Відтоді як Veyron був представлений у 2005 році, двигун W16 був серцем кожного Bugatti. Дорожній автомобіль, який завершує епоху W16, завжди мав бути особливим: ексклюзивним, елегантним і потужним. Це має бути найкраще у своєму роді. Це W16 Mistral: найкращий родстер.

Мате Рімак, генеральний директор Bugatti Rimac, сказав: «Для остаточного зовнішнього вигляду легендарного двигуна Bugatti W16 ми знали, що нам потрібно створити родстер. Понад 40% усіх коли-небудь створених автомобілів Bugatti мали відкритий верх, створюючи довга лінія ікон продуктивності, яку - до сьогоднішнього дня - шанують у всьому світі.

Bugatti W16 Mistral luxury cars 2023

В епоху Chiron на сьогоднішній день не було жодного родстера, тому представлення Bugatti W16 Mistral продовжує цю спадщину, керуючись величезним попитом наших клієнтів для абсолютно нового способу відчути потужну продуктивність нашого культового двигуна. W16 Mistral відкриває наступну главу в історії родстера Bugatti, натхненного більш ніж століттям легенд відкритого верху».




Для автомобіля, такого яскравого та важливого, як цей, велика увага була приділена значку, який він повинен носити. Набагато більше, ніж просто розробка Chiron, родстер потребував імені, яке б асоціювалося зі свободою, елегантністю та швидкістю. Натхненням став Містраль, потужний вітер, який дме з долини річки Рона через шикарні міста Лазурного берега на півдні Франції до Середземного моря. І завдяки двигуну, який є центральним елементом характеру цього родстера, він стоїть пліч-о-пліч із цим могутнім вітром: W16 Mistral.

Bugatti W16 Mistral luxury car photo

Побудований на базі остаточного втілення двигуна W16 потужністю 1600 к.с., вперше використаного в Chiron Super Sport 300+, W16 Mistral пропонує продуктивність, не схожу на будь-який автомобіль з відкритим верхом, який був раніше. У своєму дизайні та розробці він повністю виготовлений на замовлення; Існуючий монокок не просто відрізаний над передніми стійками, щоб звільнити місце для нового дизайну з відкритим верхом, але був перероблений і змінений, щоб створити більш округлий силует без шкоди для продуктивності.




Ахім Аншайдт, директор з дизайну Bugatti, сказав: «Ми знаємо, що W16 Mistral завжди матиме значення в історії Bugatti, ознаменувавши останній раз, коли, мабуть, найкраща автомобільна силова установка використовується в серійному автомобілі. Ми, як команда дизайнерів , відчув величезний тиск, щоб створити стиль, який одразу передав би цей знаковий момент, черпаючи натхнення з деяких з найкрасивіших родстерів в історії Bugatti».

Bugatti W16 Mistral luxury car photo 2023

Їхньою музою став Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid 1934 року, спортивний родстер, який представляє вершину елегантного дизайну. Відзначений подвійними аеродинамічними підголівниками, що переходять назад у кузов, і зрізаним V-подібним лобовим склом, цей особливий Grand Raid, який виставляється в Музеї Лоумана в Гаазі, відрізняється легкою витонченістю та стриманою спортивністю. Оздоблений двокольоровою чорно-жовтою лівреєю, він стане ідеальним джерелом натхнення для цього переломного моменту в історії Bugatti.




Bugatti W16 Mistral дебютує в кольорах, натхненних Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid; теплий чорний з відтінками трюфельно-коричневого та тонкими жовтими акцентами. Це не лише данина поваги культовому кузову кузова, а й Етторе Бугатті, який обрав чорно-жовте поєднання для багатьох своїх особистих автомобілів, у тому числі для свого Type 41 Royale. Для ентузіастів бренду це вічна візуальна пара.

Bugatti W16 Mistral luxury car 2023

W16 Mistral втілює суть V-подібного лобового скла Grand Raid і перетворює його на сучасний витвір мистецтва. Вигнуте вітрове скло, яке нібито огинає передні стійки, плавно зливаючись із бічними вікнами та створюючи ефект «козирка», який натякає на рівень продуктивності W16 Mistral у автоспорті. Саме лобове скло є дивом інженерії, вигнуте настільки, щоб створити округлий дизайн козирка, не спотворюючи огляд водія.




Верхня лінія лобового та бічних вікон цілеспрямовано обтікає бічні повітрозабірники. Потім ця символьна лінія повертається під бокове скло, пробиваючись аж до передньої підковоподібної решітки, створюючи новий тривимірний характер знаменитої Bugatti C-line, представленої на Chiron. Щоб зберегти бічні частини кузова тонкими, але також забезпечити оптимальний потік повітря до W16, бокові отвори масляного радіатора були навмисно відокремлені від повітрозабірників двигуна, які тепер розташовані на даху, відразу за пасажирами. Два нових повітрозабірника двигуна, встановлені на даху, є натяком на Type 57 Roadster Grand Raid, а також на перший Bugatti з відкритим верхом сучасної епохи: Veyron 16.4 Grand Sport. Більш щільний, потужніший і, здається, стрибає вперед, W16 Mistral демонструє зовсім інший характер.

Bugatti W16 Mistral

Аншайдт продовжує: «Щоб відобразити новий характер W16 Mistral, ми також повністю переосмислили його зовнішній вигляд передньої частини, відповідно до вертикального розташування наших унікальних або небагатьох моделей, таких як Divo та La Voiture Noire. Він відразу просякнутий відчуттям ексклюзивності; вертикально розташовані передні фари повністю виготовлені на замовлення, а знаменита решітка у вигляді підкови переосмислена, щоб вона стала набагато тривимірнішою; і глибшою, і ширшою.Ззаду ми поставили перед собою завдання створити вражаючу, але також більш елегантну ітерацію мотиву задніх ліхтарів Bolide X-theme , яка назавжди залишила слід у світі автомобільного дизайну».




Щоб спроектувати такий автомобіль, як W16 Mistral, потрібно ретельно дотримуватися дизайнерської мантри Bugatti «Форма слідує за продуктивністю», коли кожен компонент створений не лише для встановлення нових стандартів краси, але й для того, щоб відіграти роль у досягненні абсолютно нових рівнів продуктивності.

Bugatti W16 Mistral luxury cars 2023 review

Френк Хейл, заступник директора з дизайну Bugatti, сказав: «Самі фари мають вигадливу форму, що включає в себе чотири світлові підписи, які тонко нагадують про повний привід і чотири турбокомпресори W16 Mistral. Але їх тривимірна поверхня також виконує функцію аеродинамічна допомога, яка направляє повітря через фару та виходить через колісну арку, щоб покращити аеродинамічний опір.Ширша решітка підковоподібної форми дозволяє повністю живити високотемпературний радіатор двигуна лише з одного впускного отвору, залишаючи два бічні впускні отвори зосереджені лише на подачі повітря до інтеркулери.




«Х-образний задній ліхтар, тим часом, виконує функцію вентиляції бічних масляних радіаторів через канали, що з’єднують трикутний негативний простір між X-променями та бічними радіаторами. Таким чином, створюється перепад тиску між бічними впускними та вихідними отворами на на задній частині W16 Mistral, що допомагає найбільш ефективно керувати середньотемпературним контуром охолодження могутнього W16».

Bugatti W16 Mistral luxury car

Але на цьому функціональні особливості дизайну не закінчуються. Нові індукційні повітрозабірники позаду підголівників були розроблені з самого початку з урахуванням суворих випробувань на перекидання, тому кожен виготовлений із спеціально розробленої конструкції з вуглецевого волокна, яка може витримати всю вагу автомобіля у разі перекидання. Ця нова схема впуску також збагачує враження водія від W16, підкреслюючи оркестр між низьким, потужним, гуркотливим шумом впускної заслінки робочим об’ємом 8 літрів під час відкриття дросельної заслінки та свистом продувного клапана від чотирьох турбокомпресорів під час підйому дросельної заслінки. Це неперевершене слухове відчуття в автомобільному світі.




Щоб розвинути незрівнянний рівень елегантності та хвилювання, Bugatti W16 Mistral має найновіші інженерні інновації. Удосконалені композитні матеріали Bugatti поєднуються з передовим 3D-друком із титану та алюмінію, щоб забезпечити вражаючий дизайн, неперевершену продуктивність і міцну надійність. Детальний аналіз динамічної жорсткості W16 Mistral дозволив інженерам розробити легкі рішення, які забезпечать оптимальну керованість і продуктивність у найекстремальніших умовах.

Інтер’єр Bugatti W16 Mistral бере приклад від Chiron, ретельно відточений, щоб забезпечити водночас елегантний і розкішний, але також достатньо функціональний, щоб усю інформацію було легко видно на швидкості до 420 км/год. Відданість якості матеріалів залишається відмінною рисою дизайну Bugatti; передові, легкі титанові, алюмінієві компоненти, виточені з цільного блоку, і м’яка бездоганна шкіра. Але в цій лебединій пісні W16 також є абсолютно нові дизайнерські елементи.




На дверних панелях нового дизайну використовується хитромудра шкіра, ретельно перевірена та виготовлена ​​відповідно до стандартів якості Bugatti з перспективою регулярного використання протягом ста років у майбутньому. На знак пам’яті прославленим предкам W16 Mistral важіль перемикання передач, виготовлений із суцільного алюмінієвого блоку, має відтінок дерева та бурштинову вставку зі знаменитою скульптурою «танцюючого слона» Рембрандта Бугатті. Ітерації цієї скульптури прикрашали капот легендарного Type 41 Royale; найрозкішніший родстер, коли-небудь створений.

Під гігантським капотом Royale, що відкривався збоку, був амбітний 12,7-літровий рядний восьмицилиндровий двигун, подібного якому світ ще не бачив. Двигун W16 Mistral є таким же амбітним – це єдиний силовий агрегат W16, який сьогодні використовується в автомобілях.




Коли останній родстер Bugatti, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse встановив світовий рекорд швидкості 254,04 миль/год (408,84 км/год) у 2013 році, його 8,0-літровий квадротурбо W16 мав потужність 1200 к.с. W16 Mistral має потужність 1600 к.с., використовуючи ту саму силову установку, яка привела Chiron Super Sport 300+ до світового рекорду швидкості 304,773 миль/год у 2019 році. У голові може бути лише одна мета: стати найшвидшим родстером. у світі ще раз.

Мате Римак, генеральний директор Bugatti Rimac, сказав: «Поєднання формату родстера та нашої трансмісії W16 — це абсолютна досконалість. Зі знятим дахом і парою великих повітрозабірників прямо за вашою головою, що подають приблизно 70 000 літрів повітря через двигун щоразу. за хвилину на повному ходу, керуючи Bugatti W16 Mistral, ви познайомитесь із складною роботою цієї революційної трансмісії, як жодна інша Bugatti на сьогоднішній день.




«Те, що ми також продовжуємо з W16 Mistral, — це спадщина родстерів Bugatti, кожен з яких незрівнянний за дизайном, продуктивністю та рідкістю, яка тягнеться аж до генезису Bugatti. Type 40, Type 41 Royale, Type 55 Roadster, Type 57. Roadster Grand Raid, який надихнув цей автомобіль, або навіть неймовірна елегантність Type 57SC Corsica Roadster - Bugatti завжди асоціювався з чистотою водіння з відкритим верхом. Тому, незважаючи на те, що спадщина дорожнього W16 закінчується W16 Mistral, ми продовжуємо спадок родстера, вперше створений Етторе Бугатті більше століття тому».

Буде виготовлено лише 99 екземплярів Bugatti W16 Mistral за ціною 5 мільйонів євро, а поставки мають розпочатися у 2024 році. Весь виробничий цикл W16 Mistral уже розпродано.