Перша електрична версія Cadillac Escalade стартує приблизно від 130 000 доларів і надійде в продаж влітку 2024 року.
Чистий дизайн означає, що цей Escalade не базується на Chevrolet Tahoe або Suburban .
Стандартні функції включають кермо задніх коліс, 24-дюймові колеса та 55-дюймовий сенсорний дисплей.

Cadillac Escalade IQ 2025

Cadillac Escalade IQ 2025 виглядає інакше, чи не так?

Зміна доречна, враховуючи, що це перша повністю електрична модель Escalade, позначена суфіксом «IQ», який бренд використовував у своїх моделях електромобілів, таких як Lyriq і Celestiq . Гей, будь радий, що вони не назвали його "Ескаладік".




Escalade IQ продовжує тему дизайну цих автомобілів, як у вигляді курсиву L-подібного мотиву перед D-подібною стійкою, так і в тому, як його панель і задня частина створюють невелике світлове шоу, коли ви наближаєтеся.

Однак, будучи Escalade, IQ не залежить від витонченості чи стриманості. Вважайте, що він матиме більше 750 кінських сил, приблизно 450 миль запасу ходу та ціну близько 130 000 доларів, коли він надійде в продаж влітку 2024 року.

Деталі розміру та платформи Cadillac Escalade IQ 2025




Дизайн уособлює свободу від обмежень, накладених на звичайний Escalade через те, що він базується на Chevrolet Tahoe та Suburban. Натомість IQ базується на подібних засадах, як GMC Hummer EV і Chevrolet Silverado EV . Це означає, що 24-модульна акумуляторна батарея GM Ultium має ємність понад 200,0 кВт/год і здатність додавати 100 миль запасу ходу за 10 хвилин за допомогою нормально функціонуючого швидкого зарядного пристрою постійного струму (наголос на «належному»). Удома, де більшість людей заряджається найчастіше, IQ підтримує 19,2 кВт змінного струму, що додає приблизно 37 миль запасу ходу за годину.

Cadillac Escalade IQ 2025 review

Підвищуйте (або знижуйте) свій IQ

Порівняно з Escalade ESV, IQ довший як за колісною базою (136,2 дюйма), так і за загальною довжиною (224,3 дюйма). Він також ширший – 85,3 дюйма. Загальний розмір збільшився настільки, що стандартні 24-дюймові колеса виглядають оманливо маленькими.




Ці колеса відповідають розміру тих, що пропонуються на майбутній Silverado EV RST, і вони загорнуті в шини 275/50; це 35 дюймів гуми. Ця ймовірно значна маса контролюється амортизаторами MagneRide та пневматичними пружинами, які можуть підвищувати та опускати IQ на один та два дюйми відповідно.

Незважаючи на подібність розмірів, кермо заднього колеса IQ забезпечує діаметр повороту 39,4 футів, що трохи менше, ніж у стандартного Escalade з короткою колісною базою (39,7 футів). Для порівняння, діаметр повороту ESV з довгою колісною базою становить 43,3 фута.

Також з підручника Hummer EV є CrabWalk, де задні колеса обертаються в фазі з передніми, щоб рухати автомобіль по діагоналі. Тут ця функція називається Cadillac Arrival Mode, і її мета полягає в основному в тому, щоб похизуватися камердинером.

Потужність і прискорення Cadillac Escalade IQ 2025




Режим руху під назвою Velocity Max забезпечує 750 кінських сил і 785 фунт-фут крутного моменту. Представники Cadillac кажуть, що це залишається активним, а потужність залишається доступною, доки ви не зміните режими або не вимкнете ключ, що є бажаною зміною для автовиробників, які мають автомобілі, які забезпечують максимальну потужність лише на мить. У звичайному режимі їзди потужність становить 680 кінських сил і 615 фунт-фут крутного моменту.

Завдяки переднім і заднім двигунам, що приводять у дію всі чотири колеса, Cadillac заявляє, що розгін до 60 миль/год становить менше п’яти секунд у Velocity Max. Ми припускаємо, що цей час навряд чи буде меншим, щоб кинути виклик результату 4,3 секунди, який ми записали з Escalade V, оскільки IQ, безперечно, важитиме значно більше, ніж 6290 фунтів цього автомобіля. Представники Cadillac не сказали б, скільки ще, але ми вважаємо десь між вантажівкою GMC Hummer вагою 9640 фунтів і позашляховиком вагою 8660 фунтів.




IQ також матиме рейтинг буксирування 8000 фунтів, але ми пропонуємо прочитати про небезпеки буксирування за допомогою електромобіля, як ми перевірили .

Інтер'єр Cadillac Escalade IQ 2025

Звичайно, шестизначний Escalade не був би повним без демонстрації всередині. Те, що здається єдиним дисплеєм, який розтягується на 55 дюймів по діагоналі через всю приладову панель, насправді є двома екранами: один 35-дюймовий дисплей для водія та 25-дюймовий екран для пасажира, розділені, оскільки сторона пасажира поляризована, щоб водій міг Не відволікайтеся на це, коли автомобіль не припаркований.

Хоча прототип збірки, який ми бачили, не був повністю функціональним, екран і його вбудована інтеграція Google виглядали добре. На жаль, Apple CarPlay не підтримується, що з нашої точки зору є великою помилкою.




Також розчаровує відсутність фізичних перемикачів. Під цією комбінацією 55-дюймових екранів знаходиться ще один дисплей. На цьому 11-дюймовому сенсорному екрані ви регулюєте п’ятизонний клімат-контроль і навколишнє освітлення, а також двері, якщо вони обладнані функцією відкривання та закривання. Якщо ввімкнено, ця система може автоматично відкривати двері водія, коли відчуває ваше наближення, а радарна система у дверях зменшує ймовірність торкання іншим транспортним засобом або стіною у вашому гаражі.

Усі моделі Escalade IQ будуть оснащені капітанськими кріслами другого ряду та третім рядом з електроприводом 60/40. Доступний Executive Second Row додає задню центральну консоль із ще одним сенсорним дисплеєм, місце для зберігання речей, 12,6-дюймові монітори заднього підголівника з входами HDMI та капітанські крісла з підігрівом, вентиляцією та масажем. Існують навіть столики для зберігання. У такому оснащенні кількість динаміків AKG досягає 40 штук.