X2 — це, по суті, версія «купе» невеликого позашляховика X1 із грубішим дизайном і більш крутим нахилом заднього даху. Таким чином, електрична версія, ймовірно, поділиться всіма своїми механічними елементами з iX1 , який уже продається за межами США. BMW iX1 xDrive 30 має два електродвигуни, що забезпечують до 313 кінських сил і 364 фунт-фут (494 Нм) крутного моменту та запас ходу 257-272 миль (413-438 км).
Розгін до 100 кілометрів на годину (62 милі на годину) за даними BMW займає 5,7 секунди , а його максимальна швидкість становить 180 км/год (112 миль на годину). Акумуляторна батарея iX1 становить 66,5 кВт/год, що означає, що його корисна ємність буде трохи нижчою. Ми можемо очікувати схожі, якщо не ідентичні показники для iX2.
X2 та iX2 також будуть виготовлені на тому ж заводі, що й X1 та iX1 у Регенсбурзі, Німеччина, і надійдуть у продаж наприкінці 2023 року, а поставки почнуться, принаймні, в Європі, на початку наступного року. Ми очікуємо, що X2 повернеться до лінійки BMW у Сполучених Штатах (у 2023 році компанія переведе виробництво на нову платформу X1), і, сподіваємося, повністю електричний iX2 прийде з ним. Проте iX1 на даний момент не продається в США, незважаючи на те, що його аналог на газовій платформі є.
Ціна iX2 невідома, але X2 має перевагу над X1, тому очікуйте, що iX2 продовжить це співвідношення і буде трохи дорожчим, ніж iX1.
BMW також скористався нагодою своєї щорічної конференції, щоб підтвердити, що i5 дебютує разом із новим седаном 5 серії в жовтні 2023 року. Це оголошення супроводжувалося офіційним тизером, чого ми не отримали з цим підтвердженням iX2. Керівництво компанії також повідомило, що i5 матиме високопродуктивну версію M і модель універсал Touring з довгим дахом.