Ви помиляєтеся, якщо характеризуєте майбутнє оновлення Porsche Cayenne 2024 року в середині циклу як звичайну підтяжку обличчя, оскільки це більше схоже на трансплантацію серця й легенів у формі значних змін у багатьох силових агрегатах. Команда інженерів також замінила тазостегновий і колінний суглоби у вигляді суттєвих налаштувань шин і підвіски. Але це не геріатричне обслуговування. Їх краще розглядати як біонічні оновлення, призначені для вдосконалення стану Cayenne.

Cayenne 2024

Крім того, неможливо оцінити елементи косметичної підтяжки обличчя. Прототипи, на яких ми їхали, були ефектно закамуфльовані чорною фарбою з брязкальцем, аплікаціями від туші на фарах і стратегічно заклеєними задніми ліхтарями. Переглянуті світлодіодні фари та задні ліхтарі, таким чином, важко викликати захоплення, але один ключовий елемент вирізнявся в усьому цьому. Позицію Cayenne посилили шини більшого діаметру. Якщо говорити про позашляховики, вони становлять 31 дюйм, що робить їх трохи більше ніж на дюйм більшими, ніж раніше.




Це пояснювалося не покращенням бездоріжжя, а скоріше вищим рівнем комфорту кочення та механічним зчепленням завдяки більшій плямі контакту. Незважаючи на те, що розмір базових коліс змінюється від 19 до 20, багато коліс мають той самий діаметр, що й раніше, що означає не лише збільшення боковини, але й те, що шини також містять більше повітря, що, у свою чергу, дозволяє Porsche отримувати складні відсотки за рахунок зниження тиску в шинах. дрібка. Дійсно, прототипи застрягли, як липучки, але значною мірою відфільтрували найгірші текстури, які міг запропонувати грубий і вимучений асфальт найтісніших каньйонів Малібу.




Часткова заслуга йде на одну сходинку вище, оскільки тепер навіть базова модель стандартно оснащена адаптивними амортизаторами PASM. Cayenne з пневматичною рессорою піднялися ще на одну сходинку з переосмисленими пружинами, які мають дві камери замість трьох. Цей удаваний дефіцит насправді є кроком вперед, тому що амортизатори PASM тепер мають чіткі клапани регулювання відскоку та компресії, на відміну від поточного єдиного клапана, який намагається регулювати обидва. Результатом є набагато точніший контроль і можливість краще оптимізувати характеристики амортизації відповідно до обставин і вибору водієм режиму. Інші зміни включають зміни в систему рульового керування задньою віссю для підвищення маневреності та повторну оптимізацію системи розподілу крутного моменту для кращої динаміки.

Cayenne 2024 photo

Незважаючи на те, що вищевказані оновлення важливіші для повсякденної їзди, оновлені та оновлені силові агрегати є основною відмінністю. Було визнано необхідними серйозні зміни, щоб відповідати стабільному просуванню норм щодо викидів, але, як це часто буває з сучасними силовими агрегатами, стратегії управління двигуном, розроблені для більш повного спалювання палива, також мають тенденцію відкривати двері для більшої потужності. Ось такий випадок.




У нижній частині діапазону базовий 3,0-літровий V-6 з турбонаддувом Cayenne отримує 14-сильну потужність, створюючи 349 кінських сил замість поточних 335 поні. Збільшення крутного моменту ще помітніше: стрибок із 332 до 369 фунт-фут становить 11-відсоткове збільшення. Тим часом твін-турбо V-8, що приводить у дію безумний Turbo GT на вершині харчового ланцюга, скоро матиме 651 кінську силу замість лише 631. Його крутний момент залишається незмінним і становить 626 фунтів на фут, що вказує на ймовірний ліміт потужності для перехідна восьмиступінчаста коробка передач Tiptronic S.




Найбільші зміни відбуваються в середині діапазону. Cayenne S, який наразі оснащений неулюбленим 2,9-літровим твін-турбо V-6, що виробляє 434 кінські сили та 405 фунт-фут, повертається до своїх коренів V-8. Його новий короткотактний 4,0-літровий твін-турбо V-8 видає 469 коней і 443 фунт-фут, що майже на 10 відсотків більше кожного. Ми могли б згадувати про його вражаючу реакцію дросельної заслінки та легку прохідну потужність, але наші більш дитячі почуття цілком задоволені його характерним V-8 на холостому ході та громом, який він може посилати, відбиваючись від стін тунелю.




Тим часом містеру Споку в нас дуже подобається те, що Porsche зробив з E-Hybrid, який, по суті, є гібридом, що підключається від мережі. Загальна сукупна потужність трохи зросла з 455 до 464 кінських сил. Роль розстроєного 3,0-літрового турбо V-6 була зменшена, але було значно збільшено силу електричної частини силової установки. Електродвигун тепер забезпечує 174 кінські сили замість 134, і він підтримується значно більшою батареєю, тепер із загальною ємністю 25,9 кВт-год замість 17,9 кВт-год (приблизно 20,6 кВт-год для використання проти 14,3 кВт-год на поточному E-Hybrid). Переглянута система змішування гальм дозволяє рекуперативному гальмуванню зберігатися до повної зупинки, і під час нашого водіння потужність і плавність рекуперативного гальмування E-Hybrid справді показали помітне покращення.




Метою оновлення є покращення запасу ходу лише на електриці, розширена стійкість режиму EV та кращий бензиновий двигун, миль на галлон. Ми не можемо говорити про ефективність, і нові рейтинги EPA ще не доступні. Porsche припускає, що може подвоїти свій запас ходу за WLTP в Європі. Тут, у США, поточний запас ходу на електриці становить лише 17 миль. Ми не очікуємо подвійного збільшення, але бачимо 30 миль як явну можливість — достатньо, щоб зробити Cayenne E-Hybrid 2024 року набагато більш надійним PHEV. Крім того, він матиме можливість заряджатися швидше завдяки новому стандартному бортовому зарядному пристрою потужністю 11,0 кВт замість цьогорічного жалюгідного стандартного блоку на 3,6 кВт і тьмяного оновлення на 7,2 кВт, яке коштує 1230 доларів.




Porsche не залишив поза увагою інтер’єр. Cayenne отримає нову вигнуту приладову панель і центральний дисплей у стилі Taycan. 12,7-дюймовий приладовий дисплей чудовий, а поруч із ним стирчить перемикач коробки передач Taycan. Знайомий 12,3-дюймовий центральний сенсорний екран розташований праворуч, але саме тут, на щастя, проходить натхнення Taycan. Вентиляційні отвори трохи нижче націлені вручну, а під ними є фіксований набір перемикачів клімат-контролю, встановлених у невеликій скляній панелі, з центральною ручкою гучності, розташованою трохи позаду.




Однією з речей, які ми найбільше цінуємо, є кермо з приємними контурами, де диск керування режимами наразі можна отримати, лише замовивши Sport Chrono, входить у стандартну комплектацію. Тим часом пасажир отримує власний 10,9-дюймовий дисплей, який розташовано під кутом і поляризований, тому водій не може його бачити. Ідея полягає в тому, щоб дозволити передньому пасажиру передавати потокове відео, але нам ще не ясно, чи це пройде перевірку регуляторів США. Ще одна особливість у салоні: бездротова зарядна панель для мобільного телефону охолоджується.

Ціни та повний спектр специфікацій не будуть оприлюднені, доки не знімуть обгортки й Cayenne 2024 року не буде офіційно представлено пізніше цього року. Усе, що Porsche скаже на цьому етапі, це те, що ціни будуть «нарівні з попередньою моделлю з урахуванням обладнання». Це може бути кодом для можливо значного збільшення базового Cayenne, який тепер отримує стандартний PASM, світлодіодні матричні фари, 20-дюймові колеса, перемикач режимів на кермі та інші смаколики. Що стосується Cayenne S, то питання в тому, скільки коштує трансплантація V-8. І тоді є E-Hybrid, нова ціна якого відображатиме принаймні більшу батарею. Тим не менш, біонічно покращений Porsche Cayenne 2024 року має бути того вартий, і він точно коштуватиме набагато менше шести мільйонів доларів, чоловіче.