У якомусь альтернативному всесвіті, де алфавіт стрибає прямо від L до N, цей дивовижний новий позашляховик називався б просто X. Це була б досить гарна назва. З X у вас є трохи інтриги: Люди Ікс , Секретні матеріали , Ігри Х. Тоді як для BMW літера М навантажена очікуванням. Коли ви бачите розкішний M, оточений триколірними смугами, ви очікуєте приголомшливої продуктивності, стриманого, але спортивного стилю та інтуїтивної реакції. Можливо, ви не завжди отримуєте все це, але саме це обіцяє значок.
Отже, що ми робимо про 6054-фунтовий позашляховик із маркою M із жирними чорними смугами рекламного щита та стандартними декоративними подушками на задніх сидіннях? Останній раз, коли ми бачили такий дивний XM, він мав гідропневматичні амортизатори і був Citroën. З тих пір XM є першою ексклюзивною моделлю BMW M-exclusiveоригінальний M1 , і на мить він утримав титул найпотужнішого серійного BMW за всю історію (цей надзвичайний рівень тепер належить його брату, XM Label Red з 738 к.с. ).
Що стосується двигуна внутрішнього згоряння, то XM отримав 4,4-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом і потужністю 483 к.с. із випускним колектором із перехресним берегом, завдяки чому він звучить як ланцюгова пилка з іншого світу, що валяє дерева на екзопланетах Кеплера. Нижче за течією від цього основного двигуна гідротрансформатор замінено мокрим зчепленням і електродвигуном потужністю 194 к.с., який, як і аудиторія Тейлор Свіфт, постійно в захваті. Двигун створює 207 фунт-фут крутного моменту, але має власний редуктор, щоб помножити це число до 332 фунт-фут на вході восьмиступінчастої автоматичної коробки передач. Загалом, XM має потужність 644 кінські сили та 590 фунт-фут.
Це було б більш вражаючим, якби не було 19 інших компаній, які пропонують транспортні засоби з більшою потужністю. І навіть з точки зору внутрішніх хвастощів, перевага XM у кінських силах над іншими BMW істотно скасовується його вагою. X7 M60i має таку саму колісну базу 122,2 дюйма, що й XM, але пропонує три ряди сидінь замість двох рядів XM і важить на 216 фунтів менше, ніж яскравий гібрид. XM виграє дрег-рейс, розганяючись до 60 миль/год за 3,4 секунди, але X7 відстає лише на 0,4 секунди. А базова ціна X7 M60i трохи перевищує 104 000 доларів, тоді як XM починається від 159 995 доларів. Замовте звукову систему Bowers & Wilkins ($3400), шкіряний салон Silverstone і Vintage Coffee ($2500) і пакет M Driver's Pack ($2500).
Ми припускаємо, що для цільової аудиторії XM ця цифра не є шокуючою чи переконливою — скоріше схожа на фінансовий рів, що забезпечує ексклюзивність від hoi polloi, що керує X5. Наскільки це позашляховик, XM є проголошенням декадансу. Тиждень моди в Мілані та Art Basel у Маямі, скульптура, яку ви не маєте зрозуміти одразу чи, можливо, колись. Зверніть увагу на текстуровану обшивку стелі, оточену волоконно-оптичними світловодами та 100 світлодіодами: вона омивається м’яко пульсуючим блакитним світлом, коли автомобіль підключено до електромережі, і посилає червоні та сині відтінки логотипу M до задньої частини автомобіля під час запуску, живий організм, що їде над вами.
Блоковий 3-D логотип BMW у центрі 23-дюймових коліс виглядає як деталь Lego, закріплена як остання сходинка. Кабель для зарядки живе в спеціальному речовому мішку зі шкіри та стьобаної тканини із золотою блискавкою. Задні сидіння «M Lounge» включають ті декоративні подушки, які ви захочете надійно зберігати перед будь-якими спробами рекорду Нюрбургрингу. Суперечливу решітку радіатора гордо окреслюють світлодіоди, а додаткова металева окантовка NightGold, здається, натхненна смужкою на Gran Torino від Starsky та Hutch. Як ви вже могли зрозуміли, XM не робить тонких.
Ну, за винятком, можливо, коли він працює в електричному режимі. Завдяки батареї ємністю 19,2 кВт-год, яка забезпечує пробіг 29 миль на швидкості 75 миль/год, і відносно міцному електродвигуну XM цілком здатний їздити містом як електромобіль. Але завжди відчуває себе трохи жалюгідно перемикатися в режим EV і знати, що у вас є 483-сильний V-8, який просто ловить поїздку. Набагато приємніше натиснути одну з червоних кнопок M на кермі та вказати всю доступну потужність. У режимі EV максимальна швидкість становить 87 миль/год. З V-8, який приєднується до вечірки, ви розганяєтеся до 90 миль на годину за 6,8 секунди. Отже, так, XM швидкий, але чверть милі за 11,7 секунди на швидкості 119 миль на годину відстає від свого електричного аналога iX M60, який виконує це завдання за 11,5 секунди на швидкості 120 миль на годину. І якщо ви знехтуєте зарядкою XM.
Крім того, враження від водіння XM дезорганізовано у спосіб, властивий цій гібридній архітектурі. «Це нагадує мені Jeep Wrangler 4xe» — це не те, про що ви хотіли б подумати, керуючи BMW за 160 тисяч доларів, але XM страждає від такої ж збентеженої поведінки трансмісії, що й Jeep, оскільки обидва мають схожу електрифіковану восьмиступінчасту коробку передач ZF. . Надто багато відбувається. У цьому випадку ми маємо V-8 з турбонаддувом, який працює чи ні, мокрим зчепленням, електродвигуном із власною передачею, а потім восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, що передає потужність на всі чотири колеса — через інше електронне кероване зчеплення для керування крутним моментом спереду назад і задній диференціал M Sport для розподілу крутного моменту збоку. Існує різкість перемикання передач і реагування на газ, що видає складність налаштування, і іноді здається, що між комп’ютерами, на яких працюють ці різні системи, існує відчуження.
Наприклад, ми неодноразово стикалися з обмежувачем обертів під час використання лепестків перемикання передач, оскільки XM так довго розглядав наслідки перемикання на підвищену передачу. В інших випадках він миттєво перемикається на вищу передачу, тому вам не потрібно регулювати час. Трансмісія дає вам швидкі м’ячі та перемикання, а також час від часу повзунок. він швидко перемикається на підвищену передачу, тому не потрібно регулювати час. Трансмісія дає вам швидкі м’ячі та перемикання, а також час від часу повзунок. він швидко перемикається на підвищену передачу, тому не потрібно регулювати час. Трансмісія дає вам швидкі м’ячі та перемикання, а також час від часу повзунок.
Підвіска XM налаштована краще, найм’якший режим забезпечує гідну їзду, незважаючи на сталеві пружини та гігантські колеса. 48-вольтові активні стабілізатори поперечної стійкості, які від’єднуються на прямих, імовірно, є великою перевагою для їзди, а рульове керування задньою віссю забезпечує надприродну маневреність на швидкості паркування. Проте встановіть амортизатори в режим Sport або Sport Plus, і підвіска стане крихкою, звичайно більше, ніж це гарантовано для автомобіля, який має номер ковзанки 0,92 г із доступною 22-дюймовою літньою гумою Pirelli P Zero PZ4. Здається, плутанина над місією XM поширюється і на саму BMW. Компанії, ймовірно, було б краще охопити атмосферу прокатного салону та кинутись у зручні пневматичні пружини. І якщо це здається анафемою для етосу підрозділу M, то такі ж подушки та споряджена вага 6054 фунтів.
Щоб зрозуміти XM, ви повинні розуміти, що, незважаючи на назву, він не призначений для ентузіастів. Це арт-об’єкт із респектабельною марлею продуктивності, Демієн Герст керує запуском. BMW все ще робить автомобілі M, які переставлятимуть ваші внутрішні органи на іподромі та залишатимуться стриманими на вулиці, але це не один із них. На щастя, це не гра з нульовою сумою — M3 з механічною коробкою передач не потрібно було вмирати, щоб XM міг жити. Тож, можливо, давайте оцінимо відданість агресивній дивацтві, яка призвела до появи такої машини, водночас сподіваючись, що вона не представляє філософських змін. У світі вже є один Citroën, і цього, мабуть, достатньо.
Технічні характеристики BMW XM 2023 року
Передній двигун, передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $159 995/$168 395
Опції: Bowers & Wilkins stereo, $3400; Водійський пакет M, 2500 $; Шкіряний салон Silverstone і Vintage Coffee, 2500 доларів
СИЛОВИЙ АГРЕГАТ
з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 32-клапанний 4,4-літровий V-8, 483 к.с., 479 фунт-фут + двигун змінного струму, 194 к.с., 207 фунт-фут (комбінована потужність: 644 к.с., 590 фунт-фут; 19,2 кВт-год. літій-іонний; бортовий зарядний пристрій 7,4 кВт)
Коробка передач: 8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 16,5-дюймовий вентильований диск/15,7-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4 PNCS
F: 275/40R-22 107Y I ★
R: 315/35R -22 111Y I ★
РОЗМІРИ
Колісна база: 122,2 дюйма
Довжина: 201,2 дюйма
Ширина: 78,9 дюйма
Висота: 69,1 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 57/52 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 64/19 футів 3
Споряджена вага: 6054 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 3,4 с
100 миль/год: 8,2 с
1/4 милі: 11,7 с при 119 миль/год
160 миль/год: 25,4 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,3 сек.
Початок з перекату, 5–60 миль/год: 3,9 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 2,6 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 3,0 с.
Максимальна швидкість (твердження виробника): 168 миль/год.
Гальмування, 70–0 миль/год: 153 фути
гальмування, 100–0 миль/год: 303 фути, стійкість на дорозі, 300 футів: 0,92 г
C/D ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО: 16 MPGe
75 миль/год. Водіння по шосе, EV/гібридний режим: 49 MPGe/20 миль на галлон
75 миль/год. Запас ходу по шосе, EV/гібридний режим: 29/360 миль