Сегмент трирядних позашляховиків є жорстоким. З моменту дебюту другого покоління Buick Enclave у 2018 році майже всі конкуренти були оновлені. Нова група видатних гравців приєдналася до боротьби, і тепер, щоб стати переможцем у цьому сегменті, вам потрібно бути чудовим. У 2022 році Buick намагається не відставати, оновлюючи свій флагман .
Відразу помітні новий ніс і хвіст Enclave. Нові звужені фари обрамляють більш агресивну та привабливу панель з більшою решіткою радіатора, і подібна обробка застосована до задньої частини. Скромний facelift, однак, не робить багато, щоб одягнути похідний бічний профіль.
Внутрішній розподільчий пристрій надзвичайно простий, з простим розташуванням кнопок для аудіосистеми та клімат-контролю, що змусить власників розкладних телефонів почуватися як вдома. Ті, хто перейшов на сучасний смартфон, будуть раді дізнатися, що вони можуть заряджати й використовувати Apple CarPlay і Android Auto без проводів.
Любителі кнопок оцінять нове кнопкове керування трансмісією, яке дуже схоже на Chevrolet Corvette. Літера L замість M у Vette дозволяє використовувати крихітні перемикачі передач, які поділяють переповнений простір із кнопками гучності та налаштування на задній частині оновленого керма.
Навряд чи хтось із власників Enclave буде використовувати позашляхові датчики на 8,0-дюймовому екрані приладової панелі. Лише трохи менша ймовірність того, що педаль акселератора знайде підлогу, і в цьому випадку шановний 3,6-літровий V-6 від General Motors потужністю 310 к.с. буде готовий, з розгоном до 60 миль/год за 6,5 секунд і чвертю милі за 15,0 секунд. зі швидкістю 94 милі/год — цифри, які перевищують показники Kia Telluride .
Минулого року Buick відмовився від заднього диференціала з розподілом крутного моменту, але ми не помітили різниці на дорозі чи під час тестування з інструментами. Керування залишається безпечним, якщо його розслабити. Додаткові адаптивні амортизатори згладжують нерівні дороги, лише час від часу стукіт від майже ворон Мічигану, що відбивається крізь шасі.
На міждержавній автомагістралі просторий салон Enclave тихий, а масажні стьобані шкіряні сидіння Avenir зручні навіть на балон бензину. У нашому тесті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год повнопривідний Enclave показав 23 милі на галон, що не відповідає оцінці EPA у 25 миль на галон.
Ціна Enclave починається від 43 995 доларів. Оснащений безпекою та розкішними функціями, наш топ-собака Avenir просить 60 450 доларів. Тим часом 50 тис. дол. США дають вам повну 10 найкращих виграшів Telluride . Не можете знайти Telluride у продажу? Genesis GV80 потужністю 375 к.с. коштує трохи більше, ніж Buick за 61 695 доларів. Розумієте, що ми маємо на увазі під словорізем?
2022 Buick Enclave Avenir AWD
Тип автомобіля: передній двигун, передній/повний привід, 7 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $58 295/$60 450
Опції: пакет Avenir Technology (адаптивні амортизатори, покращені фари), $1595; трейлерний пакет, $650;
ДВИГУН
DOHC 24-клапанний V-6, алюмінієвий блок і головки, пряме впорскування палива Робочий
об’єм: 223 дюймів 3 , 3649 см 3
Потужність: 310 к.с. при 6800 об./хв.
Крутний момент: 266 фунт-фут при 2800 об./хв.
РОЗМІРИ
Колісна база: 120,9 дюймів
Довжина: 204,8 дюймів
Ширина: 78,8 дюймів
Висота: 69,9
дюймів Пасажирський об’єм: 157 футів 3
Вантажний об’єм: 24 фути 3
Споряджена вага: 4687 фунтів