Минуло вже кілька років з тих пір, як Blazer повернувся в лінійку Chevrolet, і ми все ще чухаємо голови, цікавлячись, для кого саме призначений цей дворядний позашляховик середнього розміру. Він коштує як кросовер преміум-класу, але не такий розкішний, як можна очікувати за 50 000 доларів. Він сформований так, щоб виглядати як Camaro, але не має продуктивності, щоб підтвердити цей зовнішній вигляд. І це точно не позашляховик з кузовом на рамі, на який багато хто сподівався, коли Chevy оголосив про повернення Blazer.
Але Blazer, мабуть, щось робить правильно, тому що за останні кілька років він тихенько набирає багато продажів, і незабаром з’явиться електричний варіант Blazer EV . Після тестування оновленого блейзера 2023 року в завантаженій комплектації RS ми нагадали, що він робить багато речей добре, навіть якщо його мета не зовсім зрозуміла.
Зміни 2023 року здебільшого косметичні та включають переглянуті фари та задні ліхтарі, новий дизайн коліс та більший екран інформаційно-розважальної системи. Хоча ми вважаємо, що дизайн екстер’єру занадто старанний, Blazer безперечно виглядає агресивно та спортивно, особливо, коли він виконаний у двоколірній схемі нашого тестового автомобіля RS, який мав колір Radiant Red Tintcoat ($495) у поєднанні з чорним. дах ($550). Додаткові 21-дюймові колеса ($1000) також сприяють його атлетичному вигляду — принаймні для кросовера середнього розміру.
Найкраща трансмісія Blazer, версія знайомого 3,6-літрового V-6 двигуна GM потужністю 308 к.с., теж ефективна, але виглядає застарілою, ніж конкуренти з турбонаддувом. Цей Blazer 2023 року, хоч і трохи повільніший за механічно подібну модель RS 2019 року, яку ми тестували , розганяється до 60 миль на годину за досить швидкі 6,6 секунди. Але його результат у 24 миль на галлон під час нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год виглядає не дуже добре порівняно з Hyundai Santa Fe. Кросовер такого ж розміру, який має 2,5-літровий рядний чотирициліндровий двигун потужністю 277 к.с., досяг 27 миль на галлон у тому ж тесті, а також розігнався до 60 миль на годину більш ніж на півсекунди швидше. Проте атмосферний двигун і дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач цього Blazer справді забезпечують швидку реакцію, про що свідчить час розгону від 5 до 60 миль/год за 6,6 секунди — як правило, рух з розвороту вимагає штрафу за часом, але не тут.
Blazer також пропонує турбо-четвірку, але це дещо слабкий 2,0-літровий агрегат потужністю 228 кінських сил. Це дійсно забезпечує економію палива, так що це може бути гідним компромісом для деяких покупців; наприклад, споріднений Cadillac XT5 із 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 237 к.с. , наприклад, досяг 29 миль на галлон у нашому тесті економії палива на шосе, але він значно повільніший до 60 миль/год за 7,6 секунди.
Blazer RS, який ми тестували, поставляється лише з шісткою, і характер двигуна добре відповідає спортивному іміджу цього рівня комплектації. Він має напрочуд агресивну ноту вихлопу, а двигун добре звучить, коли його штовхають. Крім того, тепер RS є єдиною моделлю, яка, якщо оснащена повним приводом, має вдосконалену установку подвійного зчеплення на задній осі, яка здатна забезпечувати розподіл крутного моменту.
Наше найбільше застереження щодо цієї моделі з ціною 51 660 дол. США – це вартість. Трохи менші, але набагато шикарніші компактні розкішні позашляховики, такі як Genesis GV70 і Volvo XC60 , можна придбати за порівняні гроші, і вони соромлять салон Blazer. А дворядні кросовери такого ж розміру, як Hyundai Santa Fe та Honda Passport, можна придбати на тисячі дешевше з еквівалентним рівнем оснащення. Приблизно за 40 000 доларів Blazer міг би мати більше сенсу, але за такою ціною ми просто залишилися думати про всі інші привабливі альтернативи.
З іншого боку, Blazer не має нічого спільного з Camaro. Яким би крутим не був спортивний кросовер на базі чудової платформи Alpha з поздовжнім двигуном General Motors, наразі це залишається нездійсненною мрією. Натомість платформа Blazer із поперечним розташуванням двигуна використовується спільно з Cadillac XT5 та GMC Acadia, не зовсім родові брати та сестри з точки зору задоволення від водіння. Chevy, однак, максимально використовує ці основи завдяки ретельному налаштуванню, оскільки педаль гальма міцна, контроль над кузовом хороший, а рульове управління досить точне. Blazer добре їздить, як він є, і його показники продуктивності на треку — 0,90 g на ковзанні та гальмівний шлях 165 футів на швидкості 70 миль/год — високі для цього сегменту. Але він не створений, щоб задовольнити водіїв так, як це можуть зробити найкращі позашляховики, орієнтовані на продуктивність.
Інтер’єр виглядає схожим на Camaro , з подібною панеллю приладів, дизайном вентиляційних отворів і рядом кнопок HVAC, що простягаються через приладову панель. Деякі з цих деталей не працюють так добре в позашляховиках із вищою їздою — наприклад, низько розташовані вентиляційні отвори продувають повітря на колінах — а суміш матеріалів залишає бажати кращого порівняно з такими ж позашляховиками за ціною, як Kia Telluride .
З іншого боку, Blazer не має нічого спільного з Camaro. Яким би крутим не був спортивний кросовер на базі чудової платформи Alpha з поздовжнім двигуном General Motors, наразі це залишається нездійсненною мрією. Натомість платформа Blazer із поперечним розташуванням двигуна використовується спільно з Cadillac XT5 та GMC Acadia, не зовсім родові брати та сестри з точки зору задоволення від водіння. Chevy, однак, максимально використовує ці основи завдяки ретельному налаштуванню, оскільки педаль гальма міцна, контроль над кузовом хороший, а рульове управління досить точне. Blazer добре їздить, як він є, і його показники продуктивності на треку — 0,90 g на ковзанні та гальмівний шлях 165 футів на швидкості 70 миль/год — високі для цього сегменту. Але він не створений, щоб задовольнити водіїв так, як це можуть зробити найкращі позашляховики, орієнтовані на продуктивність.
Найкраща трансмісія Blazer, версія знайомого 3,6-літрового V-6 двигуна GM потужністю 308 к.с., теж ефективна, але виглядає застарілою, ніж конкуренти з турбонаддувом. Цей Blazer 2023 року, хоч і трохи повільніший за механічно подібну модель RS 2019 року, яку ми тестували , розганяється до 60 миль на годину за досить швидкі 6,6 секунди. Але його результат у 24 миль на галлон під час нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год виглядає не дуже добре порівняно з Hyundai Santa Fe. Кросовер такого ж розміру, який має 2,5-літровий рядний чотирициліндровий двигун потужністю 277 к.с., досяг 27 миль на галлон у тому ж тесті, а також розігнався до 60 миль на годину більш ніж на півсекунди швидше. Проте атмосферний двигун і дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач цього Blazer справді забезпечують швидку реакцію, про що свідчить час розгону від 5 до 60 миль/год за 6,6 секунди — як правило, рух з розвороту вимагає штрафу за часом, але не тут.
Blazer також пропонує турбо-четвірку, але це дещо слабкий 2,0-літровий агрегат потужністю 228 кінських сил. Це дійсно забезпечує економію палива, так що це може бути гідним компромісом для деяких покупців; наприклад, споріднений Cadillac XT5 із 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 237 к.с. , наприклад, досяг 29 миль на галлон у нашому тесті економії палива на шосе, але він значно повільніший до 60 миль/год за 7,6 секунди.
Blazer RS, який ми тестували, поставляється лише з шісткою, і характер двигуна добре відповідає спортивному іміджу цього рівня комплектації. Він має напрочуд агресивну ноту вихлопу, а двигун добре звучить, коли його штовхають. Крім того, тепер RS є єдиною моделлю, яка, якщо оснащена повним приводом, має вдосконалену установку подвійного зчеплення на задній осі, яка здатна забезпечувати розподіл крутного моменту.
Наше найбільше застереження щодо цієї моделі з ціною 51 660 дол. США – це вартість. Трохи менші, але набагато шикарніші компактні розкішні позашляховики, такі як Genesis GV70 і Volvo XC60 , можна придбати за порівняні гроші, і вони соромлять салон Blazer. А дворядні кросовери такого ж розміру, як Hyundai Santa Fe та Honda Passport, можна придбати на тисячі дешевше з еквівалентним рівнем оснащення. Приблизно за 40 000 доларів Blazer міг би мати більше сенсу, але за такою ціною ми просто залишилися думати про всі інші привабливі альтернативи.
2023 Chevrolet Blazer RS AWD
Тип автомобіля: передній двигун, передній/повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $47 095/$51 660
Опції: пакет Driver Confidence II (адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, сидіння Safety Alert, камера заднього виду з монітором кругового огляду), $1375; 21-дюймові колеса, $1000; Пакет Enhanced Convenience (кермова колонка з електроприводом нахилу та телескопічна, передні сидіння з вентиляцією, задні сидіння з підігрівом, налаштування пам’яті), 950 доларів США; чорний двоколірний дах, 550 доларів; Сяюча червона фарба Tintcoat, 495 доларів США; Пакет оптимізації зберігання (органайзер на передній консолі, складний органайзер для багажного відділення), 195 доларів США
ДВИГУН
DOHC 24-клапанний V-6, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива
Робочий об’єм: 223 дюймів 3 , 3649 см 3
Потужність: 308 к.с. при 6700 об./хв.
Крутний момент: 270 фунт-фут при 5000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,6-дюймовий вентильований диск/12,4-дюймовий вентильований диск
Шини: Continental CrossContact LX Sport
265/45R-21 104V M+S TPC Spec 3115MS
РОЗМІРИ
Колісна база: 112,7 дюймів
Довжина: 191,8 дюймів
Ширина: 76,7 дюймів
Висота: 67,0 дюймів
Пасажирський об’єм, передній/правий: 56/52 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 64/31 футів 3
Споряджена вага: 4310 фунтів