Новий CTS-V, випущений наприкінці літа, з потужністю 640 кінських сил (477 кВт), крутним моментом 630 фунт-фут (855 Нм) і максимальною швидкістю 200 миль/год, досягає більших показників, ніж його попередники, ведучи розвиток Cadillac у сфері виробництва та підвищення рівня. Це третє покоління відомого розкішного спортивного седана, який десять років тому запустив елітну серію V і переосмислив Cadillac для нового покоління ентузіастів.
«Серія V представляє найкраще від бренду Cadillac — вершину нашого дизайну та технічних можливостей», — сказав Йохан де Нісшен, президент Cadillac. «Новий CTS-V є найпереконливішим прикладом суті продукту Cadillac і траєкторії бренду. Новий CTS-V злітає в стратосферу найбільш хвилюючих розкішних автомобілів».
Комплексні оновлення роблять новий CTS-V по суті двома автомобілями в одному: розкішним седаном із вишуканими манерами на дорозі та спортивним автомобілем, який підходить для їзди на трасі прямо з заводу. Він також представляє новий 6,2-літровий двигун V-8 з наддувом, який підтримується восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач Cadillac з пелюстковими пелюстками, оснащена системою запуску та Performance Algorithm Shifting.
З більшою потужністю та крутним моментом, ніж Mercedes-Benz 5,5 л бітурбо V-8 і BMW M-серії 4,4 л TwinPower (твін-турбо) V-8, новий CTS-V здатний розганятися до 100 км/ч за 3,7 секунди.
Відточений дизайн, шасі та елементи підвіски доповнюють трансмісію з наддувом і підвищують можливості, продуктивність і контроль водія CTS-V до нових порогів, водночас дозволяючи їздити на трасі без модифікацій чи спеціальних процедур.
Основні технології продуктивності включають:
Стандартний капот із вуглецевого волокна та доступні вентиляційні отвори з вуглецевого волокна, передній спліттер, задній спойлер і задній дифузор для кращих аеродинамічних характеристик
Високоефективна гальмівна система Brembo, розроблена для забезпечення довговічності, стабільності та здатності працювати на трасі прямо з заводу.
Magnetic Ride Control третього покоління забезпечує на 40 відсотків швидшу реакцію амортизації
Інтегровані елементи керування шасі, які забезпечують збалансовану продуктивність під час подорожей і треку, включаючи специфікацію керування тягою для змагань
Жорсткість конструкції збільшена на 25 відсотків для покращення їзди та чудової керованості
Режими, які вибирає водій, електронно калібрують параметри продуктивності для туристичних, спортивних і трекових умов водіння
Шини Michelin Pilot Super Sport із технологією трикомпонентної суміші, що забезпечує чудове зчеплення при тривалому зношуванні
Інтер’єр із орієнтованими на продуктивність акцентами із замші з мікрофібри та матовою обробкою з вуглецевого волокна, а також доступні високопродуктивні сидіння RECARO для енергійного водіння
Удосконалені технології безпеки та паркування, включно з системою передньої камери огляду бордюрів, яка забезпечує візуальне вказівку на бордюри для захисту переднього спліттера; автоматичний помічник при паркуванні для пошуку та направлення на паралельні або перпендикулярні місця паркування; попередження про бічні сліпі зони, попередження про лобове зіткнення, попередження про утримання смуги руху та попередження про поперечний рух позаду.+
Крім того, Performance Data Recorder у CTS-V дозволяє водіям записувати відео високої чіткості з накладенням даних про свій досвід водіння на трасі та поза нею, що дозволяє ділитися в соціальних мережах.
Більш потужний двигун V-8 з наддувом
Потужність нового CTS-V полягає в абсолютно новому, потужнішому 6,2-літровому двигуні V-8 з наддувом, який виробляє більше потужності ефективніше, ніж попередній двигун з наддувом Cadillac. У ньому використовується ефективніший і компактніший 1,7-літровий нагнітач, який поєднується з безпосереднім уприскуванням і активним керуванням паливом (дезактивація циліндрів).
Ротори нагнітача менші в діаметрі, ніж у попереднього двигуна з наддувом, що дозволяє досягти вищих максимальних обертів на хвилину, що дозволяє генерувати посилення потужності раніше в діапазоні обертів на хвилину. Цей наддув досягається ефективніше завдяки більш прямому розрядному отвору, який створює меншу турбулентність, зменшуючи тепло та прискорюючи потік повітря в двигун.
Двигун Cadillac із наддувом також має кілька унікальних функцій, призначених для підтримки його високої потужності та більшого тиску в циліндрах, створюваного примусовою індукцією, включаючи алюмінієві головки циліндрів Rotocast A356T6, які міцніші та витримують нагрівання краще, ніж звичайні алюмінієві головки, і легкі титанові впускні клапани.
Додаткова восьмиступінчаста автоматична коробка передач CTS-V налаштована на час реакції на перемикання передач світового класу. Менші кроки між передачами зберігають двигун у найкращому діапазоні обертів, використовуючи максимальну потужність двигуна з наддувом для захоплюючої продуктивності та більшої ефективності.
Нова коробка передач 8L90 пропонує повне ручне керування за допомогою підрульових перемикачів, а також ефективний алгоритм перемикання передач, що забезпечує ефективність перемикання передач, яка конкурує з трансмісією з подвійним зчепленням/напівавтоматичними трансмісіями, які є в багатьох розкішних седанах, але з плавністю та вишуканістю, які притаманні звичайним автомат, оснащений гідротрансформатором.
Міцніша структура покращує контроль руху тіла
Конструкція CTS оптимізована для високої маси та розроблена для задоволення вищих вимог до продуктивності, а вдосконалення серії V розроблено для реагування на навантаження на поворотах і крутний момент, які значно перевищують рівні, які відчувають моделі без V.
Унікальні та переглянуті елементи включають:
Розпірка башта-башта
Скоба стойки башти до пленуму
V-подібні підкоси моторного відсіку
Посилена перегородка коромисла
Міцніші задні кріплення від люльки до гойдалки
Унікальна алюмінієва зрізна панель у передній частині шасі
Верхня стяжка між планкою та бампером.
Удосконалення збільшують структурну жорсткість на 25 відсотків порівняно з моделями без V-подібного типу, для більш точного керування та керування — і більш впевненого відчуття від автомобіля, який передає міцність через виняткову міцність.
«Завдяки міцнішій структурі кузова, а також більш ніж десятиріччю випуску моделей V-серії та досвіду перегонової програми CTS-V, інженери налаштували CTS-V, щоб забезпечити кращий контроль над рухом кузова для більшого відчуття маневреності, зберігаючи при цьому чудову якість їзди. ", - сказав Девід Леоне, виконавчий головний інженер Cadillac. «Результат — найкращі в своєму класі можливості на шосе чи трасі, збалансовані з розкішшю та вишуканістю».
Відточені шасі та підвіска
CTS-V має таку саму колісну базу 114,6 дюйма (2910 мм), що й моделі CTS, що не входять до серії V, але має ширші передні та задні сліди, які покращують зчеплення, зменшують рухи тіла та сприяють більш прямому керуванню.
Дев'ятнадцятидюймові колеса, обтягнуті спеціально розробленими шинами Michelin Pilot Super Sport, створюють CTS-V його слід і забезпечують майже 1g поперечного прискорення. Легкі ковані алюмінієві колеса — шириною 9,5 дюймів спереду та 10 дюймів ззаду — виготовлені з невеликої ковки, яка допомагає зменшити непідресорену вагу для більшої маневреності та більш прямого відчуття кермування.
Колеса на 45 відсотків жорсткіші, ніж попередні колеса CTS-V, у той час як шини Michelin мають протектор із трьох сумішей, що забезпечує чудове зчеплення в ситуаціях водіння, пропонуючи чудові характеристики їзди та подовжений знос протектора.
Додатково сприяють чуйному, підключеному та придатному до водіння CTS-V:
Переглянута багатоважільна подвійна передня підвіска МакФерсон із подвійною осьовою стійкою забезпечує швидшу реакцію та покращений бічний контроль, включаючи «гідро» втулки, де традиційні еластомерні втулки замінено поперечними кульовими шарнірами з нульовою податливістю, потужнішими пружинами та більш жорсткий стабілізатор поперечної стійкості - на 20 відсотків більшу жорсткість крену
Електропідсилювач керма ZF Steering Systems Servotronic II із змінним передаточним числом із збільшеною на 14 відсотків жорсткістю системи для кращого відчуття точності та кращого відгуку водія
П’ятиважільна задня підвіска Cadillac має зменшену міграцію центру крену, сильніший бічний контроль та ефективну геометрію проти присідань, що доповнює передню підвіску кращим контролем руху кузова. Додаткові компоненти включають більш жорсткі втулки, нові опорні кріплення, потужніші пружини та більш жорстку стійку стабілізатора
Стандартний електронний диференціал обмеженого тертя підтримує оптимальне зчеплення з дорогою та забезпечує максимальне прискорення при виході з повороту
Більші карданні вали та більша асиметрія півосі (жорсткіший вал з боку водія) зменшують стрибки потужності під час прискорення
Гальмівна система Brembo забезпечує довговічність, послідовність і здатність працювати на трасі. Система включає в себе двокомпонентні передні ротори діаметром 15,3 дюйма (390 мм) із шестипоршневими супортами в шаховому порядку та задні ротори діаметром 14,3 дюйма (365 мм) із чотирипоршневими супортами.
Крім того, CTS-V оснащено системою Magnetic Ride Control третього покоління та Performance Traction Management. Чотири налаштування, які вибирає водій - Tour, Sport, Track і Snow - електронно калібрують параметри продуктивності, щоб оптимізувати автомобіль для умов водіння. Performance Traction Management пропонується в режимі Track і включає п’ять налаштувань зниження крутного моменту та втручання гальм під час руху по треку.
Magnetic Ride Control «зчитує» дорогу тисячу разів на секунду, надсилаючи дані на заповнені магнітореологічною рідиною амортизатори, які можуть незалежно контролювати характеристики амортизації всіх чотирьох амортизаторів. Удосконалення третього покоління забезпечують на 40 відсотків швидшу реакцію демпфування. На швидкості 60 миль/год магнітна система контролю їзди третього покоління розраховує оптимальну силу амортизації для кожного дюйма дороги.
Функціональна форма
Майже кожна зовнішня панель на CTS-V є унікальною, від панелей і крил до капота, заднього спойлера та поворотних молдингів, і кожна була розроблена для підтримки можливостей автомобіля, сприяючи зменшенню підйому, покращеному охолодженню або обом.
До унікальних елементів відносяться:
Легкий капот з вуглецевого волокна з вентиляційним отвором для витяжки повітря, який витягує гаряче повітря з моторного відсіку та допомагає зменшити підйомну силу на швидкості, направляючи повітря, що проходить через радіатор, назовні та над автомобілем, а не дозволяти повітрю, що потрапило під автомобіль, виходити назовні.
Унікальні передня та задня панелі забезпечують оптимальні аеродинамічні характеристики, з більшими отворами решітки в передній панелі, щоб подавати більше повітря до наддувного двигуна. Навіть сітчастий візерунок фірмових отворів решітки збільшено, щоб більше повітря надходило до радіатора та кількох теплообмінників
Передній спліттер покращує керованість, змушуючи повітря тиснути вниз на передню частину автомобіля, а не протікати під нею, де це може викликати підйом
Ширші крила для широких 19-дюймових коліс і шин Michelin Pilot Super Sport
Молдинги коромисел і задній спойлер оптимізовані для аеронавтики
Ковані алюмінієві диски та гальмівні супорти пропонуються у трьох варіантах обробки, що дозволяє власникам персоналізувати зовнішній вигляд CTS-V.
Доступний пакет з вуглецевого волокна піднімає аеродинамічні характеристики та оптимізацію маси на вищий рівень. Пакет Carbon Fiber включає більш агресивний передній спліттер, вентиляційний отвір на капоті, задній дифузор і спойлер.
«Серія V — це емоційне ядро Cadillac і вершина філософії дизайну бренду «Мистецтво і наука», — сказав Ендрю Сміт, виконавчий директор Cadillac Global Design. «CTS-V відображає це завдяки сміливому відчуттю прибуття, серйозній продуктивності, бездоганній інтеграції технологій і точності в його майстерності. Наприклад, відкриті компоненти з вуглецевого волокна підібрані по центральній лінії для більш точного, адаптованого зовнішнього вигляду. ."
Кабіна, орієнтована на продуктивність
Здатність подвійного призначення CTS-V переноситься на інтер’єр, де дизайн і співвідношення ключових компонентів чітко зосереджені на ергономіці водіння.
«Завдяки продуктивності, яку здатний забезпечити новий CTS-V, інтер’єр має бути таким же функціональним, як і інші системи автомобіля», — сказав Сміт. «Усі контактні точки — кермо, сидіння, важіль перемикання передач і педалі — розроблені для того, щоб зробити водіння безпосереднім та інтуїтивно зрозумілим».
CTS-V оснащений стандартними передніми сидіннями з підігрівом і вентиляцією в 20 напрямках, оздобленими напіваніліновою шкірою, із замшевими вставками з мікрофібри та спинками сидінь. Доступні передні сидіння RECARO Performance забезпечують агресивні, регульовані підкладки, які допомагають утримувати водія та переднього пасажира на місці під час поворотів із високим навантаженням. Вони також мають відчуття розкоші, оздоблені шкірою Mulan із замшевими вставками з мікрофібри та спинками сидінь.
Додаткові особливості включають елементи Cadillac, що вирізають і шиють, з декоративними швами та автентичними матеріалами, такими як доступне замшеве кермо та ручка перемикання передач. Пропонуються три колірні комбінації: Jet Black, Jet Black з акцентами Light Platinum і Saffron з акцентами Jet Black.
CTS-V оснащений унікальною версією 12,3-дюймового панелі приладів з графікою V-Series і чіткими показаннями приладів, а також повнокольоровим проекційним дисплеєм, який можна реконфігурувати. Він також оснащений найновішими технологіями підключення від Cadillac:
CUE з підключенням Bluetooth із природним розпізнаванням голосу
Навігація з звуком Bose Surround Sound
Siri Eyes Free і перетворення тексту в голос, який перетворює вхідні текстові повідомлення на мовлення та читає їх через динаміки аудіосистеми
Бездротова індукційна зарядка телефону
Підключення OnStar 4G LTE із вбудованою точкою доступу Wi-Fi.
Реєстратором продуктивності керують за допомогою кольорового сенсорного екрана CUE, і записи можна переглядати на екрані, коли автомобіль припаркований.