Компанія BYD , найбільш відома у Великобританії своїми електричними автобусами, випустила свій перший електричний легковий автомобіль у Великобританії.
Atto 3 — це перший BYD C-SUV, побудований на новій електронній платформі 3.0 автовиробника.
Він отримав п’ять зірок у тестах безпеки Euro NCAP і має лезову батарею ємністю 60,48 кВт/год із заявленим запасом ходу 260 миль (комбінований WLTP) і зарядкою постійного струму (30%-80%) за заявлені 29 хвилин.
Замовлення відкрито, а перші поставки почнуться 15 березня. Ціни починаються від 36 490 фунтів стерлінгів.
Першими підтвердженими дилерськими групами у Великобританії є Pendragon , Arnold Clark Automobiles, Lookers Motor Group і LSH Auto Holdings.
Перші салони «Pioneer» відкриються «незабаром» у Бірмінгемі, Манчестері, Глазго та Мілтон-Кейнсі.
BYD стверджує, що є єдиним виробником автомобілів нової енергії (NEV), який розробив власні системи трансмісії, батареї, напівпровідники, приводні двигуни та системи керування двигунами.
Три варіанти моделі називаються Active, Comfort і Design. Моделі «Комфорт» і «Дизайн» вже у продажу, а в другому кварталі з’явиться модель «Актив».
Компанія BYD заявила, що її e-Platform 3.0 включає в себе першу в світі серійну високоінтегровану електричну трансмісію «вісім в одному», яка з’єднує всі електричні блоки керування та системи управління. «Така бездоганна глибока інтеграція забезпечує загальну ефективність системи на рівні 89%», — додається в документі.
Інші функції включають тепловий насос.
Автомобіль також має заявлену першу в галузі систему прямого охолодження та обігріву акумуляторних батарей, яка підвищує теплову ефективність до 20% взимку, використовуючи залишкове тепло з навколишнього середовища. Завдяки інтелектуальному управлінню температурою ефективність досягається в широкому діапазоні температур із «відмінним» діапазоном низьких температур
Безкобальтова лезова батарея використовує літій-залізо-фосфат (LFP) як матеріал катода, який, як стверджує BYD, є безпечнішим, ніж звичайні літій-іонні батареї, завдяки «відчутній термічній стабільності».
Atto 3 може розганятися від 0 до 62 миль/год за 7,3 секунди.
Нічне заряджання від майже розрядженого акумулятора до повного заряду можна завершити за 6,5 годин. Усі три комплектації включають функцію VtoL, завдяки якій зовнішні пристрої можна заряджати від акумулятора автомобіля.
Усі моделі мають попередження про лобове зіткнення, автоматичне екстрене гальмування, попередження про зіткнення ззаду, попередження про задній поперечний рух і гальмування заднього поперечного руху, допомогу в утриманні смуги руху, допомогу при зміні смуги руху та аварійне утримання смуги руху.
Інші засоби допомоги водієві включають виявлення сліпих зон, автоматичне утримання транспортного засобу, контроль тяги, контроль на підйомі, розпізнавання дорожніх знаків, інтелектуальну інформацію про обмеження швидкості та інтелектуальний контроль обмеження швидкості.
Будуть доступні оновлення програмного забезпечення «По повітрю» (OTA), а GPS-навігація стане стандартною.
Сенсорний екран із діагоналлю 12,8 дюйма (15,6 дюйма у версіях Design) можна повертати в портретну або альбомну орієнтацію, а також включено розпізнавання голосу та Apple CarPlay.