Buick Encore GX переживає певну кризу ідентичності. Зараз, на четвертому році виробництва, Encore GX 2024 замінює Essence на оздоблення Avenir у верхній частині своєї лінійки та стартує з 34 795 доларів. Avenir з’являється разом із оновленим виглядом найменшого позашляховика Buick, базова ціна якого становить 26 895 доларів США.

Buick Encore GX

Тонкіші фари, змінені передній і задній бампери та решітка радіатора нові. Крім того, GX є першою моделлю в США, яка має оновлений герб Buick з трьома щитами, хоча відносно легко пропустити зміну старого логотипу, якщо ви його не шукаєте. Всередині нові технології та кращі матеріали допомагають підняти GX над субкомпактними кросоверами такого ж розміру, як Honda HR-V і Volkswagen Taos .і наблизити його до розкішних конкурентів, таких як BMW X1 і Volvo XC40 . Однак топ-специфікація Авенір виявляється спійманим у боротьбі в невеликому просторі між обома таборами.




Наш повнопривідний Avenir найвищого рівня був одягнений у шкіряну оббивку, з підігрівом керма та індуктивною зарядною панеллю серед усіх тонкощів. Інтер’єр привабливий, а елементи керування інтуїтивно зрозумілі. Використання високоякісних матеріалів робить салон приємнішим, ніж менш дорогі альтернативи, такі як HR-V або Toyota Corolla Cross . Однак конкуренти преміум-брендів, такі як Mercedes-Benz GLB-класу, пропонують більш багате оздоблення лише за кілька тисяч доларів дорожче, ніж ціна Buick 39 580 доларів США, як перевірено.




Нова панель цифрового дисплея Encore GX, яка має бути центральною частиною нового інтер’єру, має дивний вигляд рамки, яка відволікає від привабливого дизайну GX. Але подвійні екрани — 11,0-дюймовий центральний сенсорний екран і 8,0-дюймовий дисплей приладів — є чіткими та чуйними. Рідне програмне забезпечення Buick також працює добре, а бездротове віддзеркалення смартфона є стандартним.

Buick Encore GX interior

Маленькі позашляховики, такі як Encore GX, зазвичай не вихваляють за їхню спортивність, і це також справедливо. У менших комплектаціях базовим двигуном Encore GX є 1,2-літровий трициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 137 к.с., але комплектація Avenir стандартно поставляється з 1,3-літровим трициліндровим двигуном із турбонаддувом, який генерує 155 кінських сил. Було б вітатися більше потужності, оскільки Avenir потребує ледачих 8,8 секунд, щоб розігнатися до 60 миль на годину, хоча цей показник на 0,5 секунди кращий, ніж ми зафіксували з тією самою силовою установкою на Encore GX 2020 року.




Buick Encore GX Avenir 2024 огляд

Хоча ви можете припустити, що такий мізерний двигун матиме відносно невеликий апетит до палива, ми виявили, що він не зовсім виправдав ці очікування. Ми справді виміряли 30 миль на галон у нашому тесті економії палива на шосе на 200 миль, цифра, яка перевершує оцінку EPA у 28 миль на галон, але навіть при цьому потужніша Mazda CX-30 збігається з економією палива Buick у тому ж тесті на шосе, тоді як повнопривідний VW Taos випереджає його на 3 милі на галлон.




На щастя, повсякденне водіння не залежить від паперових статистичних даних, і хоча Encore GX, безумовно, не швидкий, 1,3-літровий двигун досягає максимального крутного моменту при 1600 об/хв, що дає йому достатньо бадьорості на низькій швидкості, щоб залишати світлофори з деякою владою, і він може легко встигати за трафіком на автостраді, навіть якщо дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач іноді повільно перемикається на нижчу передачу. Якщо вас хвилює звук трициліндрового двигуна, то двигун Buick не сильно підвищує голос. При широко відкритій дросельній заслінці під час нашого тестування Avenir виміряв тихі 72 децибели. Значно дорожчий Mercedes-Benz GLC300 видає 76 децибел у тому ж тесті. При постійній швидкості 70 миль/год Encore GX обертається при тихих 68 децибелах.




Навіть по морозних дорогах Мічигану їзда плавна та комфортна, а керованість залишається надійною аж до низького зчеплення ковзання 0,81 g. Знову ж таки, спортивність тут не є смаком, тож сядьте зручніше та насолоджуйтеся тишею.

Buick Encore GX Avenir 2024 ціна

Незважаючи на свій розмір, Encore GX вдається запропонувати вражаючу практичність. Ми б не рекомендували запихати ваших найвищих друзів на заднє сидіння під час тривалих подорожей, але задня частина Buick досить зручна та простора для коротких подорожей. Розмір Encore GX не призначений для великого вантажу, але можливість складання переднього пасажирського сидіння дозволяє вам запхати наддовгий плаский рюкзак IKEA або драбину. Для додаткової універсальності підлогу багажника можна регулювати вгору або вниз, а у вантажному відділенні є знімна полиця, що дозволяє ще більше зберігати. Під час нашого тестування ми виявили, що за задніми сидіннями є місце для шести ручних валіз, 19 із складеними.




Як основний кросовер, Encore GX Avenir тихий, комфортний і практичний. Але при тестуванні майже 40 000 доларів оздоблення Avenir коштує трохи нижче, ніж у конкурентів преміум-класу, і набагато вище базової ціни Encore GX. Незважаючи на розкішні особливості Avenir та ефективний макіяж, маленький Buick потребує чогось особливішого та потужнішого під капотом, щоб належним чином подолати прірву між основним ринком та ринками розкоші. До того часу версія Avenir Encore GX буде перебувати між двома світами.

Технічні характеристики Buick Encore GX Avenir 2024

Тип автомобіля: передній двигун, передній/повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал




ЦІНА
Базова/як перевірено: $34 795/$39 580
Опції: панорамний люк, $1495; Пакет Avenir Technology (адаптивний круїз-контроль, внутрішнє дзеркало з оглядовою камерою, система кругового огляду, бездротова зарядка пристроїв), $1395; Пакет Avenir Convenience (аудіосистема преміум-класу Bose, підйомні двері з електроприводом без рук, склоочисники з датчиком дощу, система допомоги при паркуванні ззаду), 1295 доларів США; Фарба White Frost Tricoat, 600 дол

ДВИГУН
Рядний 3 з 12 клапанами DOHC і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм: 82 дюймів 3 , 1338 см 3
Потужність: 155 к.с. при 5600 об./хв.
Крутний момент: 174 фунт-фут при 1600 об./хв.




ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/торсіонна балка
Гальма, передня/задня: 11,8-дюймовий вентильований диск/11,4-дюймовий диск
Шини: Continental ProContact TX
245/45-19 98H M+S TPC Spec 3178MS
РОЗМІРИ
Колісна база: 102,2 дюйма
Довжина: 171,4 дюйма
Ширина: 71,4 дюйма
Висота: 64,1 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 50/42 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 50/24 футів 3
Споряджена вага: 3384 фунта