Chevy Trax 2024 року — один із небагатьох нових автомобілів за останній час, який значно дешевший за модель, яку він замінює. Починаючи з 21 495 доларів США, новий Trax коштує на 1 400 доларів менше, ніж модель 2022 року , і тепер він є базовим автомобілем Chevy. Фактично, це найдешевший автомобіль, який General Motors продає в США. Навіть повністю завантажений новий Trax коштує менше 27 000 доларів. Ми не хочемо це говорити, але це дешево за сьогоднішніми стандартами нових автомобілів.
Це переосмислення Trax від середнього субкомпактного кросовера до цінового лідера, орієнтованого на вартість, схоже на те, що зробив Nissan кілька років тому, коли замінив Juke на Kicks . Ця категорія дешевих автомобілів, до якої також входять Kia Soul і Hyundai Venue , надає перевагу внутрішньому простору та особливостям, а не типовим позашляховикам, таким як додатковий повний привід і міцний стиль (якщо ви хочете це, Chevy із задоволенням продасть вам Першовідкривач ). Усі вони починаються з низького діапазону від 20 000 доларів і стандартно оснащені переднім приводом і Apple CarPlay. Це нове обличчя основного транспорту.
Краще всередині та зовні
За цими критеріями новий Trax виглядає успішним. Значно довша, нижча та ширша за старий, незграбно високий Trax, нова модель із гарними пропорціями має майже універсал. Базова модель LS виглядає пішохідно з її ковпаками і відсутністю яскравої обробки, але рівні комплектації LT, RS і Activ є відносно стильними завдяки красивим колесам, цікавим формам фар і задніх ліхтарів і характерній обробці решітки спереду. Також доступні кілька яскравих кольорів фарби.
Витягнута форма Trax також приносить користь всередині, оскільки простір для ніг ззаду та вантажний простір значно збільшено завдяки різко подовженій колісній базі та ширшій колії. Chevrolet також вдалося створити рівну підлогу в задній частині, зробивши середнє сидіння зручним для коротких поїздок. Це може бути популярним вибором для водіїв Uber. Аналогові датчики та 8,0-дюймовий сенсорний екран є стандартними, але додатковий блок цифрових приладів і 11,0-дюймовий центральний екран надають Trax достатній обсяг дисплея для автомобіля цього класу.
Нам не надто прикро ставляться до дешевих матеріалів інтер’єру Trax, враховуючи низьку ціну. Пластик твердий і дряпається, але ключові частини — панель приладів, дверні панелі та оббивка — принаймні мають деякі цікаві текстури, щоб вони не виглядали надто недорогими. Сидіння за кермом низьке та схоже на автомобіль, що є приємною зміною порівняно зі сидіннями, схожими на крісло, у багатьох вищих конкурентів Trax, включаючи власний Trailblazer від Chevy.
Досвід водіння відповідає вимогам
Trax 2024 року також їздить як економний автомобіль, що непогано. Ход і керованість налаштовані належним чином — досить м’які пружини, щоб було комфортно на нерівній дорозі, водночас забезпечуючи достатню амортизацію, щоб контролювати крен кузова під час штовхання. Відсутність кермового керування в центрі є розчаруванням, однак, і ми б віддали перевагу швидшому співвідношенню для невеликого, відносно легкого автомобіля (3000 фунтів, згідно з Chevy). Якщо ви вважаєте, що комплектація RS пропонує будь-які динамічні оновлення, подумайте ще раз, оскільки вона механічно ідентична іншим, за винятком 18-дюймових (1RS) або 19-дюймових коліс (2RS).\
Єдиним силовим агрегатом є 1,2-літровий рядний трицилиндровий двигун з турбонаддувом і шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Його 137 кінських сил мізерні, але крутний момент у 162 фунт-фут обертається на низьких обертах, і Trax має достатньо потужності, щоб вийти зі свого шляху. Трициліндровий має виразний дзвін, а турбо-лаг мінімальний. Єдиною справжньою проблемою є млява трансмісія, яка не перемикається на нижчу передачу так швидко, як хотілося б. Тим не менш, ми б все одно взяли його замість CVT будь-якого дня. Економія палива оцінюється в 30 миль на галон у змішаному режимі, що не так добре, як у компактних автомобілів, таких як Honda Civic, але приблизно на рівні для кросовера такого розміру.
Таке відчуття, що останнім часом ми отримуємо все менше і менше за наші важко зароблені гроші, що робить законно недорогу нову машину все більш привабливою пропозицією. Trax не особливо привабливий чи витончений, але його приваблива ціна знижує очікування до такого рівня, що ми можемо оцінити те, що він дійсно пропонує: просторий салон, вражаючий вміст функцій і гарний зовнішній вигляд. Chevy очікує, що Trax стане його третьою моделлю-бестселером після Silverado та Equinox , і ми не бачимо жодних причин сумніватися в цьому. З огляду на те, що кращі комплектації коштують менше 25 000 доларів США, стає зрозуміло, що низька ціна Trax є найпопулярнішою перевагою, і майже кожен може погодитися, що цінність має універсальну привабливість.
Технічні характеристики 2024 Chevrolet Trax
Тип автомобіля: передній двигун, передній привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
LS: $21 495; 1RS, 23 195 доларів США; LT, 23 395 доларів США; 2RS, 24 995 доларів США; Актив, 24 995 дол
ДВИГУН Двигун
із турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 12-клапанний рядний 3, алюмінієвий блок і головка, пряме вприскування палива. Робочий об’єм
: 73 дюймів 3 , 1193 см 3
Потужність: 137 к.с. при 5000 об./хв.
Крутний момент: 162 фунт-фут при 2500 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
6-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 106,3 дюйма
Довжина: 178,6 дюйма
Ширина: 71,7 дюйма
Висота: 61,4
дюйма Пасажирський об’єм, передній/правий: 53/45 футів 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 54/26 футів 3
споряджена маса ( C/D est) : 3000-3100 фунтів
ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 8,8 с
1/4 милі: 16,5 с
Максимальна швидкість: 115 миль/год