Незважаючи на те, що Lexus NX 2023 року випуску — це більше, ніж просто оновлена ​​Toyota RAV4 — автомобіль, на якому він базується, — він не відповідає тим самим стандартам, що й європейські кросовери, з якими він конкурує. Не зрозумійте нас неправильно: його висококласний дизайн і гарно обладнана кабіна виглядають і відчуваються як частина розкішного позашляховика.

LexusNX350h 4 matic review

Щоб надати NX якомога більшої привабливості, Lexus пропонує йому не менше ніж чотири різні силові агрегати, включаючи гібрид, що підключається від електромережі, потужністю 302 кінські сили. Проблема полягає в тому, що ніхто не приносить задоволення від керування, як такі конкуренти, як Audi Q3 , BMW X1 або Mercedes-Benz GLA-класу— і для нас задоволення від водіння має більшу вагу, ніж практичність чи економія палива. Для всіх інших NX, безсумнівно, сумлінно служитиме під час щоденних поїздок на роботу, у вихідні та святкових подорожей.




NX починається з менш ніж 40 000 доларів, але ця базова модель може здатися занадто спартанською для деяких покупців розкоші. Вибір середнього класу NX350 забезпечує 2,4-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 275 к.с. з турбонаддувом, який пропонує більш відповідну продуктивність. Ми б запропонували додати пакет Luxury, який включає обладнання преміум-класу, наприклад більший 14,0-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи, стьобану шкіряну оббивку, хмарну навігацію, оновлене внутрішнє освітлення, 20-дюймові колеса, регульовану в чотирьох напрямках поперекову підтримку для водія та адаптивні фари. Для покупців, які шукають більш загрозливий зовнішній вигляд і більше оновлень продуктивності, NX350 F Sport має аналогічну ціну та також доступний з пакетом Luxury.

LexusNX350h 4 matic 2023

2023 NX має чотири варіанти трансмісії. Базова модель NX250 оснащена 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 203 к.с., тоді як NX350 оснащена 2,4-літровим двигуном з турбонаддувом потужністю 275 к.с. обидва оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, але в той час як NX250 може мати передній або повний привід, NX350 має стандартний повний привід. У меню є два різних варіанти гібрида, починаючи з NX350h, який поєднує два електродвигуни з 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном на 239 кінських сил. Більш цікавим варіантом є NX450h+, який запозичив свою гібридну силову установку потужністю 302 к.с. від RAV4 Prime .




Під час нашого тестування найпопулярніший NX450h+ розганявся до 60 миль/год за 5,6 секунди, а NX350h — за 7,6 секунди .щоб здійснити той самий подвиг. Обидва гібриди стандартно оснащуються повним приводом. Наш перший тест-драйв був із NX350 середнього класу, який досить швидко розігнався до 60 миль/год за 6,6 секунди. Хоча він не вразив нас своєю майстерністю керування, ми відзначили, що їзда NX була сумісною, і з достатніми підштовхуваннями ми змогли створити кілька усмішок на задній дорозі. Комплектація F Sport оснащена адаптивною системою підвіски, яка покращує їзду та забезпечує трохи більше врівноваженості, але навіть у цьому випадку NX не в такому ж стані, як BMW X1, коли атакує звивисте асфальтове покриття.




За даними EPA, найбільш економічною моделлю NX є гібридний NX350h, який отримав оцінки 41 миль на галон у місті та 37 миль на галон на трасі. Початковий рівень NX250 оцінюється як 26 миль на галон у місті та 33 милі на галон на шосе, а NX350 з турбонаддувом – 22 милі на галон у місті та 29 миль на галон на шосе. Підключається гібрид NX450h+ розрахований на 38 миль на галон у місті та 33 милі на галон на шосе, а EPA оцінює, що його акумуляторна батарея містить достатньо електронів, щоб забезпечити до 37 миль пробігу лише на електриці, перш ніж потребуватиме підзарядки. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год повнопривідний NX350 показав 28 миль на галон, а гібридний NX350h показав лише 34 милі на галон.

LexusNX350h 4 matic

У цьому поколінні NX дизайн кабіни робить великий стрибок вперед із сучасним виглядом і вишуканими матеріалами. NX пропонує одну з найбільш просторих салонів у сегменті розкішних субкомпактних кросоверів, з трохи більшим простором для пасажирів на задньому сидінні та більшим простором для багажу зі складеними задніми сидіннями, ніж у багатьох його конкурентів. Додаткові функції включають панорамний люк, підігрів задніх сидінь, систему зовнішнього внутрішнього освітлення з 64 різними кольорами та оздоблення з чорного дерева з відкритими порами.




Усі моделі NX оснащені інформаційно-розважальною системою з сенсорним екраном; базові моделі оснащені 9,8-дюймовим дисплеєм, тоді як висококласні моделі мають великий 14,0-дюймовий дисплей. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними і працюють через бездротове підключення; бездротова зарядна панель для смартфона є додатковою, як і проекційний дисплей. Стереосистема з 10 динаміками є стандартною та поставляється з безкоштовною пробною версією Amazon Music; стереосистема Mark Levinson із 17 динаміками є додатковою для моделей, обладнаних пакетами Premium або Luxury.