У 2024 році BMW надає X5 M і X6 M нові силові агрегати, оновлений зовнішній вигляд і гігантські дисплеї на приладовій панелі.
X5 M і X6 M 2024 року тепер лише для змагань, вони поєднують останній твін-турбо V-8 з 48-вольтовою гібридною системою.
До їхнього нового вигляду передньої частини відповідають оновлені панелі приладів із вигнутими дисплеями, на яких працює інформаційно-розважальне програмне забезпечення iDrive 8 .
Гібридна технологія продовжує поширюватися в священній лінійці BMW M. Можливо, щоб полегшити неминуче розповсюдження культових седанів M3 і M5 , позашляховик X5 M 2024 року випуску та його горбатий аналог X6 M є першими з найпотужніших автомобілів бренду, які використовують 48-вольтову електричну систему, яка також є частина комплексного оновлення в середині циклу.
Раніше BMW X5 M і X6 M пропонувалися з індивідуальним пакетом Competition, який приносив додаткові 17 кінських сил, більш гучний вихлоп, а також задні колеса та шини більшого діаметру — серед іншого. У 2024 році обидві моделі тепер доступні лише у вигляді Competition, тобто все це апаратне забезпечення для підвищення продуктивності стане стандартним.
Їх серцем залишається 4,4-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом. Однак його було суттєво переглянуто. BMW каже, що новий двигун S68 містить безліч змін, спрямованих на те, щоб зробити його більш чуйним і ефективним, ніж його попередник. Пікова потужність залишається незмінною — 617 коней і 553 фунт-фут крутного моменту, але тепер вона доповнена електродвигуном, доданим до восьмиступінчастої автоматичної коробки передач. Двигун генерує 12 кінських сил і 148 фунт-фут, а 48-вольтова система також діє як стартер-генератор.
Сама трансмісія включає кращі компоненти охолодження та нові передавальні числа. Поряд із ширшим розкидом передавальних чисел, ніж раніше, перші три передачі тепер коротші. Незважаючи на всі ці зміни силової установки, BMW не очікує, що X5 M або X6 M '24 будуть швидшими, ніж роком раніше. Як і раніше стверджується, що обидва розганяються від нуля до 60 миль на годину за 3,7 секунди. BMW справді очікує, що завдяки новим каталітичним нейтралізаторам вони вироблятимуть менше викидів двигуна. Офіційні рейтинги EPA ще не оголошені.
Інші механічні зміни в X5 M і X6 M включають переглянуті амортизатори та налаштування задньої підвіски, спрямовані на покращення стабільності на високій швидкості. BMW також каже, що кузови обох позашляховиків тепер більш жорсткі завдяки додатковим кріпленням. Обидва M mute все ще мають стандартний повний привід і задній диференціал з обмеженим ковзанням з електронним керуванням, але тепер вони можуть працювати незалежно від системи стабілізації.
Незважаючи на те, що найновіша мова дизайну BMW, мабуть, викликає найбільше розбіжностей за всю історію, бренд, схоже, уникає основної негативної реакції завдяки підтяжці обличчя X5 M і X6 M. Замість того, щоб надати їм поляризаційні свинячі ніздрі, які носять чотиридверний M3, і дводверний M4 , або інопланетянин, який можна побачити на позашляховику X7 і седані 7-ї серії , позашляховики середнього розміру з позначкою M мають менш образливу операцію на носі. Звичайно, ми впевнені, що деякі люди все одно знайдуть спосіб образитися.
Передня частина X5 M і X6 M тепер має вужчі фари зі стрілоподібними акцентами, які виконують функцію денних ходових вогнів і покажчиків повороту. Їхні чорні ниркоподібні решітки отримали горизонтальні планки, а значок на табличці став більшим, ніж раніше. Чорна частина тепер обрамляє решітку, а також секцію під нею в передньому бампері, створюючи X-подібну форму. Різний набір повітрозабірників з обох боків сприяє корекції носа.
Ззаду X5 M і X6 M додають задні ліхтарі, які повторюють мотив X спереду. Це та нижні вертикальні відбивачі складають зміни в задній частині 2024 року. BMW також додає більше варіантів металевого фарбування, включаючи Isle of Man Green, а також Brooklyn Gray і Frozen Pure Grey.
Для тих, хто ще не знає, BMW модернізує гігантський вигнутий екран у моделі, які наразі його не мають, до яких досі включали X5 M та X6 M. Налаштування поєднує в собі 12,3-дюймовий кластер із 14,9-дюймовим екраном. -дюймовий сенсорний екран під одним склом. Інформаційно-розважальна система підтримує фірмове програмне забезпечення iDrive 8, яке забезпечує різноманітне керування взаємодією разом із бездротовими Apple CarPlay та Android Auto.
Вигнутий дисплей займає більшу частину нерухомого простору вгорі приладової панелі та забезпечує оновлений дизайн. Останнє стосується тонших вентиляційних отворів системи опалення, вентиляції, вентиляції та кондиціонування та нової смуги розсіяного освітлення з кристалічною текстурою. Елемент підсвічування можна налаштувати і навіть може сповістити користувача про вхідний дзвінок.
Інші зміни всередині X5 M і X6 M включають нові пелюсткові перемикачі з вуглецевого волокна на задній частині керма. Внутрішнє оздоблення за замовчуванням також є вуглецевим волокном, але його можна замінити дерев’яними елементами.
BMW X5 M 2024 року стартує від 123 295 доларів. Це на 4100 доларів більше, ніж модель 23 року з пакетом Competition, але вона також включає безліч помітних оновлень. Стартова ціна на X6 M 2024 року становить 128 195 доларів, що на 4200 доларів більше, ніж раніше. Виробництво обох моделей заплановано на квітень і, ймовірно, надійде в продаж цього літа.