


За більш ніж два десятиліття після свого суперечливого дебюту Escalade еволюціонував від потертого GMC Yukon до найвпізнаванішої таблички Cadillac. Поточне покоління Escalade вступає в третій модельний рік, і хоча воно все ще пов’язане з Yukon і Chevrolet Tahoe / Suburban , воно, безперечно, має розкішні переваги, щоб зрівнятися з дорогими конкурентами, такими як Lincoln Navigator , Jeep Grand Wagoneer і Lexus LX600 — фактично він переміг цих трьох конкурентів у порівняльному тесті минулого року та отримав місце в нашому списку вибору редакції 2024 року.
Віддайте перевагу елегантній їзді та безпечному керуванню Escalade; його потужний 6,2-літровий V-8 ( також доступний турбо-дизельний рядний шестициліндр ); і високотехнологічний інтер’єр із вигнутим цифровим OLED-дисплеєм. Як і раніше, Escalade пропонується в кузові стандартної довжини або в подовженій конфігурації ESV, яка має значно більше простору для багажу за сидіннями третього ряду. А минулого року нова потужна модель V-серії приєдналася до модельного ряду як високопродуктивний флагман, її наддув V-8 видає 682 кінські сили.
Що нового у 2024 році?
Escalade ввійшов у 2024 рік без серйозних змін. І без дрібних змін. Імовірно, Cadillac зосереджує свої зусилля на вже анонсованій електричній версії Escalade iQ, яка з’явиться цього року. Якщо ви купуєте Escalade, немає сенсу намагатися заощадити кілька копійок, купуючи що-небудь менше, ніж повна вартість, тож виберіть Premium Luxury Platinum.
Це оздоблення напіваніліновою шкірою, передні сидіння з електрорегулюванням у 16 напрямках з масажем, двері з плавним закриттям та аудіосистема AKG із 36 динаміками. Він також стандартно оснащений Super Cruise, проекційним дисплеєм і функцією самостійного паркування. Sport Platinum — це, по суті, те ж саме, але з темним зовнішнім оздобленням. Звичайно, якщо ви шукаєте абсолютну максимальну продуктивність, єдиним вибором буде вибір серії V.
Двигун, трансмісія та продуктивність
Найбільший позашляховик Cadillac оснащений стандартним 6,2-літровим двигуном V-8, який видає 420 кінських сил і може відключати половину своїх циліндрів під час руху, щоб заощадити паливо; 3,0-літровий дизельний рядний шестициліндровий також доступний. 10-ступінчаста автоматична коробка передач є стандартною для обох двигунів, і покупці можуть вибрати із заднього або повного приводу. Як і його побратими, нинішнє покоління Chevrolet Tahoe і Suburban , а також GMC Yukon , Escalade їздить на незалежній задній підвісці , яка забезпечує додатковий простір для ніг третього ряду, який був скомпрометований у попередній моделі через суцільну задню вісь.
Комплектації вищого класу також пропонують пневматичні пружини з адаптивними амортизаторами. На нашому тестовому треку Escalade ESV з довгою колісною базою з двигуном V-8 розігнався до 60 миль/год лише за 5,9 секунди. Дизельний двигун потужністю 277 к.с. не забезпечує прямолінійних характеристик стандартного V-8, але для деяких покупців цей компроміс вартий покращеної економії палива та потужного 460 фунт-фут крутного моменту на низьких частотах.
Для любителів Escalade, яким потрібна швидкість, підійде лише V. Його приводить в дію жахливий 6,2-літровий V-8 з наддувом, що видає 682 кінські сили, що виявилося достатньою потужністю, щоб розігнати величезний позашляховик до 60 миль на годину всього за 4,3 секунди на нашому тестовому треку. Ми також були вражені потужністю V-8 та його баритоном. Модифікації підвіски позашляховика роблять його керованим кращим, ніж стандартний позашляховик, але Escalade-V все ще не виглядає таким спритним, як такі суперники, як Mercedes -AMG GLS63 або BMW Alpina XB7 .
Економія палива та реальні милі на галон
Задньопривідні газові V-8 Escalade розраховані на 14 миль на галон у місті, 19 миль на галон на шосе та 16 миль на галон у змішаному циклі; додавання повного приводу знижує кількість шосе на 1 миль на галлон. Орієнтована на продуктивність модель V набагато менш ефективна, отримавши оцінки EPA 11 миль на галон у місті та 16 миль на галон на шосе.
Вибір турбо-дизельного двигуна має велике значення, за оцінками EPA, витрата автомобіля становить 21 миль на галон у місті та 27 миль на галон на шосе. На нашому тестовому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год повнопривідний Escalade з додатковим дизельним двигуном показав 26 миль на галлон. Для отримання додаткової інформації про економію палива Escalade відвідайте веб-сайт EPA .
Інтер'єр, комфорт і вантаж
Будучи флагманом лінійки Cadillac, Escalade підвищує ставку на розкіш у салоні. Штучна шкіра використовується в базовому оздобленні Luxury, але всі інші оздоблення мають справжню ціну, а моделі Platinum мають надзвичайно м’яку напіванілінову шкіру. Оздоблені шкірою панелі приладів і дверей, алюмінієві решітки динаміків і регульоване внутрішнє освітлення забезпечують висококласний зовнішній вигляд, хоча деякі комутаційні пристрої використовуються в менших моделях GM. Пропонуються як стандартна модель, так і модель ESV з довгою колісною базою , остання з яких забезпечує більше місця для ніг водіїв третього ряду та додатковий вантажний простір.
Інформаційно-розважальна система та підключення
Cadillac обдурив Escalade у відділі електроніки. Головним експонатом є цифрова приладова панель , яка складається з трьох вигнутих OLED-дисплеїв, які накладаються один на одного, створюючи класний 38-дюймовий об’єднаний цифровий об’єкт, деякі з яких служать кластером вимірювальних приладів для водія, а інші проектують Інформаційно-розважальна система CUE для водія та пасажира. Колекція дисплеїв нагадує гігантську монолітну систему інформаційно-розважальних систем Mercedes-Benz GLS-класу , але система Escalade створює глибину й виглядає краще інтегрованою, ніж у Benz.
Інші технічні характеристики включають навігаційну систему доповненої реальності та доступний пакет розваг для задніх сидінь, який включає два 12,6-дюймові дисплеї з можливістю потокового передавання. Інтеграція Apple CarPlay/Android Auto і точка доступу Wi-Fi також є стандартними. Аудіофілів чекає задоволення, яку б модель Escalade вони не вибрали. Cadillac співпрацює з аудіо-акустичною компанією AKG, яка отримала нагороду Греммі, щоб розробити стандартні та додаткові звукові системи для Escalade. Студійна звукова система з 19 динаміками є стандартною для моделей Luxury, Sport і Premium Luxury, але комплектації Platinum оснащені системою AKG Studio Reference з колосальними 36 динаміками.
Технічні характеристики 2023 Cadillac Escalade-V
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 7 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $151 490/$155 215
Опції: Super Cruise, $2500; Кришталево біла тришарова фарба, 1225 доларів
ДВИГУН
16-клапанний штовхач V-8 з наддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива
Робочий об’єм: 376 дюймів 3 , 6162 см 3
Потужність: 682 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 653 фунт-фут при 4400 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
10-ступінчастий автомат
ШАСІ
Підвіска, передня/задня важелі. Гальма, передня/задня: 16,1-дюймові вентильовані дискові/13,6-дюймові вентильовані дискові
шини Шини: Bridgestone Alenza A/S 02
275/50R-22 111H M+S TPC Spec 3156MS
РОЗМІРИ
Колісна база: 120,9 дюймів
Довжина: 211,9 дюймів
Ширина: 81,1 дюймів
Висота: 76,7
дюймів Пасажирський об’єм: 177 футів 3
Вантажний об’єм: 26 футів 3
Споряджена вага: 6290 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 4,3 с
100 миль/год: 10,3 с
1/4 милі: 12,7 с при 111 миль/год
Результати вище опущеніРозгортання на 1 фут0,3 сек.
Початок з перекату, 5–60 миль/год: 4,7 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 2,5 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 3,1 с.
Максимальна швидкість (gov ltd): 125 миль/год.
Гальмування, 70–0 миль/год: 178 футів
гальмування, 100–0 миль/год: 353 фути, стійкість на дорозі, 300 футів: 0,69 г
C/D ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
: 11 миль на галлон
EPA ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Змішаний цикл/місто/шосе: 13/11/16 миль на галон
2021 Cadillac Escalade ESV 4WD
ТИП АВТОМОБІЛЯ
передній двигун, задній/повнопривідний, 7 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА ПІД ТЕСТИРОВАННЯМ
$112 965 (базова ціна: $83 490)
ТИП ДВИГУНА
Штовхач 16-клапанний V-8, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива
Робочий об’єм
376 дюймів 3 , 6162 см 3
Потужність
420 к.с. при 5600 об/хв
Крутний момент
460 фунт-фут при 4100 об/хв
ТРАНСМІСІЯ
10-ступінчастий автомат
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): важелі/задні важелі; Гальма (F/R): 13,5-дюймові вентильовані дискові/13,6-дюймові вентильовані дискові; Шини: Bridgestone Alenza A/S 02, 275/50R-22 111H M+S TPC Spec 3156MS
РОЗМІРИ
Колісна база: 134,1 дюйма; Довжина: 227,0; Ширина: 81,1; Висота: 76,5 дюйма; Пасажирський об'єм: 180 футів 3 ; Вантажний об'єм: 43 футів 3 ; Споряджена маса: 6270