Dodge Challenger SRT Demon 170 2023 року — це 1025-сильний автомобіль, дозволений для вуличних перевезень, який сигналізує про кінець масл-карів V-8.
Для його чотиризначної потужності потрібен бензин E85, і з цим Dodge заявляє, що час чверті милі становить 8,91 секунди на швидкості 151 миль/год на підготовленій поверхні.
Demon 170 коштуватиме 100 361 долар, коли виробництво почнеться в липні цього року, але до 31 грудня заплановано лише від 2500 до 3000 примірників у США. Після цього він припиняє роботу V-8 Hellcats.

Red Dodge Challenger SRT hellcat

Додж не вірить у слова тата Рікі Боббі: «Якщо ти не перший, ти останній».

Відомий виробник масляних автомобілів гнався за задніми ліхтарями протягом своєї 100-річної історії. Dodge представив оригінальний Challenger 1970 року задовго до того, як Ford Mustang 1964.5 та Chevy Camaro 1967 року дали початок вечірці поні-карів. Порівняно з цими двома, термін виробництва Challenger скоротився. Перше покоління проіснувало лише до 1974 року. Друге існувало з 1978 по 1983 рік, але це був перероблений Mitsubishi Galant, про який пуристи Mopar воліють забути.

Третій хід Challenger відбувся у 2008 році , коли він був переосмислений із ретро-стилем і сучасним Hemi V-8. Хоча спочатку він не відставав від аналогічних Camaro та Mustang того часу , Dodge відстав, оскільки Chevy та Ford продовжували інвестувати у свої машини, роблячи їх сучаснішими та кращими в гонках на трасі.




У зв’язку з загрозою того, що потужний Challenger залишиться на останньому місці, Dodge розвернувся й прийняв іншу філософію продуктивності. Бренд зосередився на своїй багатій спадщині, подвоюючи пріоритети старої школи, такі як величезна кількість кінських сил і швидкий час на чверть милі.

Диявольський план Dodge розпочався з Challenger SRT Hellcat 2015 року . Оснащений 6,2-літровим двигуном V-8 із наддувом потужністю 707 к.с., він миттєво викрав корону потужності у своїх найпотужніших суперників у середовищі: Camaro ZL1 потужністю 580 к.с. і Mustang Shelby GT500 потужністю 662 к.с.

Dodge Challenger SRT hellcat

У наших руках розірваний Challenger розігнався до 60 миль/год за 3,6 секунди та промчав 1320 футів за 11,6 тактів зі швидкістю 126 миль/год. Починаючи з приблизно 60 000 доларів, його потужність, що конкурувала з гіперкарами, була відносною угодою. Його поява також збіглася з ґрунтовним оновленням для всіх Challenger , яке включало косметичні зміни, оновлені силові агрегати та покращений інтер’єр. Зокрема, Hellcat створив основу для ще більш божевільних варіантів SRT.




Наступним був Демон 2018 року . Обмежений річним тиражем 3300 примірників, він був спеціально створений для драг-рейсингу. Його також можна було їздити вулицею та включати заводську гарантію — і все це за 86 тисяч доларів. Його вдосконалений Hellcat V-8 не тільки виробляв 840 к.с. на паливі зі 100-октановим числом, але й міг зірвати чортове колесо. Dodge заявив про час чверті милі за 9,65 секунди на швидкості 140 миль/год на ідеально підготовленій поверхні. Це призвело до заборони NHRA, яку Додж охоче оприлюднив .

Hellcat Redeye з’явився в 2019 році, пропонуючи варіанти Charger і Challenger. У той час як двигун успадкував деталі від Demon, його нетерпимість до гоночного палива та зменшений потік повітря обмежили потужність на рівні 797 кінських сил. Версія Challenger, яку ми тестували, розганялася до 60 миль на годину за 3,6 секунди та пробігла чверть милі за 11,8 тактів на швидкості 125 миль на годину. Однак обидва показники віддзеркалюють не Redeyes, які коштують на 11 000 доларів США дешевше, що є доказом того, що шини можуть дуже багато.

У 2020 році Dodge представила 807-сильний Super Stock , фактично реінкарнацію Демона (без гальм трансмісії та налаштування гоночного палива). Він мав чотири радіальні опори Nitto NTO5R шириною 315 секцій і підвіску, налаштовану на передачу навантаження ззаду. Наклейка SS коштувала 82 790 доларів, а Dodge заявив, що пробіг чверть милі становить 10,5 секунди на швидкості 131 миль/год — знову ж таки на підготовленій поверхні.




Перенесімося вперед у 2023 рік. Це рік, якого боялися фанатики Dodge, оскільки він знаменує кінець епохи надмірностей бренду. На жаль, Hellcat V-8 буде покладено на відпочинок після майже десяти років роботи в багатьох пам’ятних Chargers і Challenger. Обидві моделі також досягають кінця виробничої лінії після цього року, щоб звільнити місце для електричних масл-карів.

Під час маршу смерті Dodge прощався зі своїми улюбленими звірами серією спеціальних випусків із семи частин «Останній дзвінок», яка почалася минулого серпня. Тепер представлено сьомий і останній автомобіль, і це найбожевільніший вуличний витвір, який коли-небудь виходив з лабораторії SRT. Це не тільки обурливо, але й є метафоричним середнім пальцем для критиків, які назвали Hellcats Доджа одновимірними.

Dodge Challenger SRT

Для бренду, який переписав книгу про кінські сили масл-карів, було б розчаруванням, якби вершина Hellcat V-8 не зламала чотири цифри. На щастя, коли справа доходить до показників потужності, Dodge не розчаровує. Ось чому для грандіозного фіналу він відродив прізвисько Demon і створив найкращий вуличний драгстер.




Візьміть участь у Challenger SRT Demon 170 2023 року. Він викликає неземні 1025 кінських сил і 945 фунт-фут крутного моменту від свого наддувного 6,2-літрового V-8. Щоб розкрити повну лють нового Демона, потрібен бензин E85, і ця паливна суміш зі 170-пробним етанолом надихає його назву. Навіть при спалюванні октану 91 новий двигун розвиває 900 кінських сил і крутний момент 810 фунт-фут.

Як і у випадку з попередником, новий Demon — автомобіль з номерами. Це також автомобіль, який не боїться бути образливим. Напис на вході його величезного капота читає Alcohol Injected . Якщо це не змусить вас щетинитись, шалений звук вихлопу 170-го повинен.

З E85 у баку та на повністю підготовленій поверхні за ідеальних умов, Dodge стверджує, що Demon 170 пробіг чверть милі за 8,61 секунди на 151 милі на годину та розігнався до 60 миль на годину лише за 1,66 секунди. Звичайно, на вулиці це буде не так швидко.

Очевидно, що 170 мав замінити старого Демона. Природно, новий автомобіль все ще може їздити на колесах, як видно на численних фотографіях у пресі та відеокліпах, опублікованих Dodge. 170 також можна оснастити парашутом через Direct Connection, місце для заводських деталей бренду. Який час бути живим.




Новий Demon все ще поставляється з опціями. Найдорожчим оновленням є доступні двокомпонентні колеса з алюмінію та вуглецевого волокна. Вони мають такий самий дизайн, як стандартний набір, але разом економлять 25 фунтів. Вони також коштують 11 495 доларів. Усі 170-і скинули 16 фунтів після того, як Dodge відмовився від розширювачів переднього крила старого Demon. Загалом обидва важать приблизно однаково, а нова машина важить 4275 фунтів.

Dodge буде продавати пакет вуличних шин для людей, які хочуть подорожувати своїм Демоном і підвищити свої шанси повернутися додому неушкодженим. Ми ще не знаємо, скільки коштуватиме комплект, так само як ми не знаємо, скільки коштує додати пасажирське сидіння. У минулому це був 1 долар. В іншому випадку 170 стандартно поставляється лише з сидінням водія, оббитим тканиною. Модель, у якій ми сиділи, мала обидва передні відра, загорнуті в доступну шкіру наппа. Решта інтер’єру виглядала так само, як і будь-який інший Hellcat Challenger з 2015 року.

Коли замовлення будуть відкриті цієї весни, Demon 170 2023 року стартуватиме від 100 361 долар (зверніть увагу на скарги на дилерські націнки, які ми майже напевно побачимо). Виробництво буде обмежено, але точна кількість не встановлена. Dodge сподівається випустити до 3000 примірників для США та ще 300 для Канади з початку виробництва в липні цього року до моменту, коли останній зійде з конвеєра 31 грудня.




Новорічна ніч знаменує собою кінець Hellcat V-8 і початок нової ери для Dodge. Хоча прощатися боляче, це була одна шалена поїздка.