BYD виключила можливість будівництва свого першого європейського автомобільного заводу у Великій Британії через вплив Brexit, повідомляють британські ЗМІ.

Автовиробник, націлений на продаж близько 800 000 автомобілів на рік у Європі до 2030 року, склав короткий список місць у Німеччині, Франції, Іспанії, Польщі та Угорщині, повідомляє Guardian у понеділок.

Видання цитує президента BYD Europe Майкла Шу, який сказав Financial Times : «Як інвестор ми хочемо, щоб країна була стабільною. Відкрити фабрику – рішення на десятиліття. Можливо, без Brexit. Але після Brexit ми не розуміємо, що сталося».

В останніх звітах говорилося, що автовиробник розглядає можливість будівництва нового заводу або, можливо, придбання надлишкового заводу Ford у Саарлуїсі в Німеччині після того, як він припинить виробництво Focus у 2025 році.

«Велика Британія не має дуже хорошого рішення», — цитує Шу. «Навіть у довгому списку ми не мали Великобританії».




Газета зазначає, що виконавчий директор Tesla Ілон Маск у 2019 році заявив, що рішення Великої Британії вийти з ЄС робить будівництво тут гігафабрики занадто ризикованим. Згодом компанія побудувала свій перший європейський завод у Берліні, де також створила науково-дослідну базу.

Наразі BYD випустила три моделі в Європі , на ринках, включаючи Норвегію та Німеччину , і повністю електричний позашляховик Atto 3 у Великобританії .

Цей позашляховик уже зарекомендував себе як великий продавець у Китаї та Індії, де цього року BYD прагне стати другою за величиною компанією EV після Tata Motors , зазначив Guardian .