Приголомшливе прискорення, яке забезпечує BMW M8 твін-турбо V-8 потужністю 617 к. с., достатньо потужне, щоб розганяти автомобіль до 60 миль на годину всього за 2,5 секунди. За 10,7 секунди M8 досягає 129 миль/год, долаючи чверть милі дороги.

BMW M8 Competition Gran Coupe 2023

Це швидше, ніж Ferrari 488 Pista потужністю 710 к.с. , якщо заднє сидіння важить понад дві тонни. Припишіть це до повнопривідної тяги та потужного двигуна. M8 неймовірно швидкий, але його плавна передача тяжких швидкостей і його стійкість на дорозі роблять швидку їзду майже відповідальною.




Доступний як у купе, так і в кабріолеті (чотиридверний M8 Gran Coupe розглядається окремо), кабіна M8 добре обладнана та використовує великий екран інформаційно-розважальної системи для керування навігацією чи вибором аудіо. Однак його заднє сидіння не є практичним місцем.

BMW M8 Competition Gran Coupe 2023 photo

Будучи одним із найдоступніших автомобілів, який забезпечить вам 10-секундний розгін щоразу, коли ви спробуєте, M8 — це велике купе з ще більшими показниками продуктивності. У BMW M8 2023 року застосовано лише кілька змін. Решітка радіатора була дещо перероблена і тепер підсвічується, а кожен M8 отримує новий 12,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи.




Оскільки купе M8 коштує значно дешевше та краще підходить для гоночних трас, ми рекомендуємо його замість кабріолета. Обидва стилі кузова оснащені великою кількістю стандартних предметів розкоші, тому ми вибираємо лише ті варіанти, які допомагають розкрити повний потенціал продуктивності M8.

BMW M8 Competition Gran Coupe interior

До них входять керамічні гальма M Carbon, які, за словами BMW, зменшують вагу та створені, щоб краще протистояти зловживанням на трасі. Щоб переконатися, що власники найкраще підготовлені до роботи з грубою потужністю купе, пакет M Driver's включає один день навчання в автошколі. Навіть краще, він підвищує обмежувач максимальної швидкості зі 155 до 289 миль/год.




M8 оснащений 4,4-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом, який розвиває 617 кінських сил і 553 фунт-фут крутного моменту. Могутній завод поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і задньою системою повного приводу, яка може передавати потужність на передню вісь. Ми провели деякий час за кермом купе та кабріолета M8 Competition , де ми дивувалися їхнім вишуканим манерам і сучасним відгукам трансмісії.

BMW M8 Competition Gran Coupe photo

Коли ми прив’язали наше тестове обладнання до 4251-фунтового купе M8 Comp, ми були вражені його смішно швидким розгоном , досягаючи 60 миль/год лише за 2,5 секунди. Незважаючи на ноту вихлопу, яка не надто збуджує, як конкуренти з Mercedes-AMG, BMW сліпуче швидкий, а його автоматична неймовірно сприйнятлива.




Хоча система повного приводу призначена для забезпечення гострих відчуттів від заднього приводу, ми виявили, що провокувати ковзання потужності краще залишити для безпеки порожньої стоянки або гоночної траси. M8 не карав нас на звичайних дорогах завдяки сумісній їзді, яка суперечить його можливостям, орієнтованим на трасу. Однак не плутайте його приємність зі слабкістю. Шасі M8 має надзвичайний рівень зчеплення та передає певний зворотний зв’язок на кермо з товстим ободом.

BMW M8 Competition Gran Coupe review

Поєднання швидкості та спритності M8 робить його привабливим партнером у будь-який час, коли дорога відкривається або стає звивистою. На жаль, більше половини спорядженої маси купе вагою 4251 фунт припадає на передню вісь, що може сприяти його небажанню обертатися вільніше.




Як і у більшості автомобілів BMW M, дизайн інтер’єру та простір для пасажирів M8 практично ідентичні звичайним моделям. Незважаючи на те, що дизайн не здається нам надто вигадливим, шкіряні поверхні чудово зшиті разом, а декоративні деталі належним чином вишукані. Кожен M8 стандартно оснащений розкішними функціями, зокрема настроюваним навколишнім освітленням, 12,1-дюймовим цифровим приладом, передніми сидіннями з підігрівом і вентиляцією, панеллю приладів, оббитою шкірою наппа, рульовим колесом з електроприводом і бездротовою зарядкою.

BMW M8 Competition Gran Coupe

У його салоні достатньо місця для пасажирів на передньому сидінні, але ті, хто сидів на маленькому задньому сидінні, відчувають себе громадянами другого сорту. Ті, хто хоче M8 і потребує регулярних перевезеннях більше ніж двох людей, захочуть розглянути набагато просторіший чотиридверний M8 Gran Coupe.




Посередині приладової панелі на кожному M8 розташований 12,3-дюймовий сенсорний екран, який діє як центр інформаційно-розважальної системи BMW. Основний дисплей доповнюється поворотним регулятором і фізичними кнопками на центральній консолі. Інтерфейс має чітку графіку та швидкі відповіді, але деякі меню дуже заповнені, тому водій змушений відводити погляд від дороги.

BMW m850 2021 обои на телефон

Тим не менш, голосові команди системи працювали добре, і її можна навіть опціонувати жестами. Бажані стандартні функції включають Apple CarPlay (але не Android Auto), точку доступу Wi-Fi на основі підписки та аудіосистему Harman Kardon із 16 динаміками.