Велич автомобіля можна виміряти значною мірою тим, наскільки захоплюючим є водіння. Незважаючи на те, що розвага не пов’язана лише з потужністю, Volkswagen Golf R потужністю 315 к. с. є одним із найкращих у тому, що наповнює шлунки метеликами. На вищому рівні продуктивності, ніж і без того веселий Golf GTI , який розглядається окремо, R додає повний привід із режимом Drift, який дозволяє Golf витримувати все це, розподіляючи крутний момент на одну сторону задньої осі.

Volkswagen Golf R 2023 snow

Незважаючи на те, що цей танець виглядає більш природним у повністю задніх автомобілях, таких як Ford Mustang або Chevrolet Camaro , той факт, що він можливий у пакеті, настільки схожому на Honda Civic Type Rза своєю суттю є праведним. Golf R є кращим хетчбеком, ніж GTI, частково через більші гальма та прискорення до 60 миль/год, що на цілу секунду швидше. Однак вищий цінник R ставить його на територію спортивних автомобілів Toyota Supra .




У той час як Golf R майже не змінився у 2023 році, Volkswagen додав модель 20th Anniversary Edition із візуальними змінами, зокрема значком 20 - річчя, синіми логотипами «R» усередині та зовні та спеціальними ліхтарями, які підсвічують «20R». графіка на землі. Чорні 19-дюймові колеса є стандартними, а 20 th Anniversary R пропонується в синьому, чорному або білому кольорах. Буде випущено лише 1800 спеціальних випусків.




Оскільки Golf R в основному пропонується як одна повністю завантажена модель, найважливіше рішення, яке потрібно прийняти під час покупки, полягає в тому, чи хочете ви обміняти стандартну шестиступінчасту механічну коробку передач на опціональну семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Вибір останнього збільшує його базову ціну лише на 800 доларів. Однак ми віддаємо перевагу ручному перемиканню.

Volkswagen Golf R 2023

Під капотом Golf R знаходиться 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом, який розвиває 315 кінських сил і 310 фунт-фут крутного моменту — порівняно з 288 к.с. і 280 фунт-фут у R останнього покоління. Двигун працює або з шестиступінчастою механічною або семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Стандартна система повного приводу 4Motion має задній диференціал, який може активно розподіляти крутний момент між лівим і правим задніми колесами для покращення керованості. Вибір режимів водіння Golf R (Comfort, Sport, Race, Special, Drift та Individual) можна активувати, натиснувши кнопку «R» на кермі. Ми спробували режим Drift люка, який виявився цікавим на гладких поверхнях, але він не замінить фактор задоволення задньопривідного маслкара.




Кожна модель оснащена спортивною вихлопною системою, кермом зі змінним передавальним числом і більшими передніми дисковими гальмами, ніж раніше. Він також їздить на комплекті 19-дюймових коліс, взутих у літню продуктивну шину. Під час нашої першої поїздки в Німеччині Golf R продемонстрував швидкість і невблаганність свого потужного двигуна, реактивної автоматичної коробки з подвійним зчепленням і інтелектуальної системи повного приводу.




Версія, на якій ми їхали, також була оснащена додатковим пакетом Performance, який додає ще два режими водіння, включаючи розважальний режим Drift, який дозволяє трохи ковзати хвостом. На нашому тестовому треку наш тестовий автомобіль Golf R із семиступінчастою автоматичною коробкою передач розганявся до 60 миль/год лише за 3,9 секунди,випередивши Honda Civic Type R 2021 року на 0,9 секунди.




EPA оцінило, що найефективнішою версією Golf R є версія з автоматичною коробкою передач, яка отримала оцінки 23 милі на галон у місті та 30 миль на галон на шосе. Перехід із механічною коробкою передач знижує ці цифри до 20 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе, що є гідним компромісом, на нашу думку, для більш привабливої ​​шестиступінчастої коробки передач. У нас не було можливості запустити його на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, яке є частиною нашого широкомасштабного режиму тестування , але коли ми це зробимо, ми оновимо цю історію з деталями.

Volkswagen Golf R 2023 interior car

Golf R імітує новий дизайн кабіни GTI, який забезпечує більш спортивну естетику, ніж Golf останнього покоління. Обидва мають рульове колесо з товстим ободом із сенсорними елементами керування, які керують 10,2-дюймовим цифровим приладом із можливістю конфігурації макетів. На відміну від GTI, Golf R не доступний із картатими вставками для сидінь, але він може похвалитися укріпленими передніми сидіннями, обтягнутими шкірою наппа. Ці ексклюзивні ковші мають сині та карбонові акценти в бічних секціях, а також синій логотип «R» на спинці. Інші особливості інтер’єру включають навколишнє освітлення з 30 кольорами, педалі з нержавіючої сталі та оздоблення приладової панелі, що виглядає як карбон. Новий Golf R також має вражаючий вантажний простір і зручне заднє сидіння.




Як видно на новому GTI, інформаційно-розважальна система Golf R працюватиме через 10,0-дюймовий сенсорний екран, розташований у центрі приладової панелі. Додаткові елементи керування включають сенсорні повзунки, а не фізичні ручки та кнопки. Разом із обов’язковими зарядними портами система має бути доступна з преміум-стереосистемою Harman/Kardon. Ми також очікуємо популярний контент, такий як Apple CarPlay, Android Auto та точка доступу Wi-Fi.