Шпигунські фотографи кілька разів знімали оновлений BMW X2 , і тепер ми можемо побачити його всередині.
Як і очікувалося, модель йде по стопах X1 і має вигнутий дисплей, який, ймовірно, складається з 10,25-дюймової цифрової панелі приладів і 10,7-дюймової інформаційно-розважальної системи. На цьому схожість не закінчується, оскільки приладова панель і плаваюча центральна консоль здаються недоторканими.
Незважаючи на дежавю, прототип має кілька особливих штрихів, оскільки це варіант M Performance. Кермо є найбільш помітним, оскільки воно має унікальну центральну спицю, а також червону та синю контрастну строчку. Тема продуктивності відображена в спортивних сидіннях з сильною опорою, які мають двоколірну оббивку та червону контрастну строчку.
У той час як інтер’єр відкриває кілька нових деталей, екстер’єр все ще сильно закамуфльований. З огляду на це, оновлена модель уникає дизайну, схожого на хетчбек, і стає більш агресивним кросовер-купе. Як частина перетворення, X2 приймає обтічний кузов і дверні ручки врівень. Ми також бачимо яскраво виражений задній спойлер, а також подвійну вихлопну систему.
Очікується, що варіанти двигунів будуть схожі з X1, і це означає, що ми можемо очікувати 2,0-літровий чотирициліндровий двигун TwinPower Turbo потужністю 241 к.с. (180 кВт / 244 к.с.) і крутним моментом 295 фунт-фут (400 Нм). M35i буде потужнішим, а його чотирициліндровий двигун з турбонаддувом повинен мати близько 302 к.с. (225 кВт / 306 к.с.) і 332 фунт-фут (450 Нм) крутного моменту.
Клієнти, які хочуть бути екологічними, можуть вибрати iX2, який повинен мати акумуляторну батарею ємністю 64,7 кВт-год, а також систему повного приводу з подвійним двигуном із сумарною потужністю 309 к.с. (230 кВт / 313 к.с.) і 364 фунт-фут ( 494 Нм) крутного моменту. Таке налаштування дозволяє iX1 розганятися з 0-62 миль/год (0-100 км/год) за 5,6 секунди та мати запас ходу за WLTP до 273 миль (440 км).