За останні кілька років BMW довела цю концепцію до логічної крайності, пропонуючи оновлення програмного забезпечення, які просто вмикали апаратні функції, попередньо встановлені на її автомобілях. Як пояснює Пітер Нота з BMW в інтерв’ю Autocar , тепер BMW, схоже, повертається до ідеї моделі підписки — принаймні щодо її апаратних функцій.
BMW чітко помітив негативну реакцію спільноти, спричинену пропозицією таких функцій, як підігрів сидінь і кермових коліс у рамках місячної підписки, але в інтерв’ю Нота захищає модель як додаткову вартість.
Незважаючи на те, що в майбутньому все може змінитися, BMW, схоже, переходить до системи, яка бачить будь-які апаратні функції, як-от підігрів сидінь або керма, налаштовані з заводу або просто недоступні для будь-кого без апаратного забезпечення.
Ця новина не означає, що підписки або Connected Drive Store повністю припиняться. BMW продовжуватиме пропонувати післяпродажні доповнення у вигляді програмного забезпечення, яке можна буде платити та завантажити для додавання функціональності автомобіля. Відповідно до Nota, BMW дозволить власникам платити лише за програмні послуги та функції, на які споживачі вже звикли витрачати гроші.
Незрозуміло, чи означає це, що BMW перегляне апаратні функції на основі передплати, але, ймовірно, для багатьох не буде сюрпризом, якщо це станеться після того, як покупці стануть більш сприйнятливими.