Якщо ви поклали око на Cadillac CT4-V Blackwing, але ваш бюджет не витримує цього, звичайний CT4 2023 року подарує вам смак спортивного седана за набагато доступнішою ціною. Його управління грайливе, а його стиль характерний, якщо не красивий; Пропонується пара чотирициліндрових двигунів з турбонаддувом, і більший забезпечує гарну кількість бадьорості.
Базова силова установка — 2,0-літровий двигун потужністю 237 к.с., а опціональний 2,7-літровий двигун розвиває до 325 кінських сил і значно підвищує продуктивність CT4. Всередині CT4 робить усе можливе, щоб відповідати стандартам дорожчих моделей Cadillac , і в салоні є велика кількість стандартних технічних функцій. Такі суперники, як Audi A3 і BMW 2-ї серії Gran Coupeперевершує розкішний Caddy, але їхні передньопривідні платформи не пропонують тих самих задньопривідних манер, які роблять CT4 таким цікавим у керуванні.
Модель початкового рівня Cadillac не зазнає значних змін у 2023 році, але три нові кольори — Radiant Red Tintcoat, Argent Silver Metallic і Midnight Steel Metallic — доповнюють колірну палітру екстер’єру.
Комплектація Premium Luxury середнього класу посідає важливе місце в лінійці CT4. Перехід від базової моделі Luxury до Premium Luxury приносить такі переваги, як оббивка з натуральної шкіри та 18-дюймові колеса. Ми б витратили гроші й додали аудіосистему преміум-класу Bose, яка включає навігацію та стереосистему з 14 динаміками. Незалежно від того, який пакет опцій ви виберете, зробіть собі послугу та виберіть більш потужний 2,7-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом. Але ми повинні визнати, що нас спокусив V; з більш спортивною підвіскою та цілеспрямованішим виглядом, це надійний спортивний седан.
Покупці можуть вибирати між двома чотирициліндровими двигунами з турбонаддувом: 2,0-літровий двигун потужністю 237 к.с. працює на базових моделях Luxury і середнього класу Premium Luxury і Sport, тоді як 2,7-літровий двигун є опціональним для Premium Luxury і стандартним для CT4-V. . Він становить 309 кінських сил у першому і 325 коней у другому. Менший з двох двигунів працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, тоді як більші чотири — з 10-ступінчастою.
Задній привід є стандартним розташуванням і рідко зустрічається в цьому сегменті. Конкуренти, такі як A3 і 2-series Gran Coupe, обидва базуються на передньопривідних шасі. CT4 пропонує повний привід на всіх моделях як опцію. Ми їздили на CT4-Vі виявили, що він атлетичний, нетерплячий і швидкий, хоча ми б віддали перевагу більшій витонченості від 10-ступінчастої коробки передач. Навіть у цьому найспортивнішому вигляді підвіска Caddy справляється з вибоїнами, не покараючи пасажирів, і забезпечує чітке, корисне керування, яке може оцінити будь-який автолюбитель.
Обидва чотирициліндрові двигуни CT4 з турбонаддувом забезпечують пристойну економію палива. Задньопривідні моделі з 2,0-літровим двигуном оцінюються як високі: 23 милі на галон у місті, 34 милі на галон на шосе та 27 миль на галон разом. Більш потужний 2,7-літровий двигун менш ефективний, але ненабагато, із задньопривідною моделлю, що витрачає 21 миль на галон у місті, 31 миль на галон на шосе та 25 миль на галон разом. Ключові конкуренти CT4 мають схожі показники економії палива.
Усередині CT4 Cadillac розумно перейшов на більш зручне налаштування керування в порівнянні з переважно сенсорним інтерфейсом , який був у його попередника, Cadillac ATS . Хоча дизайн інтер’єру та якість матеріалів спочатку здаються привабливими, зрештою вони нічим не примітні. У салоні мало місця для дорослих, особливо на задніх сидіннях, але Cadillac робить кілька розкішних функцій стандартними навіть для базової комплектації, включаючи передні сидіння з електроприводом регулювання в 12 напрямках і двозонний автоматичний клімат-контроль. Просуваючись у діапазоні, ви отримуєте більше бажаних функцій, таких як шкіряна оббивка, магнієві пелюсткові перемикачі, навколишнє внутрішнє освітлення та налаштування пам’яті для сидіння водія та зовнішніх дзеркал.
Усі CT4 оснащені 8,0-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи з найновішим програмним забезпеченням CUE. Інтерфейси Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, а також вбудована точка доступу Wi-Fi. Cadillac пропонує навігацію для всіх моделей. Він поставляється в комплекті зі стереосистемою Bose з 14 динаміками, яка замінює стандартне розташування автомобіля з вісьмома динаміками.