Коти — поодинокі істоти, і, незважаючи на те, що за формою, Jaguar має лише один седан з бензиновим двигуном у своїй лінійці зараз на тлі величезної популярності позашляховиків і загрозливого поштовху до електрифікації. XF затримається на ще одне коло навколо сонця, але вже давно пора змінити дизайн, щоб допомогти йому конкурувати з новими седанами, такими як Mercedes- Benz E-class , Genesis G80 і Audi A7. Тим часом XF P250 стандартно оснащений заднім приводом, восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 246 к.с.
Версія P300 збільшує потужність до 296 к.с. і є суто повнопривідною моделлю. Хоча пропозиція силових агрегатів XF обмежена за розміром і потужністю, його ціна робить його найдоступнішим у сегменті розкішних автомобілів середнього розміру. Його інтер’єр вирізняється красивими матеріалами та багатьма технологіями, а XF поєднує в собі витонченість і плавність ходу великого седана з надійною керованістю. Його маневреність на розумних швидкостях просто котяча. На жаль, цього недостатньо; цей котячий чітко показує свій вік.
Jaguar додає одне незначне оновлення обладнання для седана XF 2023 року, зробивши адаптивний круїз-контроль стандартним для всіх моделей.
Щоб максимізувати цінність седана, ми б вибрали базовий P250 S. Ми не бачимо причин оновлювати потужніший двигун у P300 або додавати повний привід. Модель, якій ми віддаємо перевагу, має багато бажаних функцій, включаючи 11,4-дюймовий сенсорний екран із сумісністю з Apple CarPlay і Android Auto, систему камери з оглядом на 360 градусів, стереосистему Meridian із 12 динаміками, пасивну систему гучного зв’язку та бездротову зарядку.
XF оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який доступний у двох варіантах потужності. Версія P250 видає 246 кінських сил, а P300 – 296 кінських сил. Обидва двигуни поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, але лише менш потужний пропонує задній або повний привід. P300 поставляється виключно з повним приводом. Хоча ми не мали можливості випробувати обидві версії на трасі, ми їздили на більш потужній . Він розганявся до 60 миль/год за 6,2 секунди, що повільніше, ніж нині неіснуюча модель V-6 з наддувом, але вихлоп Jag досі звучить добре. Ми оцінили пружну підвіску Jag, яка забезпечувала плавну керованість разом із винятковою якістю їзди. Рульове керування XF вміло змінювалося між низькою швидкістю та високою швидкістю. М'яка педаль гальма також мала поступову реакцію.
Задньопривідний XF розрахований на 25 миль на галон у місті та 33 миль на галон на шосе. Більш потужна модель із повним приводом розрахована на 22 милі на галон у місті та 30 на шосе. Ми випробували останній XF на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , і він досяг 30 миль на галон у реальному світі.
Всередині XF отримав незначні зміни. Зникли поворотний перемикач на центральній консолі та зовнішні вентиляційні отвори, які відкривалися на панелі приладів. Тепер поруч із новою рукояткою перемикання передач розташований селектор режимів водіння, який опускається в консоль, коли він не використовується. Jaguar також переробив систему клімат-контролю, встановивши циферблати з автономними налаштуваннями температури. На оновленій центральній консолі розміщено новий стандартний бездротовий зарядний пристрій, і Jaguar каже, що це місце пропонує більше місця для зберігання. Передні сидіння стали ширшими, ніж раніше, і мають більші зони підігріву та охолодження. Пасажирський і вантажний простір залишився незмінним, що зберегло містке заднє сидіння седана і місткий об'єм багажника.
Jaguar прикрашає кожен XF інформаційно-розважальною системою під назвою Pivi Pro, яка працює через помітний 11,4-дюймовий сенсорний екран із вигнутим склом. Ми ще не працювали з цим новим інтерфейсом, тому не можемо сказати, чи є він більш чуйним і менш глюкоподібним, ніж попередні системи компанії, але ми будемо тримати вас у курсі. На додаток до підтримки бездротових оновлень, налаштування стандартно оснащено підключенням Apple CarPlay і Android Auto, а також стереосистемою Meridian із 12 динаміками.
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $51 145/$62 295
Опції: розширене шкіряне оновлення, $1800; Dynamic Handling Pack (адаптивні амортизатори, настроюваний динамічний режим, червоні гальмівні супорти, спойлер багажника), $1350; 20-дюймові колеса, $1200; адаптивний круїз-контроль, $1200; проекційний дисплей, $1050; Пакет зручностей (двері з плавним закриттям, шторка заднього скла, ключ активності), 1000 доларів США; спортивні сидіння, 800 доларів; Cold Climate Pack (підігрів керма та лобового скла), 700 доларів США; Срібна фарба Hakuba, 600 доларів; звукова система «Меридіан», 600 доларів; дзеркало заднього виду з камерою, 450 дол
ДВИГУН
16-клапанний рядний 4-клапанний DOHC з проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 122 дюймів 3 , 1997 см 3
Потужність: 296 к.с. при 5500 об./хв.
Крутний момент: 295 фунт-фут при 1500 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/задня: 13,8-дюймовий вентильований диск/12,8-дюймовий диск
Шини: Pirelli Cinturato P7 All Season PNSC
255/35R-20 97H M+SJ
РОЗМІРИ
Колісна база: 116,5 дюйма
Довжина: 195,4 дюйма
Ширина: 74,4 дюйма
Висота: 57,3 дюйма
Пасажирський об’єм: 97 футів 3
Об’єм багажника: 18 футів 3
Споряджена вага: 4145 фунтів