Коли Ford Mustang шостого покоління дебютував у 2013 році, він одразу привернув увагу своєю найдоступнішою версією – 2,3-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом. Це був перший серійний Mustang з рядним чотирициліндровим двигуном, що зробило його одним із найдоступніших масл-карів у США .
Однак ідея рядного чотирициліндрового двигуна в такому масл-карі, як Ford Mustang, розчарувала багатьох пуристів, для яких у масл-кара не повинно бути нічого меншого за вісім циліндрів.
Однак, незважаючи на те, що він має нетрадиційний двигун для маслкара, більше 53 відсотків власників Mustang вибрали EcoBoost. Це доводить, що чотирициліндровий двигун добре окупився для Ford, незважаючи на те, що це не одна з найпотужніших версій Mustang .
Але питання залишається відкритим – чи є EcoBoost Mustang маслкаром? Ми придивляємося до найдоступнішої версії культового маслкара Ford і розповідаємо, чому він гідний називатися «справжнім маслкаром».
Ford Mustang EcoBoost підтримує високий фактор захоплення
Двигун Ford Mustang EcoBoost High Performance EditionФорд
Ford Mustang EcoBoost отримав свій 2,3-літровий двигун з турбонаддувом від нині неіснуючого Focus RS, який широко називають одним із найкращих гарячих хетчбеків, які коли-небудь продавалися в США. Чотирициліндровий двигун з турбонаддувом у Mustang EcoBoost видає 310 к.с. і 350 фунт-фут. Проте з додатковим пакетом High-Performance вихідна потужність зростає до 332 к.с. – майже аналогічно заявам Focus RS з таким же двигуном.
2,3-літровий двигун EcoBoost Ford Mustang вже вважався хорошим через низьку потужність. З додатковим пакетом High-Performance його достатньо для енергійної їзди на вищих обертах.
Велика частина потужності доступна в діапазоні 2500-5300 обертів на хвилину, що робить його набагато більш керованим на нижчих обертах, ніж Coyote V8. У той час як EcoBoost пропускає глибокий гуркіт Coyote V8, опціональний вихлоп з активними клапанами є дуже гучним, щоб потішити ваш слух.
Mustang EcoBoost досить швидкий для Drag Strips
Шильдик двигуна Ford Mustang EcoBoost High Performance EditionФорд
Маючи майже на 100 к.с. менше, ніж у Mustang GT, можна подумати, що двигун EcoBoost у Ford Mustang недостатньо захоплюючий, щоб віддати належне поні-кару. Однак Mustang EcoBoost стверджує, що розганяється до 60 миль/год з місця менш ніж за п’ять секунд з 6-ступінчастою механічною коробкою передач і за 4,5 секунди з 10-ступінчастою автоматичною.
Порівняйте ці показники прискорення з Mustang з Coyote V8, Mustang EcoBoost лише на півсекунди повільніший. Отже, якщо ви збираєтеся виїхати на Mustang EcoBoost на рівну смугу і перевірити його показники прискорення, ви не розчаруєтеся.
Так, Mustang EcoBoost може бути не таким швидким, як Mustang GT , і можна подумати, що першому не вистачає драми 5,0-літрового Coyote V8. Однак завдяки покращеній підвісці та 19-дюймовим каучукам, які доступні в опціональному пакеті High-Performance, Mustang EcoBoost не поступається GT, коли йдеться про керованість.
Mustang EcoBoost зберіг вигляд Pony Car
Зовнішній вигляд Ford Mustang EcoBoost High Performance Edition у формі трьох чвертейФорд
Ford — один із тих небагатьох виробників автомобілів, які з часом витончено вдосконалили свої маслкари , залишивши задоволеними як пуристів, так і молодих фанатів своєю мовою дизайну. Mustang є одним із таких автомобілів, який зберігає традиційні переваги маслкара.
Традиційно маслкар визначається довгим капотом і гуркотливим двигуном V8 під ним, який передає потужність на задні колеса. Mustang EcoBoost не має однієї з цих переваг, оскільки замість 5,0-літрового Coyote V8 у Mustang GT має чотирициліндровий двигун з турбонаддувом . Однак він зберігає інші елементи, що надає йому відчуття та вигляд справжнього синього американського маслкара.
Ще один аспект, який змушує нас вірити, що Ford Mustang EcoBoost — це задоволення для любителів масл-карів, — це вибір трансмісій. Як і Mustang GT з двигуном V8 , Mustang з турбонаддувом доступний як з 6-ступінчастою механічною, так і з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. У той час, коли інші автовиробники відмовляються від інструкцій для своїх спортивних DCT, Mustang, навіть у версії EcoBoost, пропонує справжнє задоволення від ручного перемикання передач.
Чи виправдовує 4-циліндровий двигун EcoBoost назву Mustang?
Вигляд спереду Ford Mustang EcoBoost High Performance EditionФорд
Ford підняв багато брів, коли він випустив Mustang EcoBoost, оскільки багато людей вважали, що чотирициліндровий двигун з турбонаддувом не підходить для таблички Mustang. Однак завдяки кращим характеристикам порівняно з 3,7-літровим Cyclone V6, який зараз знято з виробництва, і не надто відстаючи від Coyote V8, EcoBoost виявився абсолютною перлиною.
Для тих, хто вважав, що EcoBoost Mustang не надихає та не має харизми масл-кара, Ford додав речей, запропонувавши додаткові пакети. Завдяки додатковим перевагам, що підвищують продуктивність, Mustang EcoBoost почувається так само добре, як і будь-який інший традиційний маслкар для дорожніх махінацій. Дехто все ще може вважати, що йому не вистачає потужності V8, але чотирирядний Mustang із пакетом High-Performance може бути таким же маслкаром, як GT, якщо не кращим.