З сімома місцями, двигуном V-8 потужністю 500 кінських сил і багатьма функціями Audi SQ7 — це розкішний позашляховик із багатьма достоїнствами та кількома недоліками. Він чудовий у керуванні, поєднує вражаючу продуктивність із шикарним комфортом, а також виглядає відповідним чином преміум та агресивно.
Інтер’єр оснащений трьома рядами сидінь і сучасними екранами, які включають багато технологій, але майже не мають зручних кнопок. Тут також є всі найкращі елементи стандартного Q7, тільки з більшою потужністю та присутністю. SQ7 конкурує з іншими високопродуктивними позашляховиками, включаючи BMW X5 M і Mercedes-AMG GLE-Class , і має братів і сестер у сімействі Audi, включаючи більш яскравий Audi SQ8.
Ламіновані вікна з подвійним склопакетом нещодавно стали частиною додаткового пакету Executive, а 22-дюймові колеса приєднаються до списку додаткових послуг. Вони постачаються з літніми шинами та доступні в матово-сірому або чорному кольорах.
Для автомобіля, вартість якого вже перевищує 90 000 доларів, ми вважаємо, що краще оснащений рівень обробки Prestige вартий того, щоб витратити гроші. Він пропонує пакет S Sport за 5900 доларів, який включає бажані оновлення, такі як спортивний задній диференціал і система активної стабілізації крену Audi.
SQ7 має 4,0-літровий двигун V-8 з подвійним турбонаддувом потужністю 500 кінських сил і крутним моментом 568 фунт-фут, який він поділяє з механічно подібним дворядним позашляховиком SQ8. Це звучить як багато, і це так: це той самий двигун, який є в ще більш продуктивному RS Q8 , і він лише трохи втрачає потужність і крутний момент у цьому застосуванні. Повний привід Quattro є стандартним, як і восьмиступінчаста автоматична коробка передач, і на нашому тестовому треку SQ7 розігнався до 100 км/год лише за 3,5 секунди.
Незважаючи на свій потенціал продуктивності, SQ7 все ще легко виконує роль сімейного позашляховика, забезпечуючи бездоганну їзду. Поводження є не чим іншим, як героїчним, враховуючи, що це справжня важка вага; він без зусиль долає звивисті дороги та рідко відчуває себе неспокійним.
EPA оцінює SQ7 у 17 миль на галон разом, 15 миль на галон у місті та 21 милю на галон на шосе, що приблизно так само, як і можна було очікувати від позашляховика з двигуном V-8. Під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год SQ7 показав свій рейтинг і витратив 21 миль на галлон.
SQ7 пропонує такий же практичний салон, як і Q7, але з декількома особливими штрихами, включаючи спортивніші сидіння з іншою шкіряною обробкою. Третій ряд сидінь є стандартним обладнанням для SQ7, як і для Q7, що робить його швидкісним сімейним вантажівкою для семи пасажирів. Вантажний простір за третім рядом обмежений, як і в Q7, але опустіть ці сидіння та крісла другого ряду, і SQ7, ймовірно, вміщуватиме ті самі 25 ручних валіз, які ми змогли помістити в звичайний Q7.
Q7 отримав оновлення у 2020 році, яке включало нову інформаційно-розважальну систему з сенсорним екраном, і SQ7 має ті ж налаштування. На приладовій панелі розташовано три цифрові екрани: один служить для реконфігурації дисплея приладів, інший керує навігацією та розвагами, а третій забезпечує доступ до налаштувань автомобіля та клімат-контролю. Залежно від того, як ви ставитеся до фізичних елементів керування порівняно з сенсорними, кабіна SQ7 може викликати захоплення чи обурення.
ТИП ДВИГУНА
32-клапанний V-8 DOHC з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива. Робочий об’єм
244
дюймів 3 , 3996 см 3
Потужність
500 к.с. при 5500 об./хв.
Крутний момент
568 фунт-фут при 2000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска (F/R): multilink/multilink
Гальма (F/R): 15,8-дюймовий вентильований диск/13,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Continental ContiSportContact 5 SUV, 285/40R-21 109Y AO
РОЗМІРИ
Колісна база: 118,0 дюймів
Довжина: 199,6 дюймів
Ширина: 76,6 дюймів
Висота: 68,6
дюймів Пасажирський об’єм: 138 футів 3
Вантажний об’єм: 14 футів 3
Споряджена маса: 5311 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 3,5 с
100 миль/год: 9,1 с
130 миль/год: 16,8 с
150 миль/год: 28,0 с
Початок руху, 5–60 миль/год: 4,6 с
Найвища передача, 30–50 миль/год: 2,6 с
Найвища передача, 50– 70 миль/год: 3,0 с
1/4 милі: 12,0 с при 113 миль/год
Максимальна швидкість (обмежена регулятором): 151 миль/год
Гальмування, 70–0 миль/год: 155 футів