Toyota 2000GT — це класичний автомобіль, який іноді пролітає під радаром. Автомобіль спочатку був розроблений Toyota як суперник Jaguar E-Type, справді, є схожість у їхньому стилі. Однак 2000GT влив свіжу енергію в автомобільну промисловість Японії. Який протягом багатьох років здавався лише здатним створювати практичні та імітаційні транспортні засоби. Однак 2000GT показав світові, що Японія може створювати високопродуктивні автомобілі. Деякі навіть кажуть, що це перший в історії Японії суперкар . Це робить 2000GT ідеальною класикою для редукторів у всьому світі.

Toyota 2000GT

Це, звичайно, дорога машина 2023 року. Але така, яка заслуговує на велику увагу та любов. Звичайно, 2000GT також був зіркою Джеймса Бонда, лише додаючи слави та цінності цього справді виняткового великого туристичного автомобіля. Не дивно, що 2000GT продається за великі гроші на аукціонах .

Мабуть, найвідомішим аспектом 2000GT є те, що він був кінозіркою в дуже особливій формі. Він з’явився у франшизі про Джеймса Бонда у фільмі 1967 року « Живеш лише двічі» , багато з яких насправді було знято в Японії. Це побачило дві спеціальні топлес моделі, створені для фільму, за кермом яких у фільмі була «дівчина Бонда» Акі, яку зіграла Акіко Вакабахяші. Використання 2000GT у фільмі про Бонда було одним із найбільш натхненних застосувань продакт-плейсменту в той час.




Глядачі не знали, хто побудував автомобіль у фільмі. Але коли вони зрозуміли, що це Toyota, відвідування місцевих дилерських центрів у Токіо різко зросло. Дивно, але спочатку для фільму призначався Chevrolet Camaro . Це до того, як Сачіо Фукузава переконав режисера Льюїса Гілберта використовувати японську машину. Безумовно, це рішення окупилося з лишком. Як і слід було очікувати, моделі Toyota 2000GT з відкритим верхом – це автомобілі, які Toyota цінує, одна з них знаходиться в музеї Toyota Kaikan у місті Тойота.




Toyota 2000GT, звичайно, не важкий автомобіль, особливо в порівнянні з сучасними. Споряджена вага 2000GT становить лише 2469 фунтів. Це на дотик легше, ніж E-Type 4.2, який важить 2579 фунтів. 2,0-літровий рядний шестициліндровий двигун, перетворений Yamaha на двигун спортивного автомобіля, є тим, що приводить в дію 2000GT. Часто забувають, що Y amaha відіграла величезну роль у розробці 2000GT . Цього двигуна достатньо, щоб дати двигуну 148 к.с., хоча 2,3-літрова рядна шістка видає 138 к.с. для 2000GT. З точки зору того, як він вів, 2000GT запропонував досить вражаючу керованість.

Toyota 2000GT interior

2000GT також хвалять за чуйність двигуна та швидкість керування. 2000GT чудово реагує на команди водія, хоча вам доведеться витрачати більше часу на нього порівняно з більш сучасним еквівалентом. Але 2000GT – це справжня машина для водія з достатньою врівноваженістю в поворотах і достатньою різкістю для прямого руху. Примітно, що насправді було виготовлено лише 337 звичайних серійних екземплярів 2000GT. Це робить його одним із найрідкісніших японських автомобілів в історії. Це тільки додає містики, що стоїть за цим. Однак керованість і двигун довели, що японські виробники можуть створювати потужні автомобілі.




E-Type часто був головним суперником 2000GT , і це не дарма. Стиль неймовірно схожий. Включає в себе класичний стиль gran turismo, яким прославився E-Type. Дійсно, дизайнера Сатору Нозакі безпосередньо надихнув E-Type. 2000GT має плавний плавний кузов і висувні фари. Вони обрамляють решітку радіатора, схожу на ту, що була на Toyota Sports 800. Бампери також були мінімальними, щоб автомобіль був максимально гладким і елегантним. Навіть із піднятими фарами 2000GT був витвором мистецтва.

Проте продуктивності було більш ніж достатньо, щоб протистояти Jaguar E-Type та іншим конкурентам з Європи. У 1967 році компанія Road & Track заявила, що 2000GT був «одним із найбільш захоплюючих і приємних автомобілів, які ми їздили». Яскрава похвала, яка зробила б Toyota в Японії дива. Це був тривожний дзвінок для Європи, що Японія приходить .




2000GT цілком очевидно одна з найкращих Toyota, коли-небудь зроблених. Він має справді культовий стиль, достатню потужність і дуже хорошу керованість. Це також історично важливо. Його вважають першим японським суперкаром, який показав Європі, що Японія може створювати веселі та практичні автомобілі. Оскільки випущено так мало, ці автомобілі регулярно приносять понад 1 мільйон доларів . Тож якщо вам пощастить навіть побачити один із них у дикій природі, то насолодіться цим моментом.