Салони BMW рясніють великими дорогими позашляховиками. Раніше вважалося, що X7 — з шестициліндровим двигуном і варіантами V-8 — був беззаперечним королем гори, але тепер є також повністю електричний iX M60 і власний XM підрозділу M. Завдяки величезній потужності та крутному моменту останні два загрожують затьмарити X7, особливо шестициліндрову базову версію. Але хоча X7 xDrive40i не може похвалитися в цьому куточку виставкового залу, він все ще стоїть високо в усьому світі.
Крутний момент збільшився на 52 фунт-фути до 383. 48-вольтовий гібридний двигун допоміжні мікросхеми системи також, підштовхуючи чистий крутний момент до 398 фунт-фут, з акумулятором системи, що поповнюється через рекуперацію гальмівної енергії.
3,0-літрова шістка нещодавно поєднується з автоматичною коробкою передач Steptronic Sport від BMW. Він має ті самі вісім швидкостей, що й раніше, але додає контроль запуску та функцію спринту. До останнього можна отримати доступ, потягнувши лівий важіль перемикання передач, що змушує коробку передач перемикатися на найнижчу можливу передачу, активує електричний наддув гібридної системи та перемикає трансмісію та шасі в найагресивніші режими руху.
Під час звичайного водіння цей двигун тихий і добре вихований. Але розкрутіть його до 4000 обертів на хвилину або близько того, і він видає спортивне гарчання, нагадуючи вам, що, о так, BMW колись був відомий спортивними купе та седанами.
Фактично, прискорення цього X7 також нагадує про спортивні купе та седани BMW. Час розгону до 60 миль/год за 4,6 секунди кращий, ніж у купе 430i xDrive (5,2 секунди) та останнього тестованого нами 540i (4,7 секунди). Спринт на чверть милі позашляховика займає 13,4 секунди зі швидкістю 102 милі на годину, що наближає його до того самого 540i. Проти конкуруючих позашляховиків X7 40i швидше, ніж шестициліндровий Mercedes GLS450 і Audi Q7 з 3,0-літровим двигуном V-6 з турбонаддувом . Незважаючи на це, xDrive40i як і раніше відстає від свого брата V-8 X7 M60i , який розганяється до 60 миль на годину за 3,8 секунди та проходить чверть милі за 12,3 секунди на швидкості 111 миль на годину.
Відмова від останнього показника швидкості приносить дивіденди для xDrive40i. Шестициліндровий X7 підвищив свої номери EPA на кілька ступенів цього року, а його оцінки витрати 21 миль на галон у місті та 25 миль на галон на шосе перевищили показники M60i на 5 і 4 милі на галон відповідно. Понад 770 миль водіння ми склали в середньому 21 милю на галон, що досить добре порівнюється з 22 милями на галон EPA у комбінованому рейтингу 40i.
Якщо X7 демонструє атлетизм, коли ви даєте йому палицю, то він робить це ще більше, коли ви згинаєте його в кут. Наш 40i мав додатковий пакет Dynamic Handling, і хоча ми не були в захваті від інтегрального активного рульового управління, активні стабілізатори поперечної стійкості в поєднанні зі стандартними адаптивними пневматичними пружинами допомагали цьому високому та важкому позашляховику триматися на поворотах, навіть більше того. ніж можна було очікувати, враховуючи його розмір. Завдяки опціональному повному рульовому керуванню, X7 xDrive 40i також демонструє чудову поперечну стійкість навколо ковзанки, де він тримається із зчепленням 0,92 г, що абсолютно перевершує Range Rover Sport (0,81 г), не кажучи вже про більш гострий X7. M60i (0,85 г). Зупиняючись на спорядженій вазі 5545 фунтів, цей позашляховик також зупиняється зі швидкості 70 миль/год лише за 149 футів, випереджаючи як M60i (155 футів), так іAudi RS Q8 (158 футів) ; він також коротший, ніж Lamborghini Urus Performante (152 фути).
Але, можливо, ви захочете посидіти склавши руки та просто покататися. На шосе ми були вражені високопродуктивним режимом допоміжного водіння круїз-контролю, який плавно підтримує положення в смузі руху. Більше вражає те, що він виконує автоматичну зміну смуги руху (за вказівкою водія), яка є впевненою та жвавою, а не наполегливою та розтягнутою, як у більшості інших систем із такою можливістю.
Якість їзди не дуже висока, хоча, особливо якщо хтось відхиляється від режиму Comfort. Незважаючи на здатність підвіски попередньо переглядати дорогу, є значна жорсткість удару на нерівностях, і ми помітили деяке тремтіння з боку в бік на нерівній поверхні тротуару. Це, мабуть, і слід було очікувати, враховуючи масивні 23-дюймові колеса, які носив наш тестовий автомобіль; вони новий варіант цього року, але 21 або 22 були б кращим вибором. Проте X7 безсумнівно тихий. Ми виміряли бібліотечні 62 децибели на швидкості 70 миль/год, що робить навіть акумуляторні електричні позашляховики, такі як Rivian R1S (68 децибел) і власний BMW iX M60 (65 децибел), у порівнянні з цим хрипким.
Ваше сидіння для цього слухового блаженства – це зручне сидіння з м’якшою підкладкою, ніж стандарт BMW. X7 не виглядає так, як iX, хоча наш приклад мав блискучі кришталеві перемикачі (частина пакету Executive за 3950 доларів). Навколишнє освітлення X7 стало кращим, ніж раніше, оскільки тепер є підсвічений значок і навколишні шеврони з правого боку приладової панелі, що здається занадто великим. Оббивка Sensafin, схожа на веганську шкіру, є стандартною для 40i, але наша була покрита додатковою подовженою мериносовою шкірою ($1950), у тому числі на панелі приладів ($900).
Вигнутий двоекранний дисплей BMW — ще одне доповнення до X7 цього року. Центральний екран має діагональ 14,9 дюйма, і хоча він функціонує як сенсорний (проведення пальцем по плитках функцій), він також має великий поворотний контролер, який робить переміщення між екранами миттєвим і є особливою перевагою для прокручування супутників. радіостанції. У менш бажаному розвитку клімат-контроль перенесено на сенсорний екран, що не є найзручнішим місцем — потрібно відкрити меню клімат-контролю, щоб налаштувати швидкість вентилятора, наприклад.
Простір на задніх сидіннях щедрий у другому ряду та стерпний у третьому. У нашому X7 було повне електроприводне регулювання сидіння другого ряду, що означало, що переміщення сидіння вперед для доступу до задньої лави також було механічною операцією, яка набагато повільніша, ніж розблокування вручну.
Як і в X5, доступ до вантажного відсіку здійснюється через верхні підйомні двері та опускаються нижні двері багажного відділення, обидва з електроприводом. Кнопки на задньому отворі можуть підняти або опустити обидва ряди задніх сидінь, а інша кнопка на дверях багажника може трохи опустити автомобіль, щоб полегшити завантаження вантажу. На жаль, коли всі сидіння використовуються, для багажу дуже мало місця — лише 13 кубічних футів.
Початкова ціна xDrive40i у 77 845 доларів США приблизно на 25 000 доларів менше, ніж у X7 M60i, хоча наш тестовий автомобіль, насичений додатковими можливостями, коштував 96 745 доларів. Зрозуміло, що в цьому куточку автосалону BMW не вигідні пропозиції. Але X7 xDrive40i нічого не потрібний — навіть поруч із розкішнішими та потужнішими розкішними позашляховиками, які носять круглий значок.
2023 BMX X7 xDrive40i
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 7 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $78 845/$96 745
Опції: представницький пакет (двері з плавним закриттям, підстаканники з підігрівом і охолодженням, елементи керування склом, масаж передніх сидінь, керування жестами, звук преміум-класу, панорамний люк, електропривід шторок задніх сидінь), 3950 доларів США; Пакет Dynamic Handling (активне рульове управління, активні стабілізатори поперечної стійкості), $3300; 23-дюймові двоколірні легкосплавні диски, $2600; Оббивка зі шкіри мериноса кольору слонової кістки, 1950 доларів США; Пакет Driving Assistance Professional (адаптивний круїз-контроль, помічник утримання смуги руху та ухилення від руху, помічник у заторі, автоматична зміна смуги руху, попередження про перехресний рух), $1700; Пакет Climate Comfort (5-зонний автоматичний клімат-контроль, вентиляція передніх сидінь, підігрів передніх і бокових задніх сидінь), 1600 $; Алькантара, 1000 доларів США; Пакет допомоги при паркуванні (система камер кругового огляду, асистент паркування, реєстратор водіння), 900 доларів США; шкіряна панель приладів, 900 дол
ДВИГУН
з турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і залізна головка, безпосереднє вприскування палива. Об’єм
: 183 дюймів 3 , 2998 см 3
Потужність: 375 к.с. при 6250 об./хв.
Крутний момент: 398 фунт-фут при 1850 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/права: 15,6-дюймовий вентильований диск/15,7-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4
F: HL275/35R-23 108Y Extra Load ★
R: HL315/30R- 23 111Y Додаткове навантаження ★
РОЗМІРИ
Колісна база: 122,2 дюйма
Довжина: 203,6 дюйма
Ширина: 78,7 дюйма
Висота: 72,2 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий/правий: 58/50/34 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/заднім/правим: 90/49/13 футів 3
Споряджена вага: 5545 фунтів