General Motors, а також Ford і Rivian нещодавно оголосили про те, що в майбутньому вони приймуть північноамериканський стандарт зарядки Tesla (NACS) , щоб їхні клієнти могли мати прямий доступ до найбільшої мережі зарядки електромобілів у США. Цього року Tesla не тільки встановила 58% нових швидкісних зарядних пристроїв постійного струму в США , але й комбінований порт і роз’єм NACS компактніший, ніж глобальне рішення CCS.
На жаль, Chevrolet щойно підтвердив, що його новий громіздкий пікап Silverado EV отримає лише порт Tesla, який надасть йому прямий доступ до Supercharger для моделі 2025 року. Попри всю халепу навколо впровадження NACS від GM, Ford і Rivian, це не станеться миттєво, і зарядні порти Tesla будуть серйозно встановлені на їхніх електромобілях не раніше кінця 2024 року.
Chevy детально описав ціну на електромобіль Silverado EV і додаткові комплектації, подаючи тести на драйв і попередній перегляд електричного пікапа Gorilla вагою 8500 фунтів, який буде доставлено автопаркам протягом наступних кількох тижнів. Комплектація з гігантським акумулятором ємністю 200 кВт/год коштує від 77 905 доларів США та має приблизно 450 миль запасу ходу за EPA на зарядці.
Незважаючи на те, що Chevy Silverado EV пропонує швидку зарядку, а тести показали, що він може підтримувати швидкість заряджання понад 200 кВт, все одно знадобиться досить багато часу, щоб зарядити його гігантську батарею навіть на найпотужніших зарядних пристроях постійного струму, доступних на даний момент. Зарядка протягом ночі вдома від звичайних розеток може тривати від 10 до 20 годин, також залежно від напруги. Мати прямий доступ до Tesla Superchargers було б чудово для вантажівки з такою гігантською батареєю, але до Chevy Silverado EV 2025 модельного року власникам доведеться задовольнятися адаптерами.