Холодні зими на Середньому Заході суворі для надпотужних любителів шин. Зрештою, у Cadillac CT5-V Blackwing навіть у теплу погоду на літній гумі навіть у теплу погоду може здути задні колеса. Зі зниженим зчепленням із дорожнім покриттям і зимовими шинами Pirelli це питання виживання, а не процвітання. Коментар у бортовому журналі відображає це, де деякі пропонують заштовхнути пару мішків з піском у спину, щоб збільшити силу на задніх шинах, і повідомляють про те, що CT5 залишили припаркованим і сідали на інший автомобіль під час великої хуртовини. Інші приписували той факт, що він взагалі міг пересуватися, як свідчення його видатного рівня комунікації рульового управління та шасі. Звичайно, більшу частину зими дороги холодні, але не вкриті снігом, де CT5 справляється просто чудово.
Старший редактор Ерік Стаффорд говорить за всіх, коли каже, що Чорнокриле «щоразу, коли я його запускаю, викликає сплячі емоції». Великий V-8 у парі з механічною коробкою передач має спосіб зробити це, комбінація стає все рідшою з кожним днем, і ми будемо святкувати її ще довго після того, як вона зникне. Але CT5 не тільки пишний і пишний, що робить його ще більш чудовим. Незважаючи на його приголомшливі характеристики, він їздить із витонченістю, якої бракує багатьом розкішним баржам, орієнтованим на комфорт, і ми продовжуємо записувати чудові оцінки щодо його великого заднього сидіння та багажника.
З моменту останнього оновлення у нас було дві служби. Заміна масла на пробігу 15 000 миль, яка також вимагала нових щіток склоочисника, коштувала 290 доларів. І ми приїхали на пару сотень миль раніше, щоб проїхати 22 500 миль, тому що монітор терміну експлуатації мастила починав чібетати. Цей останній включав повітряний фільтр для кабіни, а 30 доларів, стягнених за працю, щоб встановити фільтр у 40 доларів, призводять до погодинної ставки, що викликає заздрість. Загальна сума із заміною масла склала 254 долари США, тобто 739 доларів США, витрачених на три регулярні послуги. CT5 також запропонував нам виконати бездротове оновлення, щоб усунути відкликання денних ходових вогнів, які, можливо, не вимикалися, коли фари увімкнено. Оскільки CT5 також був схильний блукати під час налаштування зимових шин, ми також скинули центрування під час обслуговування на 15 000 миль, щоб переконатися, що все на своїх місцях, особливо тому, що в його минулому було кілька впливів. Але ми віднесли цей збір у 130 доларів до категорії пошкодження та знищення.
Хоча вона мала на увазі це в набагато благороднішому контексті, цитата Майї Анджелоу «Ніщо не може приглушити світло, яке світить зсередини», здається, цілком підходить для нашого CT5-V Blackwing. Наша гарячкова хвала найяскравішому чотиридверному Cadillac ніколи не пом’якшала, хоча й витримала пару пауз. Нещодавно відбулася піт-стоп тривалістю 5563 долари на місяць, щоб відремонтувати або замінити кожну основну панель кузова з боку пасажира та різні деталі оздоблення, пом’яті оленем-камікадзе під час нашої другої спроби початкового тестування, після того, як двигун самознищився під час першого заходу .
Але, як ми вже говорили, світло від того, що є, мабуть, найкращим спортивним седаном, коли-небудь створеним, не так легко погасити. Маестро відео Карлос Лаго підсумовує загальну приголомшливість CT5: «Це все, на що я міг сподіватися або хотіти від седана для щоденного водіння: комфортний, божевільно швидкий, витончений на вигляд, але також по-дитячому гучний». Частково гучність полягає в тому, що двигун запускається з надто хрипким блиманням під час холодного старту, якому ми насолоджуємося кожного разу.
Хоча не було жодних скарг щодо комфорту чи обробки сидінь із підкладкою з вуглецевого волокна, нерегульовані підголівники вражають високих пасажирів, наприклад, шість футів п’ять у вас справді, значно нижче верхівки голови. (BMW і Porsche є більш пристосованими до високого з їх фіксованими підголівниками.) Сидіння Blackwing також злегка скриплять, коли на них спираються. Ми розкритикували внутрішнє оздоблення CT5, яке є досить скромним для будь-чого за 100 000 доларів, і тепер кілька стібків на шкіряному кермі почали розплутуватись. Ми шукали нічний режим, який затемнює всі приладові вогні, крім мінімалістичного спідометра. Можливо, це ідея, яку запозичили у Saab, який мав подібну функцію під назвою «Нічна панель».
Ми також завершили наше перше обслуговування, яке не включало заміну всього двигуна. Масляний фільтр коштував лише 5 доларів, тоді як кожна з 8,8 літрів 0W-40 коштувала більш ніж утричі дорожче, що дало загальну суму 195 доларів.
На зворотному шляху з ВІРу трапилась ще одна наїздка на чотирилапого. Цього разу це була туша оленя посеред міжштатної траси, прихована темрявою, доки не стало надто пізно зробити що-небудь, окрім як помістити її під машину. На кожній зупинці протягом решти цієї подорожі ми купалися в неприємному запаху теплого та дуже поганого м’яса, а нутрощі розтрощили пару пластикових аеродинамічних деталей днища та пом’яли масляний радіатор.
Це було незабутньо з першого дня: незважаючи на те, що ми повністю дотримувалися обмежень на обкатку, CT5-V Blackwing різко зірвало свої шини в нападі пробуксовки під час його першої поїздки додому в нашому довгостроковому автопарку. Звичайно, умови були прохолодними та мокрими, але кількість хуліганства напоготові, навіть якщо використовувати досить сором’язливі повні 668 кінських сил цього автомобіля, може здаватися майже безрозсудною. Тобто, якби CT5-V не був таким комунікабельним, передбачуваним і керованим, що дозволяв би легко вийти за межі, не втрачаючи керування. Але ми ще не знали, яку широту емоцій швидко запам’ятає спортивний седан Cadillac V-8 під час цього тривалого випробування.
Після того, як CT5-V Blackwing працював із набагато дорожчими чотиридверними автомобілями на нашому трековому змаганні Lighting Lap, і після того, як ми включили кожен із Cadillac Blackwings до нашого списку 10 найкращих у 2022 році , ми замовили обидва для тривалого тестування, щоб ми могли триматися. на деякі з найкращих спортивних седанів, які коли-небудь створювали, якомога довше.
Коли прийшов час специфікації, нам потрібно було мати посібник. Останній CTS-V , попередник CT5-V, був лише автоматичним, але Cadillac виправив цю помилку з новим автомобілем, і 62 відсотки покупців CT5-V Blackwing вибрали коробку передач DIY. Наш автомобіль — це вишуканий темно-синій колір під назвою Wave Metallic, який ми б воліли поєднати з колесами бронзового кольору за 1500 доларів, а не з бронзовими гальмівними супортами Brembo. Цей автомобіль також має пакет аеродинамічних доповнень Carbon Fiber 1 за 4100 доларів США, шкіряні сидіння з чорно-коричневою шкірою та спинками з вуглецевого волокна (6090 доларів США) та 1450 доларів США за вагу люка. Цей екземпляр важить на 115 фунтів більше, ніж перша модель CT5-V Blackwing з інструкцією, яку ми протестували, разом із люком на даху та залізними роторами (у порівнянні з вуглецево-керамічним варіантом).. Не дивно, що цей побіг на 0,1 секунди повільніше до 60 миль/год і через чверть милі, хоча 3,7 і 11,7 секунди, відповідно, є божевіллям для 4200-фунтового седана, який може комфортно розмістити п'ятьох. При вазі 1,02 г зчеплення з ковзанням майже відповідає показникам Corvette Z51 , а гальмівний шлях CT5-V у 143 фути зі швидкості 70 миль/год перевершує кожен C8 Corvette, який ми тестували, доказ того, що шини Michelin Pilot Sport 4S зі специфікацією Blackwing мають значно кращі зчеплення. ніж готові версії.
Але ці цифри далися непросто. Маленький двигун V-8 з наддувом, який приводив наш автомобіль у рух протягом його перших 1700 миль, не витримав початкового випробування. Приблизно після 15 розгону з місця в двигуні V-8 почалися різкі пропуски запалювання, і Caddy поїхав на евакуаторі. Якимось чином горіння стало занадто бідним на рівному березі, що призвело до подряпин на циліндрі та потребу в трансплантації серця. Ми окреслили бійню та результати демонтажу цього двигуна, коли він повернувся до GM, в окремій історії .
Приблизно через шість тижнів CT5-V повернувся, і ми почали другий 1500-мильний період стриманості, щоб увімкнути новий V-8 — підтримувати швидкість двигуна нижче 4000 об/хв, без широкого відкриття дросельної заслінки чи постійної швидкості автомобіля. Заміна двигуна покривалася гарантією, хоча ми отримали 50 доларів США за паливо, використане для випробування нового двигуна після його встановлення.
Повернувшись на трасу вдруге, CT5 був весь рев і запал, збільшивши час прискорення, згаданий вище. Саме тоді, коли ми вже думали, що все гаразд на землі CT5-V Blackwing, під час однієї з наших останніх пробіжок з’явилося скупчення оленів, один з яких врізався в CT5, головним чином пошкодивши задні двері з боку пасажира.
Якщо ви думали, що це не пощастило, наступного дня наш довгостроковий CT4-V Blackwing вирушив на трасу, де налякав одного з птахів, які ласували свіжим убитим. Потім птах влетів прямо в передню стійку меншого Blackwing, який мчав зі швидкістю понад 100 миль/год.
Технічні характеристики
2022 Cadillac CT5-V Blackwing
Тип автомобіля: передній двигун, задній привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: 84 990 доларів США/100 160 доларів США
Опції: сидіння з коричневої та чорної напіванілінової шкіри зі спинками з вуглецевого волокна, 6090 доларів США; Пакет Carbon Fiber 1 (передній спліттер, дефлектори передніх коліс, спойлер багажника), $4100; продуктивність даних/відеозаписувач, $1600; люк, $1450; пакет для паркування (дзеркало задньої камери, розблокування багажника без використання рук, попередження про пішоходів ззаду), 710 доларів США; Фарба Wave Metallic, 625 доларів США; бронзові гальмівні супорти, 595 дол
ДВИГУН
16-клапанний штовхач V-8 з наддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє впорскування палива Робочий об’єм
: 376 дюймів 3 , 6162 см 3
Потужність: 668 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 659 фунт-фут при