Виробництво французького гіперкара підтверджено в серпні 2021 року, а поставки французького гіперкара почнуться в 2024 році.

Буде випущено лише 40 одиниць, кожна з яких вартістю колосальних 4 мільйонів євро. У перерахунку за поточним курсом, це трохи менше 4,4 мільйона доларів.

Ще в січні 2023 року автовиробник, який належить Volkswagen Group, підтвердив, що всі Chiron і Bolide, що залишилися, повністю розпродані. Нещодавно компанія Bugatti вивела Bolide на трек без будь-якої фарби на корпусі з вуглецевого волокна, ознаменувавши новий етап випробувань перед початком поставок клієнтам на початку 2024 року.

Bugatti Bolide

Крістоф Піошон, президент Bugatti, стверджує, що трековий монстр на базі Chiron виводить філософію французької марки «форма слідує за функцією» на абсолютно новий рівень. Замість того, щоб розробляти Bolide для прямої швидкості, цей хлопець створений для поворотів, як на рейках. На фото з 18-дюймовими шинами Michelin Pilot Sport GT P2L для вологої погоди, прототип ще більше підсолоджує угоду колесами з центральним блокуванням і 390-мм гальмівними дисками.

Найкращий трековий автомобіль також є найлегшим Bugatti сучасної епохи. Перехиливши чашу терезів у 1450 кілограмів (3196 фунтів), на відміну від 1240 кілограмів (2733 фунтів) концепту, справжня машина нібито швидша на трасі Circuit de la Sarthe, ніж гоночний автомобіль Toyota TS050 Hybrid. "Нібито"як у Bugatti змодельоване коло на комп'ютері. Симулятор також пропонує 5:23,1 на Нюрбургрингу, зоряний час, який – якщо перевести на реальне коло – ставить Bolide прямо позаду кола 5:19,5 Porsche 919 Hybrid Evo.




На додаток до ваги, ще одна особливість Bolide — це потужність. Багато потужності, тобто тому, що – у справжньому стилі Bugatti – двигун є колосом із квадротурбо двигуном із 16 циліндрами, розташованими у W. 8,0-літровий агрегат видає просто неймовірні 1850 метричних поні та 1850 Нм крутного моменту, перетворюючи на 1825 кінських сил і 1364 фунт-футів.

Однак ці цифри стосуються концепції гоночного палива. Для серійної моделі Bugattiвибрав 98 RON, оскільки він більш доступний. Менше паливо призводить до 1600 к.с. і 1600 Нм на повній пісні, що перетворюється на 1578 кінських сил і 1180 фунт-фут.

Практично той самий двигун, який використовується в Chiron Super Sport і Chiron Super Sport 300+, W16 з чотирма турбонаддувами підключений до більш гострої версії трансмісії з подвійним зчепленням Chiron. Як коротка інформація, британський фахівець з трансмісії Ricardo PLC постачає коробку передач для Chiron. Bolide також відрізняється від своїх дорожніх побратимів встановленим на даху впускним кожухом і – в ідеальних умовах траси – сліками.




Як тільки Bugatti закінчить останній зразок Bolide, ви зможете попрощатися з квадротурбо W16, який зробив Veyron миттєвою суперзіркою в автомобільному світі, коли він був запущений ще в 2005 році. Згідно з big kahuna, заміна Chiron буде сильно електрифікована. Мате Рімак, який також підтвердив розробку нового двигуна для спадкоємця.