«Скиньте свої одометри, коли дійдете до руля, що стоїть на невеликому пагорбі поруч із стежкою», — пролунав дзвінок по радіо. Можна подумати, що використовувати потенційно рухливу тварину як точку шляху було б нерозумним кроком, але довгорог був на своїй території. Він стояв непорушно (як це можуть робити тільки запаси) і злісно дивився на чергу пікапів Chevrolet Colorado ZR2 2023 року випуску, що шанобливо просувалися повз.
Очистившись, ми перевели наш ZR2 у режим Baja, опустили молоток і покрили каміння та бруд. Це був наш другий день атаки на дуже мінливий і нерівний рельєф позашляхової траси серії Best in the Desert Лас-Вегас-Рено, і новий ZR2 був повністю у своїй стихії. Стовби пилу виривалися з кузовів вантажівки, коли ми м’яли різними кам’янистими, мулистими та курними двоколійними стежками та мийними днищами, і ми помітили, що хихикаємо, коли головна вантажівка час від часу вигукувала «дорогу з хорошим рівнем», що змусило нас поставити під сумнів вживаність усіх трьох слів.
Colorado ZR2 попереднього покоління не впорався б з таким рельєфом, особливо з таким темпом. Звичайно, він також мав шини для бездоріжжя, пристойний кліренс, передній і задній диференціали з блокуванням і міцні амортизатори із золотниковими клапанами Multimatic DSSV, але основний Колорадо, на якому він базувався, не був чудовим вихідним матеріалом. Новий Chevrolet Colorado 2023 року явно кращий майже в усіх відношеннях, і це робить позашляховик ZR2 значно потужнішим і надійнішим.
Як виявилося, 2,9-дюймова колісна база Colorado тут має велике значення. GM по суті перемістив передню вісь вперед на таку величину відносно лінії шарнірів передніх дверей і сусіднього кріплення кузова, і це створило простір для набагато більших шин. 31-дюймова гума ZR2 останнього покоління виглядає мізерно поряд зі стандартними 33-дюймовими Goodyear Wrangler Territory Mud Terrains цього року, але масштаб цієї зміни також дозволить встановити 35-дюймові шини на прототип ZR2 Bison, який Chevy дражнив . в кінці стежки. Цього достатньо, щоб довести до сліз власника Tacoma , тому що сумнівна «підбірка кузова» необхідна, щоб підходити для шин такого ж розміру на цю вантажівку.
Шини більшого розміру дозволяють новому ZR2 перекочуватися по перехресним ярам, які могли б зачепити менші шини, а додатковий дюйм радіусу шини також становить один дюйм додаткового кліренсу нової вантажівки, що становить 1,8 дюйма, тепер 10,7 дюйма замість 8,9 дюйма. Решта приходить від ліфту припинення, але це більше ніж rejiggered пружини. Там також значний приріст у ході припинення; загальна передня частина збільшується з 8,7 до 9,9 дюймів, а весь надлишок розподілений на сторону стиснення. Ззаду загальний хід збільшується з 9,8 до 11,6 дюймів, а стиснення та відскок розподіляють щедрість. Додатковий хід означає менше падіння на дно та покращену здатність поступово поглинати нерівну місцевість, але це також призводить до кращої артикуляції повзання на валунах — і нашої рампи RTI.
Спереду кут під’їзду покращився з 30,0 градусів до здорових 38,3 градусів, оскільки трансформаційне розтягнення колісної бази було компенсовано аналогічним зменшенням переднього звису, щоб зберегти загальну довжину вантажівки. Передня панель зберігає характерні для ZR2 вирізи перед передніми шинами, щоб зробити кут під’їзду в цій важливій зоні ще більш агресивним, але вони чіткіше інтегровані в загальний дизайн, тому що потрібно менше різів, коли у вас тупий ніс. працювати з.
Додаткові значні зміни спостерігаються на спині. Нижні кріплення заднього амортизатора останнього ZR2 були розташовані дуже низько всередині. Вам довелося впоратися з трьома точками потенційного контакту, коли ви перетинаєте скелі, а не лише з диференціалом посередині. Звичайні моделі Colorado 2023 року розташовують їх ближче до листових ресор, але вони все ще всередині. У ZR2 з широкою колією є правильна відповідь: його задні амортизатори Multimatic DSSV тепер розташовані поза бортом листових ресор і рейок рами, а нижня частина кріплення щільно притиснута до опорної пластини гальм, як на Tacoma. Більше того, запасне колесо розташоване приблизно на 2,5 дюйма вище, і більше не виглядає так, ніби хтось забув закрутити його до кінця, дозволяючи йому тягнути дупу через канави.
Новий у Колорадо 2,7-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом був приємним сюрпризом, оскільки він потужно тягне та звучить потужно, особливо в режимі Baja, де восьмиступінчаста автоматична коробка передач охоче тримає передачі під потужністю та знижує передачу, коли гальмування. Висока потужність ZR2 становить 310 кінських сил проти 308 кінських сил у старого V-6, але крутний момент є великою відмінністю: 430 фунт-футів на крані при 3000 обертах на хвилину проти жалюгідних 275 фунт-футів на 4000 обертах старої моделі. . Ніхто не повинен оплакувати знятий з виробництва дизель, який втратив лише 369 фунт-футів і мізерну 181 кінську силу та обтяжив вас шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Цей новий унікальний силовий агрегат ZR2 на багато кілометрів кращий за обох попередників у всіх відношеннях.
Режим Baja, на який ми покладалися, є ексклюзивним для ZR2, і ви можете включити його як на двох, так і на чотирьох колесах. На додаток до більш агресивного перемикання передач, Baja також працює з вимкненим контролем зчеплення та стійкості, що дозволяє нам висунути хвіст і згуртувати вантажівку на крутих поворотах. Такий самий агресивний підхід у більш простому режимі Off-Road призводить до частого втручання ESC, меншого задоволення та смердючих задніх гальм. Режим Terrain, який обмежує швидкість вантажівки до 50 миль/год, є винятковим режимом бездоріжжя з приводом однією педаллю, який здається більш зручним для пересування по камінням, ніж на будь-якому електромобілі. Тут є режим буксирування/перетягування разом із інтегрованим контролером гальм причепа, що підходить ZR2 за 6000 фунтів замість минулорічних 5000 фунтів.
Всередині ZR2 явно кращий, ніж його попередник, виглядає більш індивідуально, ніж контейнер для запчастин. Як і інші комплектації, ZR2 має той самий 11,3-дюймовий сенсорний екран із вбудованим Google, а також логічно розташовані елементи керування клімат-контролем. Його прошита панель виглядає краще, ніж оббивка Z71, а декоративна вставка зі штучного камуфляжу приваблива. Сидіння здаються повнорозмірними, а не масштабом сім восьмих. Але в приміщенні також є найбільші недоліки ZR2. Зернистість та глянець приладової панелі та дверної панелі, що використовуються в оренді, не намагаються приховати твердий пластик вантажівки. Елементи керування фарами розташовані на сенсорному екрані, хоча й із відомим налаштуванням «Авто» та постійно присутнім значком доступу. У згаданому сенсорному екрані сховано занадто багато корисних речей, наприклад, скидання лічильника пробігу, за яким ми шукали, коли зрівнялися з биком.
Загалом, новий Colorado ZR2 — це те, чим не був його попередник: надзвичайно всебічна та потужна позашляхова вантажівка середнього розміру, яка працює на високому рівні та потребує невеликих грошей. Те, що він коштує лише на 1600 доларів більше, ніж торішня модель, відверто примітно. Toyota Tacoma TRD Pro більше не зрівняється, і Tacoma 2024 року доведеться зробити гігантський крок самостійно, щоб не відставати. Що щодо майбутніх Ford Ranger і Ranger Raptor ? Час покаже, але ще більш потужний ZR2 Bison чекає свого часу.
Технічні характеристики Chevrolet Colorado ZR2 2023
Тип автомобіля: передній двигун, задній/повнопривідний, 5-місцевий, 4-дверний пікап
ЦІНА
Base ZR2, $48 295; Desert Boss Special Edition, $58 285
ДВИГУН Двигун
із турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 16-клапанний рядний-4, алюмінієвий блок і головка, пряме вприскування палива Робочий об’єм
: 166 дюймів 3 , 2727 см 3
Потужність: 310 к.с. при 5600 об./хв.
Крутний момент: 430 фунт-фут при 3000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 131,4 дюйма
Довжина: 212,7 дюйма
Ширина: 76,3 дюйма
Висота: 81,8 дюйма
Пасажирський об’єм, вперед/назад: 58/43 футів 3
Споряджена маса ( C/D est): 5000 фунтів