Нова функція трансляції відео в автомобілях дозволить власникам у 56 країнах отримати доступ до своїх підписок на Disney+ і Amazon Prime, а також до прямого телебачення через платформу, керовану ScreenHits TV, повідомляє The Guardian у п’ятницю .
Автовиробник заявив у четвер, що його новий позашляховик Cayenne, який буде представлений наступного місяця, дозволить водіям дивитися фільми та телепрограми на центральному дисплеї, коли автомобіль стоїть, і на дисплеї пасажира (невидимого для водія) під час руху .
Газета повідомила, що з 2019 року Tesla може транслювати відео під час стоянки через платформи, включаючи Netflix і YouTube, хоча іншим виробникам автомобілів знадобилося більше часу, щоб представити екрани, достатньо великі, щоб переглядати їх в автомобілі. Потокове передавання також стримується через швидкість і вартість мобільної мережі.
The Guardian стверджує, що автомобільна промисловість готується до вибуху в перегляді автомобільного телебачення та інших потенційно прибуткових послуг, оскільки все більше і більше транспортних засобів стають здатними керувати самостійно. У Великій Британії минулого року уряд запровадив зміни, щоб зробити можливим перегляд фільмів на автомагістралях, де водіння суворо регулюється.
Роуз Халс, засновник і виконавчий директор ScreenHits TV, сказала: «Автомобіль стане другим за величиною екраном поза домом. Оскільки все більше людей починають заряджати свої транспортні засоби, вони проводять більше часу в дорозі. Саме там вони хочуть дивитися їхній контент».
Автономні здібності разом із плоским дизайном «скейтборду» багатьох електромобілів на акумуляторах відкриють шлях до набагато більш захоплюючих варіантів розваг для автомобілів, пише газета.
«З появою цих типів автомобілів, а це станеться через кілька років, перегляд контенту в автомобілях збільшиться. Це майбутнє автомобілебудування», — сказав Халс The Guardian . «Це буде повноцінний стиль домашнього кінотеатру – ймовірно, на початку, але він продовжуватиме розвиватися».
Газета повідомляє, що ScreenHits TV за підтримки інвесторів, включаючи менеджера хедж-фонду Кріспіна Оді, була заснована в 2012 році, а в 2019 році запустила сервіс, що об’єднує потокові послуги в єдиному інтерфейсі. Як повідомляється, у компанії працює 50 співробітників, і вона прагне стати прибутковою цього року. Він зібрав 6 мільйонів фунтів стерлінгів.
Газета зазначила, що деякі аналітики скептично ставляться до того, наскільки швидко автономні технології заволодіють дорогами, після того як кілька компаній роками не досягли цілей щодо самостійного водіння на дорогах загального користування.
Проте ScreenHits TV сподівався почати рекомендувати контент на основі того, скільки часу водії електромобілів будуть простоювати на громадських зарядних пунктах.