядка смартфона, супутникове радіо Sirius XM, точка доступу Wi-Fi і аудіосистема преміум-класу, ймовірно, також будуть доступні.