X5 стандартно поставляється з потужністю 600 кінських сил, але додавання додаткового пакету Competition відкриває додаткові 17 поні та інше колоритне обладнання, таке як вихлоп M Sport і спортивні сидіння. X5 M важить 5489 фунтів, але частково завдяки збалансованому розподілу ваги 50/50 він демонструє вражаючу керованість навіть на найскладніших дорогах. Поза треком X5 M використовує свій позашляховик як перевагу, щоб комфортно розмістити до п’яти осіб. Розкішне стандартне обладнання включає оздоблення стелі з алькантари, аудіосистему Harman Kardon із 16 динаміками та масивний 12,3-дюймовий цифровий прилад із сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи.
Якщо ви купуєте X5 M, ви можете витратити додаткові шекелі на пакет Competition, що покращує продуктивність. На додаток до додаткової потужності, він стандартно оснащений потужнішою вихлопною системою, ексклюзивним режимом Track і задніми колесами та шинами більшого діаметру. Він також забезпечує ще кращу шкіряну оббивку та додає набивку з боків центральної консолі, щоб запобігти травмам коліна під час різких поворотів.
Під капотом кожного X5 M ховається монстр. 4,4-літровий V-8, що ховається там, має два турбокомпресори, які примусово живлять його повітрям, щоб він міг генерувати 600 кінських сил і 553 фунт-фут крутного моменту. Пакет Competition додає ще 17 поні. Кожен X5 M використовує восьмиступінчасту автоматичну коробку передач і змінну систему повного приводу. Останній дозволяє водієві вибирати між максимальним зчепленням з усіма чотирма колесами або додатковою маневреністю в режимі Track зі зміщенням ззаду.
Комплект 21-дюймових коліс і адаптивні амортизатори входять в стандартну комплектацію. Тим не менш, ті, хто бажає шахового набору роликів із 22-дюймовими задньою стороною, також мають такий варіант. (Більші задні колеса включені в пакет Competition.) Наш привід моделі, обладнаної для змагань.вразив зчепленням, як у спортивних автомобілів, у поворотах і приголомшливим прискоренням.
Потрібна велика кількість палива, щоб отримати потужність, яку виробляє X5 M, і це видно в рейтингах економії палива EPA. X5 M забезпечує приблизно 13 миль на галон у місті та 18 миль на галон на шосе. Нам ще належить оцінити його реальну витрату миль на галон на шосе на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування .
Інтер’єр X5 M вишукано оформлений і оснащений безліччю бажаних функцій. 12,3-дюймова повністю цифрова панель приладів розташована за шкіряним кермом, на якому також розміщено пару пелюсткових перемикачів і червоні кнопки режиму водіння M. Внутрішнє освітлення, великий проекційний дисплей, підігрів рульового колеса та передніх підлокітників, а також яскраві матеріали є стандартними.
Ті, хто бажає вишуканішої шкіряної оббивки, масажних передніх сидінь із підігрівом і охолодженням подушок, підігріву задніх сидінь тощо, можуть додати їх за додаткову монету. Місця для пасажирів на передніх і задніх сидіннях не бракує, а його вантажний відсік достатньо великий, щоб вмістити 11 ручних валіз за заднім рядом.
Кожен X5 M має завантажену інформаційно-розважальну систему та безліч можливостей підключення. Програмне забезпечення iDrive від компанії відображається на 12,3-дюймовому сенсорному екрані, яким також можна керувати жестами рук, голосовими командами та поворотним контролером на центральній консолі. Хоча Apple CarPlay, Android Auto та аудіосистема Harman/Kardon є стандартними, звукова система Bowers & Wilkins є окремою опцією.