Не тільки виробники суперкарів змагаються за те, щоб бути найшвидшим.
Потреба у швидкості також жива на ринку приватних літаків.
А Bombardier Global 8000 за 78 мільйонів доларів щойно був коронований як новий король бізнес-джетів.
Bombardier Global 8000 буде поставлений у 2025 році і стане найшвидшим бізнес-джетом у світі.
За словами Bombardier , це найшвидший у цивільній авіації з часів Concorde.
Звичайно, коли минулого літа тестовий літак піднявся в небо, його супроводжував літак-переслідувач NASA F/A-18.
Напевно, єдине, що могло б встигнути за цим, щоб бути справедливим.
Під час випробувань Global 8000 подолав звуковий бар’єр і досяг швидкості 1,015 Маха (772 миль/год / 1242 км/год) і став першим літаком, який вийшов на надзвук, використовуючи стійке авіаційне паливо (SAF).
Коли мова йде про комерційне використання, його максимальна швидкість становить 0,94 Маха (715 миль/год / 1150 км/год), а типова крейсерська швидкість становить близько 0,85 Маха (647 миль/год / 1041 км/год).
Літак базується на існуючому Bombardier Global 7500, який нещодавно відсвяткував 100-ту поставку літака.
Новий 800 має модифіковані двигуни GE Passport для збільшення швидкості та запасу ходу.
Тоді як 7500 має дальність польоту 7700 морських миль, Bombardier стверджує, що її новий флагманський реактивний літак має найкращу в галузі дальність польоту 8000 морських миль (14816 км).
Усередині можна розмістити до 19 пасажирів у чотирьох зонах для сидіння, одну з яких можна сконфігурувати як приватну каюту з двоспальним ліжком, що лежить рівно.
Попереду є чималий камбуз разом із туалетом для персоналу, а окремий закритий туалет у задній частині кабіни веде до багажного відділення.
Він також має циркуляцію повітря Pur і вдосконалену систему фільтрації повітря HEPA, освітлення з циркадним ритмом і спеціальні ергономічні сидіння Nuage.
Ще одне право на хвастощі – Global 8000 нібито має найнижчу висоту кабіни у своєму класі – 2900 футів при польоті на 41000 футів.
Якщо ви відчуваєте пригніченість через те, що у вас Global 7500, не бійтеся.
Компанія Bombardier каже, що нинішні власники Global 7500 зможуть «модернізувати» свої літаки, щоб вони досягали тієї ж швидкості та дальності, що й Global 8000.
Модель 7500 буде виведена з експлуатації, коли модель 8000, базова ціна якої становить 78 мільйонів доларів, надійде на озброєння у 2025 році.