Цей концепт перетворює родстер Z4 на дводверний жорсткий дах із кузовом у формі шутинг-брейк — вигляд, який у попередні роки називали «черевиками клоуна».
Кажуть, що BMW розглядає можливість обмеженого виробництва.

BMW Z4 Concept Touring Coupe review

Напередодні Villa d'Este Concorso d'Eleganza 2023 у Черноббіо на березі озера Комо йде дощ із котів і собак, але погана погода не заважає папараці придивитися до коричневого металічного шоу-кара. Попереду, дводверний фастбек виглядає точно так само, як нещодавно оновлений родстер Z4 . Але вид спереду на чверть показує зовсім іншу тварину: витончений і м’язистий, оновлений силует виявляється чудовим засобом для натовпу.




Замість традиційного брезентового верху, купе має довгий металевий дах, який зливається з акуратно скульптурним, майже вертикальним люком. Незважаючи на те, що це фактично стрілянина, BMW вирішив позначити своє останнє творіння Touring Coupe, таким чином віддаючи належне найпершій моделі Touring, випущеній у 1971 році, яка базувалася на серії 02. У виготовлену на замовлення фарбу вмішано крихітні фрагменти скла для додаткової глибини та блиску.

BMW Z4 Concept Touring Coupe photo

Незважаючи на те, що шоу-кар був повністю перероблений, починаючи від задньої стійки B, добре збалансований двомісний вигляд все ще залишається недосконалим. У той час як коротка задня частина Z4 зайнята і захаращена, хвіст купе виглядає красивішим і практичнішим.




Вид збоку показує фірмовий згин BMW Hofmeister, який, як і рама решіток радіатора та вихлопні труби, оздоблений матовою бронзою. Лінія даху, що повільно опускається, закінчується спойлером на всю ширину, що зменшує гальмування та посилює притискну силу, який разом із опуклим люком унизу створює швидкий і лютий вигляд навіть на парковці.

Опуклі задні крила містять 21-дюймові колеса, взуті в шини Pirelli P Zero. Спереду концепт розгортається на 20-дюймах. М'язиста форма припускає, що це купе могло б з'їсти M4 на сніданок, але інженерні розробки підходили для євроринкової версії 3,0-літрової рядної шестициліндрової двигуна з турбонаддувом і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Підвіска залишається без змін.




Незважаючи на короткий задній звис, Touring Coupe легко затьмарює родстер щодо простору для багажу. З іншого боку, ми відзначили високий вантажний борт, відносно вузьку вантажну палубу та значні сліпі зони, викликані надширокими С-стійками.

BMW Z4 Concept Touring Coupe interior

Підсилювальна поперечна балка, встановлена ​​між пасажирським відділенням і вантажною палубою, яка серйозно скомпрометувала хід сидіння в купе Z3, тут не проблема. Як і слід було очікувати, кабіна оздоблена шкірою від стіни до стіни. Триколірна схема поєднує коричнево-сірий колір з охристо-сідловим відтінком у центрі та контрастними чорними акцентами. М’яку волов’ячу шкіру надала відома меблева компанія Poltrona Frau, а шкіра сплетена у вишуканий спосіб, що нагадує бейсбольний малюнок, використаний у першому родстері Audi TT . приємно Три нестандартні сумки люб’язно надані Schedoni — виробником індивідуальних наборів багажу Ferrari.




Ми б із задоволенням провели цей особливий Z4, але BMW ніяк не дозволив нам залишити приміщення Villa d'Este у цьому виготовленому вручну унікальному автомобілі. Таким чином, завдання полягало в тому, щоб знайти досить довгу пряму, два повороти, достатньо вузькі, щоб зробити фотографа щасливим, і достатньо місця між ними, щоб відчути, почути та переварити перші враження від цього дуже особливого автомобіля. Тепер ми можемо сказати вам, що туристичне купе дійсно розганяється, повертає та гальмує на замовлення, але головне – це додаткова емоційна цінність, яку воно випромінює з кожної щойно відполірованої пори. У салоні пахне старовинним кріслом за 5000 доларів, атмосфера кричить про розкіш, а вихлоп звучить так, ніби він ніколи не боровся за схвалення регулятора.




Оглядачі одностайно оцінили автомобіль, але раду директорів компанії це не так переконало. Зрештою, у цю зароджуючу еру електромобілів, єдиним енергетичним елементом цього купе є стартерна батарея, а гібридної версії немає й на увазі. Що ще гірше, термін служби Z4, що залишився, становить мізерні три роки, і коли виробництво закінчиться, заміни не буде.

Коментує Домагой Дукеч, керівник відділу дизайну бренду BMW: «Ми все ще відчуваємо, що це правильний автомобіль у потрібний час. Shooting brake залишається переконливим синтезом спортивності та стилю. Ми збираємося стежити за реакцією, перш ніж приймати рішення, і при цьому ми також врахуємо вплив такої моделі на марку та наш імідж».




Z4 touring (назва проекту California) був натхненний найпершим купе Z3, виготовленим між 1998 і 2002 роками, яке було названо «черевиком клоуна» за його надзвичайні пропорції. Жорсткий дах Z4, який пішов пізніше, так і не отримав статусу значка. Якби не партнерство з Toyota (зробити Supra), Z4 був би в 2018 році.

Спільне інвестування з японцями дозволило BMW розробити доступне четверте покоління, а потужності заводу Magna Steyr у Граці, Австрія, де виготовляється автомобіль, нібито дозволять випускати від 3000 до 5000 туристичних купе на додаток до поточних асигнувань.




Питання полягає в тому, чи достатньо ринків зацікавлені в новому варіанті моделі, яка не зовсім продається? Або було б розумніше продовжити невелику партію від 50 до 100 ексклюзивних колекційних предметів обмеженого випуску за ціною близько 150 000 доларів за штуку? Останнє слово очікується пізніше цього року