Це могутній Cadillac CT5-V Blackwing, американська відповідь на BMW M5 , який проставлено з достатньою яскравістю та фанфарами, щоб Beemer виглядав трохи... прямолінійно. Це суперседан із двигуном V8 із наддувом, заднім приводом і переднім двигуном, остання в історії модель із чистим бензиновим двигуном (разом із меншим братом із подвійним турбонаддувом V6, CT4-V Blackwing ) . Суббренд Cadillac skunkworks Blackwing . Відтепер це буде лише Blackwings з електронною підтримкою.

Cadillac electric CT5

Давайте перейдемо безпосередньо до двигуна, чи не так?

Як хочеш. Він оснащений 6,2-літровим двигуном V8 з наддувом, нічого особливого, лише 668 к.с., 659 фунт-фут крутного моменту, максимальна швидкість 205 миль/год, розгін 0-60 миль/год за 3,7 с і тип брудного, брудного шуму, який ніколи, ніколи не застаріє. Ці цифри потужності та крутного моменту комфортно затьмарюють BMW M5 CS потужністю 626 к.с./553 фунт-фут з його 4,4-літровим подвійним турбонаддувом V8, як і максимальна швидкість – на 16 миль/год більше, ніж у CS з електронним обмеженням. А M5 CS коштує £140k… CT5-V ні. Про це трохи пізніше.




Двигун — це агрегат LT4 від GM, який раніше використовувався в C7 Corvette Z06 і Camaro ZL1 , і це абсолютний храповий агрегат. Він вибухає крутним моментом, розриває шестерні та звучить так, ніби всі ваші жахливі фантазії V8 об’єднані в одну. Він надзвичайно заворожує, і він не міг би більше виглядати типово американським, якби він працював на чізбургерах і молочних коктейлях.

Cadillac electric CT5 photo

Гадаю, тільки автоматично?

Не так швидко! Тому що значущим ударом Blackwing для M5 може стати той факт, що ви можете замовити його з шестиступінчастою механічною коробкою передач у стандартній комплектації та 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач за 2275 доларів. Але інструкція - це те, що ви хочете. Перемикання незначне, тому потребує певної сили, але в воротах немає слабини та є пара партійних елементів, з якими можна пограти: функція без підйому, тож ви можете тримати ногу в землі та просто різко перебирати передавальні числа, і режим автоматичного мигання, щоб ви виглядали як бог п’ят і пальців ніг.

Cadillac electric CT5 interior

Гаразд, здогадуєшся, що тоді він трохи падає в кутах?

Не трохи. Незважаючи на те, що CT5-V має більш м’які пружини, ніж його молодший брат CT4-V, це не баржа. Зчеплення з передньою частиною чудове, крен кузова добре стримується, і, звісно, ​​ви можете повернути задню частину пальцями ніг, коли захочете. Або розжарте комплект шин за лічені хвилини, якщо у вас є акції в KwikFit.




Це все, що ми любимо у великих, важких, потужних салонах – це грубість, але з прихованою делікатністю в тому, як вона рухається, що свідчить про те, що цю машину правильно налаштували небайдужі люди. Перемикаються амортизатори MagneRide надають йому широти характеру, тож він може їхати додому з траси з повним комфортом, а гальма (сталеві диски Brembo в стандартній комплектації, вуглецево-керамічні за запитом) більш ніж справні з цим завданням. салон вагою близько 1900 кг повертається до нормальної швидкості для наступного повороту.

Що ви можете сказати нам про стиль?
Що мені подобається, дуже? Можливо, це тому, що мої європейські очі не звикли бачити Cadillac, але я точно люблю більше, ніж M5, який для мене занадто анонімний. Чесно кажучи, наш тестовий автомобіль був у синьому кольорі, що допомагає, але на обличчі є якраз необхідна кількість гніву, а карбоновий передній спліттер і спойлер на багажнику мають правильний вигляд.