Одним із найпопулярніших сегментів у світі автомобілів на даний момент є невеликі розкішні кросовери, і 2023 XT4 — це спроба Cadillac скористатися цим. Він відрізняється привабливим зовнішнім дизайном і просторим салоном. Багато бажаних функцій входять у стандартну комплектацію, завдяки чому XT4 виглядає вигідним серед таких конкурентів, як Audi Q3 , BMW X1 і Mercedes-Benz GLA-класу . Але кросовер Caddy також страждає від деяких компромісів. Він не такий преміальний, як ті німецькі позашляховики, якість матеріалів салону нагадує якість Chevy.
Його вертикальне положення дає йому більше відчуття SUV за кермом, ніж деякі інші в цьому швидко зростаючому класі, але його 235-сильний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом забезпечує лише прийнятну продуктивність. Якщо блискучий спортивний седан CT4-V Blackwing , який стоїть на протилежному кінці салону Cadillac , змушує вас очікувати від XT4 олімпійської атлетики, подумайте ще раз. Навіть найвища комплектація Sport не в змозі забезпечити гострі відчуття від водіння. Зрештою, XT4 – це дорогий на вигляд компактний кросовер із великою кількістю місця, посередніми меблями та просто середньою продуктивністю.
Найменший кросовер Cadillac тепер стандартно оснащений системою моніторингу сліпих зон і попередженням про поперечний рух ззаду. Також доступні два нові кольори, щоб прикрасити екстер’єр 2023 XT4: сяюче червоне тонування та сріблясто-сріблястий металік.
Моделі Premium Luxury і Sport коштують майже однаково, але оскільки перша не відповідає своїй назві, а друга краща в їзді, ми рекомендуємо XT4 Sport. Він має унікальний дизайн коліс, затемнене зовнішнє оздоблення та ексклюзивні акценти в інтер’єрі. Модель Sport також має підвіску з адаптивними амортизаторами та передні сидіння з кращою опорою. До цього ми додамо пакет «Комфорт і зручність» (шкіряний салон, передні сидіння з вентиляцією та масажем тощо) і виберемо підвіску Active Sport (адаптивні амортизатори), щоб уникнути 20-дюймових коліс, що знижують якість їзди, які потрібні для пакет Sport Dynamics.
Під капотом усіх XT4 знаходиться чотирициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 235 кінських сил. Він поєднується з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім або повним приводом. XT4 Sport 2019 року, який ми тестували, розганявся до 60 миль/год за тьмяні 7,8 секунди — на 1,5 секунди позаду X1. Незважаючи на різницю, XT4 відчував себе жвавим у місті та при виїзді на шосе. Ігноруйте твердження Cadillac про спортивність XT4. Це більше схоже на бульварний крейсер, ніж на спортивний автомобіль.
Поїздка в порядку, поки дорога відносно гладка. Нерівні ділянки асфальту викликають велику кількість вібрацій і різких ударівв салоні, особливо під час їзди на додаткових 20-дюймових колесах. Кермове управління так само розчаровує, і воно не є ані чуттєвим, ані прямим у своїй дії. Єдиним вирішальним елементом керування XT4 є його гальма, завдяки яким наш тестовий автомобіль знизився зі швидкості 70 миль/год у нашому тесті на аварійну зупинку за 172 фути з однією з найжорсткіших педалей гальма, які ми зустрічали.
Незважаючи на можливість відключення циліндра, що економить паливо, XT4 заробляє цілком середні оцінки економії палива EPA, а варіанти з переднім приводом досягають 30 миль на галон на шосе. Під час нашого реального тесту на економію палива на шосе наш повнопривідний тестовий автомобіль витримав лише 27 із своїх 29 миль на галлон, визначених EPA.
Інтер’єр XT4, незважаючи на комфортний і просторий, не такий висококласний, як ми очікуємо в цьому преміальному сегменті. Панель приладів і верхні дверні панелі покриті прошитою штучною шкірою, але нижче на дверях і центральній консолі зберігається дешевший пластик із гострими краями. Кнопки та перемикачі виглядають і відчуваються так, ніби вони, ймовірно, будуть розділені з менш дорогими пропозиціями в портфоліо General Motors. Місця чудово для пасажирів на передньому сидінні та пристойно на задньому сидінні. Як і у випадку з пасажирським відділенням, вантажне відділення XT4 просторе.
За заднім сидінням XT4 ми розмістили шість наших ручних валіз, а зі складеними спинками сидінь нам вдалося помістити 18 — трохи більше, ніж у менших конкурентів, таких як Mini Cooper Countryman .. Якщо ви шукаєте невеликий позашляховик, який може перевозити вантаж, як більший, варто звернути увагу на Volvo XC40 , який вміщує 23 ручні валізи.