Оскільки автомобільна промисловість продовжує поступовий перехід від двигунів внутрішнього згоряння до акумуляторних батарей, конкуренція серед електромобілів посилюється, і перші учасники можуть почати відставати. Наприклад, Jaguar I-Pace 2023 року випускається вже п’ятий модельний рік, і є новіші пропозиції, які мають більший запас ходу, швидший час заряджання чи більшу продуктивність. Але I-Pace — це автомобіль, який звертається до серця більше, ніж до розуму.
Його приваблива манера водіння, виразний дизайн екстер’єру та вишуканий інтер’єр тримають цей Jag у міксі. Технологічні функції, такі як звукова система Meridian, 10-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи, функції допомоги водієві, Apple CarPlay і Android Auto, доповнюють пакет. Незважаючи на те, що Jag може не посісти високе місце в нашому рейтингу 2023 року, він все одно дуже приємний автомобіль.
Jaguar прикрасив I-Pace декількома невеликими, але помітними оновленнями для 2023 модельного року, включно з повторним запровадженням опції продуктивного сидіння, яке доступне в трьох різних кольорах: Ebony, Light Oyster або Mars Red. Крім того, I-Pace став першим в історії Jaguar із вбудованим голосовим керуванням Amazon Alexa. Крім того, Jag робить бездротову зарядку стандартом для електричного кросовера.
I-Pace пропонується лише в першій топовій комплектації HSE. Однак його ціна ближча до базової моделі, яка знята з виробництва. HSE стандартно оснащений набором функцій активної безпеки, включаючи адаптивний круїз-контроль і систему підтримки смуги руху, а також потужну аудіосистему преміум-класу, проекційний дисплей, шкіряну оббивку, передні сидіння з електроприводом регулювання в 16 напрямках з підігрівом і охолоджувані подушки, підйомні двері з електроприводом і 20-дюймові колеса.
I-Pace може похвалитися стандартним повним приводом завдяки двом електромоторам, які виробляють сукупну потужність 394 кінські сили та 512 фунт-фут крутного моменту. Ця енергія забезпечує швидке та легке прискорення, щоб мчати між міськими світлофорами та проїжджати повільно на шосе. I-Pace забезпечує комфортну їзду завдяки стандартній пневматичній підвісці, а також задовільній системі керування. Міцний акумуляторний блок під підлогою забезпечує низький центр ваги, що надає електрифікованому Jag додаткову дозу маневреності та стабільності. Незважаючи на те, що версією, яку ми перевірили, було безсумнівно весело керувати, її нерівномірне гальмування під час зупинки було недоліком.
I-Pace 2023 року оснащений акумуляторною батареєю ємністю 90,0 кВт-год, яка забезпечує запас ходу за рейтингом EPA до 246 миль на повному заряді. Для порівняння, Audi e-tron має орієнтовний запас ходу до 226 миль, а Tesla Model X , як очікується, проїде до 348 миль. Електричний Jag містить стандартний порт швидкої зарядки постійного струму, який дозволяє поповнити 80 відсотків акумулятора всього за 40 хвилин. Тим, хто не має доступу до найшвидшої опції заряджання, доведеться чекати заявлені 8,6 години, щоб повністю поповнити батарею за допомогою більш звичайної розетки змінного струму на 240 В. Це покращення порівняно з попередніми моделями, для заряджання яких потрібно було майже 13 годин. Різниця? У 2022 році Jaguar модернізував бортовий зарядний пристрій I-Pace з 7,0 кВт на 11,0 кіловат.
Урядові оцінки I-Pace 2023 року відрізняються залежно від розміру коліс. Очікується, що моделі, оснащені 20-дюймовими колесами, отримають до 85 комбінованих MPGe з 89 у місті та 82 на шосе. Моделі, оснащені більшими 22-дюймовими колесами, отримали нижчий рейтинг 76 MPGe з 79 у місті та 72 на трасі. Хоча такі показники ефективності можна порівняти з показниками e-Tron, вони значно нижчі, ніж у Model X. Останній I-Pace, який ми використовували на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого масштабного тестування . режимі , досяг 64 MPGe — на 8 нижче його власного рейтингу на шосе та на 3 MPGe менше, ніж заробив e-tron. До речі, ми не тестували Model X на нашому реальному маршруті.
Jaguar доповнює стильний екстер’єр I-Pace витонченим салоном, який може похвалитися яскравою панеллю приладів і великим простором для пасажирів. Хоча передні сидіння гарно укріплені, вони не найзручніші під час тривалих подорожей. Звичайно, I-Pace можна оснастити багатьма бажаними функціями, такими як продуктивні передні сидіння, чотиризонний клімат-контроль, проекційний дисплей, підігрів передніх і задніх сидінь, різноманітні варіанти шкіряної оббивки тощо. Його компактне місце для зберігання підкреслюється універсальною центральною консоллю з корисним контейнером під підлокітником і лотком під центральною панеллю. Ззаду нам вдалося розмістити сім ручних валіз у вантажному відділенні та 18 зі складеними задніми сидіннями.
Кожен I-Pace оснащений сенсорною інформаційно-розважальною системою, яка включає 10,0-дюймовий верхній екран для аудіо тощо, а також 5,5-дюймовий нижній дисплей, який головним чином керує кліматом у салоні. Хоча Jaguar стверджує, що оновив інтерфейс, щоб він став більш інтуїтивно зрозумілим, ніж раніше, нам ще належить перевірити це на собі. Однією з чудових особливостей нового програмного забезпечення є те, що воно покаже вам розташування зарядних станцій, а також їх доступність, вартість і приблизний час заряджання. I-Pace також пропонує Apple CarPlay, Android Auto, голосове керування Amazon Alexa та точку доступу Wi-Fi. Аудіосистема Meridian потужністю 825 Вт також входить у стандартну комплектацію.
ДВИГУНИ: 2 синхронних змінного струму з постійними магнітами, 197 к.с., 256 фунт-фут кожен; комбінована потужність, 394 к.с., 512 фунт-фут
АКУМУЛЯТОР: літій-іонний з рідинним охолодженням, 90,0 кВт*год
ТРАНСМІСІЯ: 1-швидкісний прямий привід
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): важелі керування/багатоважільна
гальма (передня/права): 13,8-дюймовий вентильований диск/12,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4 PNCS, 255/40R-22 103V
РОЗМІРИ
Колісна база: 117,7 дюйма
Довжина: 184,3 дюйма
Ширина: 74,6 дюйма
Висота: 61,3
дюйма Пасажирський об’єм: 96 кубічних футів
Об’єм вантажу: 26 кубічних футів
Споряджена маса: 4951 фунтів